Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
501. بررسی تأثیر مشتری مداری اجتماعی و استراتژیهای کسب و کار براثربخشی عملکرد بانکی ، مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری اجتماعی، استراتژی های کسب و کار، اثربخشی عملکرد بانکی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
502. سیستم برنامه ریزی برای یک بانک خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: برنامه ریزی سیستم ها، مقابله با پیچیدگی، رویکرد سیستمی، مهندسی سیستم ها
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
503. بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی، از طریق جهت گیری های استراتژیک (مطالعه موردی :بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،جهت گیری استراتژیک، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
504. بررسی رابطه کیفیت خدمات و موانع تغییر با وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت و اعتماد (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان گرگان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد، موانع تغییر و وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
505. بررسی تاثیر سرمایه های فکری بر هوشمندی سازمانی (مطالعه موردی:ساختمان مرکزی واحد کنترل عملیات بانک ملت)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری ، هوشمندی سازمانی، مدل آلبرشت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
506. بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی، از طریق جهت گیری های استراتژیک و نوآوری (مطالعه موردی :بانک ملت)
کلیدواژه ها: جهت گیری استراتژیک، نوآوری سازمانی، عملکرد کسب و کار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
507. مقایسه تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک های ملت و پست بانک تبریز
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی، فرهنگ سازمانی، بانک ملت، پست بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
508. بررسی تاثیر انگیزش بر عملکرد و افزایش بهره وری نیروهای متخصص شعب منتخب بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: بهرهوری کارکنان، انگیزش، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
509. شناسایی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر مزیت رقابتی در شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، مزیت رقابت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
510. بررسی رابطه کیفیت اداراک شده خدمات الکترونیک بانک ملت وارزش ویژه برند
کلیدواژه ها: اعتماد مشتری، ارزش ویژه برند، خدمات الکترونیک، کیفیت ادراک شده
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
511. بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی (CSR) به محیط بر ارزش ویژه برند مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی، ارزش ویژه برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده برندد، آگاهی به برند، تداعی برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
512. بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند(مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: ابعاد برند خدمات، وفاداری به برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
513. بررسی تأثیر کیفیت رابطه بر عملکرد مالی با نقش تعدیل گری رابطه گرایی مشتری مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تبریز
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت رابطه) اعتماد ، رضایت ، تعهد( ، عملکرد مالی ، رابطه گرایی مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
514. نقش انگیزش شغلی و فرهنگ سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان در سازمان های دولتی مطالعه موردی: شعب بانک ملت در سطح استان تهران
کلیدواژه ها: انگیزش شغلی، فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی، سازمان های دولتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
515. بررسی تاثیرعوامل موثر بر خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شعب استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، پذیرش فناوری، آگاه سازی، تراکنش، کارایی اقتصادی، کارایی بازار سرمایه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
516. بررسی رابطه بین میزان تمایل مدیران به بهره گیری از مدیریت استعداد با عملکرد کارکنان (بانک ملت مدیریت شعب مناطق 1و5تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، کشف استعداد، جذب استعداد، حفظ و نگهداری استعداد، توسعه استعداد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 28 -
517. بررسی تاثیر کارایی و اثر بخشی بر مسئولیت اجتماعی در بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی سازمان ها -کارایی-اثر بخشی-بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس پژوهش های نوین در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
518. نقش کارکنان در تشویق رفتارهای مشتریان مطالعه موردی : بانک ملت
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی، وفاداری شخصی، خیرخواهی کارمندان بانک، تعهد مشتریان به کارمندان
محل انتشار مقاله: کنفرانس پژوهش های نوین در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
519. بررسی تاثیر مولفه های e-CRM بر کیفیت روابط الکترونیک با مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملت منطقه 1 تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری CRM، مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری e ، بانک ملت،آمادگی پذیرش مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
520. تعیین ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادل های کیفیت خدمات و مدل سروکوال (مورد مطالعه :بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکی، مدل سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات، مدل سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15