Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2046675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2046675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
641. بررسی اثر بخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت بر اساس روش بازخورد 063 درجه
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی /ارزشیابی عملکرد/روش بازخورد 360درجه /اثربخشی عملکردکارکنان /بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
642. شناسایی و ارزیابی شاخصهای تاثیرگذاربرمکان یابی دستگاه های P.O.S ی ATM بانک موردمطالعه : بانک ملت
کلیدواژه ها: فازی /بانک ملت /مکان یابی /ATM ، POS ، AHP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
643. روشهایی باری بهبود مدیریت ساختار دارایی در بانکها تجاری ایران (مورد مطالعه بانک ملت استان زنجان)
کلیدواژه ها: مدیریت دارایی و بدهی، ریسک نقدینگی، ریسک نرخ بهره مدیریت سرمایه، تنوع بخشی به عملیات سوددهی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
644. بررسی تأثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات متصور، رضای ت مشتری،وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
645. بررسی تاثر اعتماد بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز
کلیدواژه ها: اعتماد ، تعهد، وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
646. بررسی تاثیر تصویر ذهنی بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، تعهد، وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
647. بررسی تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر رضایتمندی کارکنان مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: منابع انسانی، برنامه ریزی، برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی، رضایتمندی کارکنان، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
648. بررسی تاثیر ارزش متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز
کلیدواژه ها: ارزش متصور، رضایت مشتری، تعهد، وفاداری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
649. بررسی تأثیرات بازاریابی اخلاقی بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک ملت و اثر این انتخاب بر سهم بازار بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی اخلاقی، توانمندی مصرف کننده، توانایی انتخاب آزادانه، استقلال فردی، حاکمیت مصرف کننده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
650. رابطه فرایند مدیریت استراتژیک با سرمایه فکری کارکنان (مطالعه موردی: اداره کل منابع انسانی بانک ملت )
کلیدواژه ها: فرایند مدیریت استراتژیک، سرمایه فکری، کارکنان، بانک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
651. بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک ملت شهربابل
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، کیفیت ادراک شده، ترجیح برند
محل انتشار مقاله: همایش ملی نوآوری مالی و توسعه مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
652. ارزیابی و رتبه بندی موقعیت رقابتی در فضای خدمات مالی بانک با استفاده از تکنیک AHP-TOPSIS (مطالعه موردی بانک ملت استان گلستان)
کلیدواژه ها: جایگاه رقابتی ، کیفیت خدمات ، ،تکنیک AHP و TOPSIS
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
653. بررسی تأثیرکیفیت زندگی کاری برعملکرد کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری؛ عملکرد کارکنان؛ بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
654. رابطه عدالت سازمانی با انگیزش کارکنان(موردمطالعه: بانک ملت، حوزه غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، انگیزش شغلی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
655. شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقیسیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی (مطالعهموردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکی، مدل سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات، مدل سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
656. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در پیاده سازی مدیریت دانش مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ، پیاده سازی مدیریت دانش، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
657. ارزیابی پیامدهای خصوصی سازی بانک بر انگیزش و بهره وری کارکنان مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: بهره وری کارکنان، انگیزش، خصوصی سازی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
658. بررسی تاثیرگذاری مدیریت دانش بر سازمانهای یادگیرنده مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، بانک ملت، سازمان یادگیرنده ، مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
659. بررسی تاثیر ادراک مشتریان از محرکها و کیفیت خدمات بر وجهه سازمانی بانکهای خصوصی شهر اصفهان مطالعه موردی بانک ملت اصفهان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
660. شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکی، مدل سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات، مدل سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14