Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048760 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048760 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
561. بررسی ارتباط بین سیستم تحلیلی مدیریت ارتباط با مشتری در خلق دانش مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شعب استان گلستان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم تحلیلی، خلق دانش مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
562. چارچوب رتبه بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی و ارائه یک موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی با استفاده منسجم بهبود کیفیت از تکنیک TOPSIS استان گلستان مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: بانک ، جایگاه رقابتی ، کیفیت خدمات ،نحلیل سلسله مراتبی ، ،تکنیکTOPSIS
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
563. بررسی رابطه بین مسئولیت های اجتماعی شرکت با اعتماد ، رضایت و وفاداری مشتریان مطالعه موردی:شعب بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی شرکت، اعتماد، رضایت، شناسایی و وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی حسابداری، مدیریت و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
564. بررسی رابطه میان مولفههای رهبری معنوی و اخلاق کاری تاکیدی بر چشمانداز، عضویت و معناداری در کار مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: رهبری معنوی؛ اخلاق کاری، معناداری در کار، چشمانداز، عضویت در کار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
565. شناسایی رابطه میان فرهنگ سازمانی و مولفههای آن با سکوت سازمانی تاکیدی بر فرهنگ سازگاری و فرهنگ ماموریتی مورد مطالعه:شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، فرهنگ سازمانی، فرهنگ سازگاری، فرهنگ ماموریتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
566. شناسایی رابطه میان فرهنگ سازمانی و سکوت سازمانی تاکیدی بر فرهنگ مشارکتی و فرهنگ انطباقی مورد مطالعه:شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشارکتی، فرهنگ انطباقی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
567. بررسی رابطه میان ویژگیهای رهبری معنوی و اخلاق کاری تاکیدی بر ایمان در کار و عشق به نوع دوستی مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: رهبری معنوی؛ اخلاق کاری، ایمان در کار، عشق به نوع دوستی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
568. مطالعه رویکرد مهندسی مجدد در بانک ملت و ارتباط آن با نوآوری سازمانی (بانک ملت شهرستان زابل)
کلیدواژه ها: مهندسی مجدد، نوآوری سازمانی، بانک ملت، باز طراحی فرآیند های کسب و کار، BPR
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت کسب و کار و اولین همایش بین المللی حسابداری و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
569. شناسایی و اولوین بندی عوامل موثر بر انتخاب بانک ملت توسط مشتریان بانکی استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: مشتری، ترجیحات مشتری، انتخاب بانک توسط مشتری، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
570. تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت هزینه بر شاخص عملکرد بانک مورد مطالعه: بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: شاخص های کلیدی، مدیریت استراتژیک، مشتری مداری، مدیریت منایع انسانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 24 -
571. توسعه ی مکان محور مدل تحلیل پوششی داده ها به منظور هدف گذاری عملکرد شعب بانک؛مطالعه ی موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها؛ داده های مکانی؛ پتانسیل کسبوکار اقتصادی؛ هدف گذاری سنجه های عملکردی؛ بانکداری
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
572. مدل پذیرش فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و تحلیل تأثیر آن بر رفتار سازمانی با استفاده از پویاییسیستم ها؛ مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، رفتار سازمانی، پویایی سیستم ها، تحلیل سیستم ها
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
573. ارائه مدلی برای درجه بندی واحدهای تصمیم گیرنده مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: رتبه بندی، درجه بندی، خوشه بندی، تحلیل پوششی داده ها، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
574. بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با کیفیت ارائه خدمات کارکنان (مطالعه موردی:بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: هوش فرهنگی،کیفیت ارائه خدمات،بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
575. بررسی تاثیرمدیریت دانش بر ارزش مشتری با تاثیرگذاری مدیریت ارتباط با مشتری وگرایش بازار در صنعت بانکداری ،مطالعه موردی بانک ملت شهریزد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش مشتری ، گرایش بازار، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
576. ارزشیابی مشاغل بانک ملت با بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن از روش ترکیبی AHP-TOPSIS
کلیدواژه ها: ارزشیابی مشاغل،کارت امتیازی متوازن، نقشه استراتژی، تصمیم گیری چند معیاره
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 26 -
577. تعیین مشاغل استراتژیک بانک ملت با بکارگیری مدل کارت امتیازی متوازن از روش ترکیبی AHP-TOPSIS
کلیدواژه ها: مشاغل استراتژیک،کارت امتیازی متوازن، نقشه استراتژی، تصمیم گیری چند معیاره
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 30 -
578. ظرفیت سنجی بانک ملت برای کسب درامد از محل کارمزد ارائه خدمات)کارمزدضمانتنامه، LC و...(، باتاکید بر سود اوری وارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت )با استفاده ازمدل SWOT وتکنیک اولویت بندی AHP
کلیدواژه ها: کارمزد های حاصل از ارائه خدمات ، درامد های غیر مشاع ،بانک ملت ،مدل SWOT وتکنیک AHP
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بهبود کسب و کار، کارآفرینی توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 26 -
579. تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت دراستان قزوین
کلیدواژه ها: گرایشهای کارآفرینی ، کیفیت عملکرد خدمات فردی ، مشتری گرای
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بهبود کسب و کار، کارآفرینی توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
580. بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر حمل و نقل شهری ( نمونه موردی : بانک ملت و مسکن شعبه ملاصدرا شهر شیراز )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات، جذب سفر، بانکداری نوین، حمل و نقل، جذب سفر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی عمران، معماری و محیط زیست پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12