Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048656 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048656 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
741. بررسی رابط قابلیت های بازاریابی ی مدیریت زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: قابلیتهای بازاریابی، مدیریت زنجیره تأمین، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
742. بررسی تبلیغات تجاری در رشد استفاده از خدمات اینترنتی بانکها در ایران(مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی، خدمات، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
743. بررسی نقش بیمههای اعتباری ناشی از عدم توانایی پرداخت در مدیریت ریسک اعتباری بانک ها – مورد مطالعه شعب بانک ملت استان اصفهان
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، بیمههای اعتباری ناشی از عدم توانایی پرداخت، بیمه اعتباری بیکاری غیر ارادی، بیمه اعتباری دارایی، بیمه اعتباری از کارافتادگی، بیمه اعتباری ورشکستگی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
744. ارائه مدلی جهت رتبه بندی بانک ها با رویکردBSC و تکنیک فرایند تحلیل شبکه ایANP بررسی موردی: شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن، رتبه بندی، فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) فازی، DEMATEL فازی، TOPSIS فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
745. تحلیل شاخص های کالبدی فضاهای بلند مرتبه شهری از منظر و ادراک عابر پیاده نمونه موردی:خیابان ارگ مشهد ساختمان بانک ملت
کلیدواژه ها: ادراک ،ساختمان بلند مرتبه،پیمایش اجتمایی،منظر شهری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین در مهندسی عمران، معماری، محیط زیست و مدیریت شهری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
746. بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان، سبک رهبری بر ارزش ویژه نام تجاری(مورد مطالعه :بانک ملت شهر اصفهان )
کلیدواژه ها: نام تجاری، ارزش ویژه نام تجاری، مسئولیت اجتماعی سازمانها، سبک رهبری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
747. بررسی نقش رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی بر کیفیت خدمات(مطالعه ی موردی:شعب بانک ملت در استان همدان)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، عملکرد تیم، کیفیت خدمات، مدل سازی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
748. بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین گروه های مختلف مشتریان سیستم بانکی (مورد مطالعه مدیریت شعب منطقه 4 بانک ملت)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، مدل TAM ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
749. رابطه بین سبک رهبری تحولگرا و تعاملگرای مدیران با فرسودگی کارکنان شعب بانک ملت شرق استان گیلان
کلیدواژه ها: رهبری تحولگرا، رهبری تعامل گرا، فرسودگی شغلی، خستگی عاطفی، مسخ شخصیت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
750. رابطه بین سبک رهبری تحول گرا و تعامل گرای مدیران بافرسودگی کارکنان شعب بانک ملت شرق استان گیلان
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا ، رهبری تعامل گرا ، فرسودگی شغلی ، خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
751. شناسایی و ارزیابی ریسک های موثر برسهم بازار بانک
کلیدواژه ها: ریسک بانک، ریسک مالی، ریسک غیرمالی، سهم بازار بانک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
752. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کاهش وارضایتی مشتریان مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی ، بازاریابی داخلی ، توانمندسازی ، تسهیم اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
753. بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر رضایتمندی مشتریان از دستگاه های خودپرداز(مطالعه موردی:بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: رضایت،مشتری،خودپرداز،عوامل جمعیت شناختی،مدل لاجیت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
754. بررسی عوامل مؤثر بر نگرش کارآفرینی سازمانی در بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، نگرش کارآفرینی، کارآفرینی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
755. بررسی رابطه بین ابعاد ارگونومی و فرسودگی شغلی کارکنان درشعب بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: ارگونومی فرسودگی شغلی بعد روانشناختی بعد ادراکی بعد فیزیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 23 -
756. تاثیر رضایت مشتری ازقیمت برمدیریت روابط مشتری درزمینه خدمات مالی
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، وفاداری مشتری ، بانک ملت ، کرمانشاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
757. بررسی آثارمتغیر های کلان اقتصادی برریسک اعتباری شعب بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری ، بهره اسمی ، تولید ناخالص داخلی ، متدلوژی داده های تلفیقی پانل دیتا ، نرخ رشدتسهیلات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 9 -
758. بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان، وفاداری مشتریان، عملکرد بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
759. ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،مشتری، بانک ملت، اقتصاد مبتنی بردانایی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
760. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک درمیان مشتریان بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،مشتری، بانک ملت، اقتصاد مبتنی بردانایی
محل انتشار مقاله: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7