Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی عوامل موثر برریسک نقدینگی در بانکداری اسلامی در ایران و بانکداری متعارف درترکیه (مطالعه موردی بانک ملت ایران و آ ک بانک ترکیه)
کلیدواژه ها: ریسک نقدینگی، بانکداری اسلامی، بانکداری متعارف، مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
62. رتبه بندی عوامل انگیزش شغلی موثر برنظارت مالی مدیران با رویکرد تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی مورد مطالعه: اداره کارگزینی بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: انگیزش، انگیزش شغلی، نظارت مالی مدیران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدل سازی و شبیه سازی سیستم های پویا
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
63. شناسایی و رتبه بندی و ارائه راهبردهای ممکن جهت بکارگیری تجارت الکترونیک بااستفاده از تکنیک های دلفی، AHP و SWOT (مورد مطالعه: بانک ملت استانخوزستان)
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیکی، ماتریس SWOT ، روش AHP
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 19 -
64. بررسی رابطه بین عوامل مدیریت تجربه با مشتریان (CEM) با کیفیت رابطه مشتری در بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه بامشتری، وفاداری ،کیفیت خدمات، آگاهی از برند، کیفیت رابطه ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 19 -
65. پیش بینی سرمایه روانشناختی براساس ساختار سازمانی و خودکارآمدی کارکنان بانک ملت شهر شیراز
کلیدواژه ها: سرمایه روانشناختی، ساختار سازمانی، خودکارآمدی
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 7 -
66. برسی رابطه بین کارایی کارکنان و کیفیت عملکرد مالی بانک ملت
کلیدواژه ها: کارایی کارکنان ، کیفیت عملکرد ، مالی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
67. تاثیر رابطه فناوری های نوین با کارآفرینی و بهبود عملکرد سازمانی مطالعه موردی بانک ملت مشهد
کلیدواژه ها: فناوری های نوین، کارآفرینی، عملکرد سازمانی، بانک ملت مشهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 6 -
68. بررسی تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت استراتژیک بر بهبود عملکرد مدیران وکارکنان بانک ملت مشهد
کلیدواژه ها: حسابداری مدیریت، مدیریت استراتژیک و عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
69. مطالعه مروری ارتباط بین نوع استراتژی و مشارکت حسابداران در فرآیندهای تصمیم گیری استراتژیک در بانک ملت مشهد
کلیدواژه ها: نوع استراتژی، مشارکت حسابداران، فرایندهای تصمیم گیری، بانک ملت، مشهد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 6 -
70. بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی بر افزایش منابع بانک ملت (موردکاوی بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، اینترنت بانک، پایانه فروش الکترونیکی، درگاه پرداخت الکترونیکی و خدمات کارت و دستگاه های خودپرداز، افزایش منابع بانکی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم فنی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
71. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت مشتریان با در نظرگرفتن متغیرمیانجی کیفیت خدمات الکترونیکی(مطالعه موردی :شعب بانک ملت گرگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
72. بررسی رضایت و تعهد کاری نیروی انسانی با تاثیرپذیری از ارتباطات سازمانی در کارکنان بانک ملت شهر تنکابن
کلیدواژه ها: ارتباطات سازمانی، رضایت شغلی، تعهد کاری نیروی انسانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
73. بررسی نقش میانجی هویت یابی مشتری با برند و ارزش ویژه برند بر رابطه بین نگرش برند و تبلیغات دهان به دهان بر تمایل به پرداخت مصرف کننده (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: نگرش برند ، تبلیغات دهان به دهان ، تمایل به پرداخت مصرف کننده
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
74. ابزار و روش بومی برای مبارزه با پولشویی ؛ شعب الکترونیکی بانک ملت در تهران
کلیدواژه ها: موسسات پولی و بانکی، بانکداری الکترونیکی، مبارزه با پولشویی، ابزار و روشها ، پولحلال، ریسک
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 27 -
75. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار سازگار با محیط زیست کارکنان و عملکرد محیطی (مورد مطالعه: بانک ملت در استان مازندران)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی سبز، رفتار سازگار، محیط زیست کارکنان، عملکرد محیطی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
76. ارائه مدلی جهت بهبود امنیت اینترنت اشیا با استفاده از زیرساخت بلاک چین (مطالعه موردی : در بانک ملت)
کلیدواژه ها: اینترنت اشیاء ، امنیت ، بانک ملت ، پرسشنامه ، بلاک چین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
77. تاثیر ریسک اعتباری بر سودآوری شعب بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: سودآوری، ریسک اعتباری، بانک ملت، شعب بانک ملت شهر کرمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
78. بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر رضایت کارکنان (مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان نوشهر)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی، رضایت کارکنان، استراتژی منابع انسانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 6 -
79. استراتژی های توسعه منابع انسانی بر مبنای الگوی رفتار خود توسعه ای مورد مطالعه : بانک ملت
کلیدواژه ها: استراتژی ، توسعه منابع انسانس، الگوی رفتار خود توسعه ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
80. توسعه عملکرد شرکت: نقش گرایش به برند در بازاریابی کسب و کار
کلیدواژه ها: گرایش به برند، عملکرد برند، بازاریابی کسب و کار، بانک ملت
محل انتشار مقاله: یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10