Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048791 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048791 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
781. بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی بر ارزش برند (بانک ملت) از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملت خراسان شمالی شیروان)
کلیدواژه ها: بازاریابی اجتماعی، برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
782. بررسی رابطه بین عوامل برون سازمانی و مطالبات معوق بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان)
کلیدواژه ها: مطالبات معوق بانکی،عوامل برون سازمانی، بانک ملت،استان سمنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
783. تدوین مولفه های اصلی آسیب شناسی کارکنان ومیزان تاثیرآن بررضایت مندی کارکنان با رویکرد مدل شش جعبه ای ویزبورد ( مطالعه موردی: اداره کل فناوری اطلاعات بانک ملت )
کلیدواژه ها: آسیب شناسی سازمانی ، رضایت مندی کارکنان ، الگوی شش جعبه ویزبورد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
784. بررسی رابطه بین دوره های آموزشی و بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بهره وری ، بهره وری نیروی انسانی ، دوره های آموزشی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
785. بررسی رابطه بین تعهد کاری و بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بهره وری نیروی انسانی ، تعهد کاری ، تعهد رابطه ای ، تعهد سازمانی ، تعهد حرفه ای
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
786. نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در کسب مزیت رقابتی در بانک ملت
کلیدواژه ها: CRM، مشتری محور،مشتری،تولید مستمر،بهبود مستمر،تولید سفارشی،تولید انبوه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
787. شبیه سازی رویکردهای استراتژیک بانک ملت بر مبنای روش پویاییهای سیستمی
کلیدواژه ها: استراتژی، مدل دلتا، موقعیت استراتژیک، سیستم، پویاییهای سیستم
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
788. بررسی رابطه بین عوامل موفقیت بانکداری اینترنتی باسودمندی ادراک شده کاربران دربانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، سیستم های اطلاعاتی ، سهولت ادراک شده ، کاربران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
789. رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بانک ملت استان گلستان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( AHP )
کلیدواژه ها: چالش های بانکداری الکترونیکی ، مشتریان، فرایند تحلیل سلسله مراتبی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
790. شناسایی و رتبه بندی عوامل تعیین کننده جایگاه رقابتی در بخش خدمات مالی با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی بانک ملت استان گلستان)
کلیدواژه ها: جایگاه رقابتی ، کیفیت خدمات ،خدمات اثر بخش ،خدمات خلاقانه ، بانک، تکنیک تحلیل سلسله مراتبی AHP
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
791. بررسی رابطه اخلاق سازمانی و بازاریابی اجتماعی در شعب بانک ملت شهرستان ایلام
کلیدواژه ها: اخلاق، سازمان، بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
792. بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد ، بانکداری الکترونیک وبانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
793. بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بانک ملت از طریق متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی(مورد مطالعه:کلیه شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: تعهدسازمانی ، رفتارشهروندی سازمانی ، بازارگرایی ، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
794. آسیب شناسی دوره های اموزش ضمن خدمت(کوتاه مدت)با رویکرد مدل سیپ(CIPP)در بانک ملت
کلیدواژه ها: آسیب شناسی سازمانی ، آموزش ضمن خدمت کوتاه مدت ، مدل سیپ
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
795. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانیمطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، یادگیری سازمان ، بانک ملت،ارتقای دانش،فرهنگ
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
796. مدیریت کیفیت جامع در ارزیابی و عملکرد بانک ها با رویکرد فازی (مطالعه موردی: بانک ملت استان یزد)
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت، جامع، عملکرد سازمان، تکنیک اولویت بندی تایسیس
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 15 -
797. تاثیر به کارگیری اصول ارتباط با مشتری (CRM) بر رضایت مشتریان در جذب سپرده های دیداری بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت، بهبود کیفیت خدمات، ایجاد همدلی در کارکنان، ایجاد ارزش برای مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 20 -
798. ارزیابی عملکردموثر بامدل تلفیقی کارت امتیاز متوازن (BSC) وتعالی سازمانی (EFQM ) برمبنای استراتژی سازمان (سازمان مورد مطالعه :بانک ملت)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیاز متوازت،مدل تعالی سازمانی، صنعت بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 21 -
799. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در هوشمندی کسب وکار(مورد مطالعه: بانک ملت شهر یزد)
کلیدواژه ها: هوشمندی کسب وکار، عوامل کلیدی موفقیت، کیفیت اطلاعات، برنامه ریزی کسب وکار، مدیریت سیستم، همسویی سیستم با استراتژی های کسب وکار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
800. بررسی عوامل کلیدی موفقیت برندسازی داخلی در بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: برند سازی داخلی، فعالیت های منابع انسانی برند محور، رهبری برند، رفتار شهروندی برند، تعهد برند و قدرت برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18