Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2046675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2046675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
681. رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری به گردشی مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، وفاداری نگرشی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
682. رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری رفتار مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، وفاداری رفتاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
683. رابطه کیفیت اطلاعات مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری و وفاداری رفتاری مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت اطلاعات، مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری، وفاداری رفتاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
684. رابطه مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت الکترونیکی، ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
685. بررسی رابطه بین رهبری خدمتگزار و سرمایه اجتماعی در شعب بانک ملت استان کردستان
کلیدواژه ها: رهبری، رهبری خدمتگزار، سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
686. بررسی تأثیر ارزش خدمات و ویژگی های جمعیت شناختی و کارکنان نظام بانکی بر میزان وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در استان گیلان)
کلیدواژه ها: ارزش خدمات، متغیرهای جمعیت شناختی، وفاداری مشتری، شعب بانک ملت استان گیلان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
687. رابطه استراتژی های منابع انسانی با سرمایه فکری بانک ملت شهرستان اردبیل
کلیدواژه ها: منابع انسانی، استراتژی های منابع انسانی، سرمایه فکری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
688. نقش سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی بانک ملت استان اردبیل)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه مشتری، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
689. تاثیر به کارگیری اصول ارتباط با مشتری (CRM) بر رضایت مشتریان در جذب سپرده های دیداری بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (MRC ) ، رضایت ، بهبود کیفیت خدمات ، ایجاد همدلی در کارکنان ، ایجاد ارزش برای مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
690. تاثیر بازاریابی با رویکرد مدیریت روابط مشتریان بر خرید مجدد مشتریان ازمحصولات و خدمات بانک ملت شعب تهران
کلیدواژه ها: روابط مشتریان، خرید مجدد، اعتماد، تعهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 30 -
691. بررسی رابطه رفتار سیاسی و رویکرد عقلایی تصمیم گیرندگان با تعهد سازمانی کارکنان مورد کاوی: بانک ملت
کلیدواژه ها: رویکرد عقلائی، رفتار سیاسی، تعهد سازمانی، تصمیمگیری راهبردی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
692. بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: آمیزه بازاریابی خدمات ، خدمات بانکی ، دسترسی به شعب ، تبلیغات ، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
693. بررسی رابطه بین فن آوری اطلاعات و کارآفرینی سازمانی در اداره کل امورمهندسی بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات ، کارآفرینی سازمانی، اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
694. تأثیر وب سایت در دسترسی به اطلاعات در تجارت الکترونیک مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر اراک
کلیدواژه ها: ارزش درک شده، وفاداری مشتری، تجارت الکترونیک، دسترسی به اطلاعات، حریم شخصی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 26 -
695. بررسی تأثیر اخلاق کار در جذب منابع بانک ملت شهر قم در سال 1393
کلیدواژه ها: اخلاق کار، پشتکار و جدیت در کار، روابط انسانی در کار، دلبستگی و علاقه به کار، مشارکت در کار و جذب منابع مالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
696. تحلیل رابطه بین هوش هیجانی و رهبری تحول آفرین در شعب منطقه 3 بانک ملت شهرستان تهران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، رهبری تحول آفرین، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
697. بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی الکترونیک در امور شعب بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: رابطه بین دانش ، بازاریابی الکترونیک ، آذربایجان شرقی ،
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی نوآوری و تحقیق در هنر و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
698. رابطه رضایت شغلی و سلامت عمومی بین کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، سلامت عمومی، کارکنان بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی راهکارهای توسعه و ترویج علوم تربیتی ،روانشناسی ، مشاوره و آموزش در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
699. بررسی رابطه رضایتمندی زناشویی با رضایت شغلی بین کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت زناشویی، رضایت شغلی، کارکنان بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی راهکارهای توسعه و ترویج علوم تربیتی ،روانشناسی ، مشاوره و آموزش در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
700. بررسی نقش عوامل مختلف در بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات و تمایل آنها به استفاده ازخدمات جدید بانک ملت
کلیدواژه ها: نوآوری خدمات نگرش مشتریان سودمندی ادراک شده رضایت از خدمات قبلی نوطلبی ریسکپذیری
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12