Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048273 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048273 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
721. رابطه هوش معنوی و هوش اخلاقی با استراتژیهای مدیریت تعارض در بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: هوش معنوی ، هوش اخلاقی، استراتژیهای مدیریت تعارض، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
722. بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان: (مطالعه موردی بانک های ملت شهرستان گرگان)
کلیدواژه ها: مهارت های عرضه خدمت ،کارایی کارکنان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
723. بررسی تأثیرعوامل آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، تصویر بانک ، ارزش ویژه برند ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
724. ظرفیت سنجی بانک ملت برای کسب درامد از محل کارمزد ارائه خدمات (کارمزدضمانتنامه، LC و...)، باتاکید بر سود اوری وارائه الگوی مناسب مدیریت ظرفیت (با استفاده ازمدل SWOT وتکنیک اولویت بندی AHP )
کلیدواژه ها: مزد های حاصل از ارائه خدمات ، درامد های غیر مشاع ،بانک ملت ،مدل SWOT وتکنیک AHP
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
725. اولویت بندی عوامل تأثیر گذار آمیخته بازاریابی و تصویر بانک بر ارزش ویژه برند در بانک ملت استان مازندران (با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، تصویر بانک ، ارزش ویژه برند ، بانک ملت، تصمیم گیری چند معیاره، تاپسیس
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
726. بررسی رابطه اثرات نامتقارن ویژگی های عملکردی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: اهمیت مشتری، رضایت مشتری، مدل کانو ، ویژگی های عملکردی، ضرایب همبستگی
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
727. مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد
کلیدواژه ها: مدیریت منسجم خدمات بانکی ، رضایت مشتریان ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
728. بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعاتی:شعب بانک ملت شهریزد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، محصولات و خدمات، مدل سازی معادلات ساختاری SEM
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
729. رتبه بندی شعب بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای با ورودی و خروجی فازی (مطالعهموردی: شعب بانک ملت تهران)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، تحلیل پوششی داده های شبکه ای، ورودی و خروجی فازی، رتبه بندی، واحدهای تصمیم گیرنده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
730. بررسی تأثیر اجرای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر کیفیت روابط مشتری(مطالعه موردی: بانک ملت شهر اراک)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیک، کیفیت روابط مشتری بانک ملت، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
731. بررسی تاثیر آموزش اثر پیگمالیون (غیرفریبکارانه) به مدیران بر عملکرد کارکنان (بانک ملت)
کلیدواژه ها: اثر پیگمالیون، خودکارامدی، سبک رهبری پیگمالیونی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
732. بررسی تصویر ذهنی برند بانک ملت در بین اقشار مختلف جامعه
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
733. رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانک، با استفاده ازنسبت های مالی و رویکرد تلفیق تحلیل عاملی،تحلیلپوشی داده ها و تجزیه تحلیل رگرسیون
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، رتبه بندی اعتباری، اعتباردهی مشتریان، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
734. بررسی شادابی و نشاط کارکنان بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: شادابی و نشاط، مدیریتی، سازمانی، شغلی ، رفاهی، بانک ملت در استان مازندران
محل انتشار مقاله: اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
735. شناسایی تاثیر نشاط سازمانی بر میل به ماندن کارکنان بانک ملتاسلام آباد
کلیدواژه ها: نشاط سازمانی، میل به ماندن، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
736. بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت
کلیدواژه ها: اعتماد برند، شناسایی برند، طرفداری از برند، بانک ملت شهر تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
737. بررسی اثربخشی مولفه های تبلیغات در توسعه نظام بانکداری الکترونیک در ایران شعب بانک ملت استان فارس
کلیدواژه ها: ایمیل، بنر، تبلیغات بانکداری اینترنتی، مجلات اینترنتی , موتور جستجو
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فن آوری، انرژی و داده با رویکرد مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
738. ارزیابی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده موقعیت رقابتی با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی بانک ملت استان گلستان)
کلیدواژه ها: بانک، جایگاه رقابتی، کیفیت خدمات، تحلیل سلسله مراتبی، تکنیک TOPSIS
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
739. بررسی نقش رهبری استراتژیک در عملکرد بانکی بر مبنای کارت امتیازی متوازن(مورد مطالعه : بانک ملت شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: رهبری استراتژیک، عملکرد بانکی، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
740. بررسی رابط فرهنگ سازمانی با بازاریابی رابطه مند در بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی ، بازاریابی رابطه مند، فرهنگ سازمانی رسالت، فرهنگ سازمانی انعطاف پذیر، فرهنگ سازمانی مشارکت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11