Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048760 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048760 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
761. پذیرش بانکداری همراه با تأکید بر مدل توسعه یافته پذیرش تکنولوژی TAM مورد مطالعه: بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: بانکداری همراه، مدل پذیرش تکنولوژی، منافع ادراک شده، ریسک های ادراک شده
محل انتشار مقاله: همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
762. بررسی وضعیت رفتارهای اخلاقی مدیران بانک ملت شهر کرمان و رفسنجان
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری، اخلاق، رفتارهای اخلاقی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
763. بررسی رابطه بین شایستگی های حرفه ای مدیران با رفتارهای اخلاقی آنها در شعب بانک ملت شهر کرمان و رفسنجان
کلیدواژه ها: شایستگی های حرفه ای، اخلاق، رفتارهای اخلاقی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
764. بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در شعب بانک ملت شهرستان آمل
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، وفاداری مشتری، تکنیک SEM
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
765. به کارگیری تحلیل پوششی داده ها DEA در تحلیل ممیز DA و کاربرد آن در طبقه بندی مشتریان اعتباری بانک ملت
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، تحلیل ممیز، طبقه بندی مشتریان اعتباری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 27 -
766. ارزیابی کارایی وبهره وری شعب بانک ملت استان تهران بااستفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها dea
کلیدواژه ها: کارایی ، بهره وری ، تحلیل پوششی داده ها ، شاخص بهره وری مالم کوئیست
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
767. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، شعب بانک ملت غرب استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
768. بررسی عوامل جامعه شناختی موثر بر بهره وری نیروی انسانی بانک ملت در شهر تهران با تاکید بر مدل نظامهای کارکردی پارسونز
کلیدواژه ها: بهره وری نیروی انسانی ، شرایط کاری ، هویت جمعی ، تعهد کار ، دوره های آموزشی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
769. بررسی هزینه منفعت اهدای جوایز در بانک ملت استان خوزستان
کلیدواژه ها: منابع مالی، بانک ملت، استان خوزستان، هزینه منفعت، اهدای جوایز
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
770. تجزیه و تحلیل صف در سیستم بانک مطالعه موردی : بانک ملت شعبه پارامونت
کلیدواژه ها: بررسی سیستم صف ، تجزیه وتحلیل، تئوری صف، پرسشنامه،شبیه سازی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
771. شناسایی عوامل کلیدی و ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی، اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). (سازمان مورد مطالعه بانک ملت).
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، تکنولوژی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
772. تعهد سازمانی، عوامل موثر در آن و نقش آن بر عملکرد کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی، بانک ملت، عملکرد بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در علوم کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
773. یکپارچه سازی اطلاعات و تأثیر آن بر متغیرهای مدیریت منابع انسانی
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، کانال انتقال، مدیریت منابع انسانی، یکپارچه سازی اطلاعات، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
774. مدل های تحلیل پوششی داده ها برای گسترش ساختار شبکه های دو مرحله ای، بررسی موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، شبکه های دو مرحله ای ، نظریه بازی،روش متمرکز شده، کارایی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 2 -
775. بررسی تاثیرگذاری مدیریت دانش بر سازمان های یادگیرنده مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، بانک ملت ، سازمان یادگیرنده،مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
776. شناسایی و ارزیابی شاخص های تاثیرگذار بر مکان یابی دستگاه های P.O.S و ATM بانک مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: ATM ، POS ، AHP ، فازی، بانک ملت، مکان یابی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
777. تأثیر مؤلفه های جو اخلاقی سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملت شهر سمنان
کلیدواژه ها: جو اخلاقی سازمان، رفتار شهروندی سازمانی، بانک ملت شهر سمنان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
778. بررسی تأثیر تغییر لوگو بر ارزش ویژه برند بانک ملت
کلیدواژه ها: لوگو، ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تداعی از برند، کیفیت درک شده از برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 21 -
779. ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک ملت با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، تحلیل پوششی داده ها، کارایی، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
780. بررسی تاثیر استراتژی های پورتر بر وفاداری مشتریان بانک ها با استفاده از مدل معادلات ساختاریافته(مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر ایلام)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان، استراتژی های پورتر، استراتژی تمایز، استراتژی تمرکز، استراتژی رهبری قیمت
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13