Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048791 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048791 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
801. ارزیابی مکانیزم های یادگیری سازمانی در شعب بانک ملت و ملی
کلیدواژه ها: مکانیزم یادگیری ، بانک ملت ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
802. بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت مندی مشتریان در بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: مشتری ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، رضایت مندی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
803. بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با وفاداری مشتریان در بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: مشتری ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، وفاداری
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی سالیانه علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
804. پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان
کلیدواژه ها: سرگرمی، شخصی سازی، پاسخ های عاطفی، ارزش های درک شده و مقاصد رفتاری
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
805. ارزیابی کارایی شعب بانک ملت با استفاده از دو رهیافت پارامتریک و ناپارامتریک (مطالعه موردی شعب بانک ملت استان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، تابع مرزی تصادفی، کارایی فنی، کارایی مقیاس، تابع تولید ترانسلوگ
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس توسعه نظام تامین مالی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 27 -
806. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکمورد مطالعه بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره، مدل پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
807. شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، AHP، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 22 -
808. بررسی ارتباط بین کارآفرینی اجتماعی و تعهد سازمانی مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت شهرستان سمنان
کلیدواژه ها: کارآفرینی اجتماعی، تعهد سازمانی. بانک ملت شهرستان سمنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
809. ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملت با استفاده از مدل سروکوال(مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان دزفول)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
810. بررسی چگونگی ارتقای سطح تعهد سازمانی در بانک ملت، با تکیه بر انگیزش کارکنان
کلیدواژه ها: انگیزش، تعهد عاطفی، تعهد مستمر، تعهد هنجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 13 -
811. بررسی تاثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی(مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر رشت)
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، ارزیابی اثربخشی تبلیغات، بانکداری الکترونیکی، مشتری، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
812. سنجش سطح قابلیت های یادگیری سازمانی(مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: قابلیت یادگیری سازمانی، تعهد مدیریت، قابلیت های فردی، کار تیمی، مدیریت دانش، تفکر سیستمی، مدل های ذهنی مشترک، فرهنگ یادگیری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 15 -
813. بررسی ارتباط بین ابعاد سرمایه فکری و مدیریت دانش(مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، مدیریت دانش، بانک ملت شهرستان سمنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
814. ارزیابی و اولویتبندی ابزارهای بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شعب غرب بانک ملت، نظام بانکی
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای نقش مدیریت و حسابداری در تعالی سازمانها و حل بحران های مالی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 6 -
815. بررسی رابطه بین بی تفاوتی سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: بی تفاوتی سازمانی، تعهد سازمانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 6 -
816. بررسی رابطه میان تعهد سازمانی با عملکرد کارکنان در ادارات ستادی بانک ملت
کلیدواژه ها: عملکرد، تعهد سازمانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
817. تررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان ،وفاداری مشتری ، رضایت مندی ،رویکرد نگرشی ، رویکرد رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
818. مراحل جاری سازی استراتژیک بارویکرد مدل تبدیل نیات استراتژیک به نتایج استراتژیکو بیان چالش ها وراهکارهای مرتبط با آن (سازمان مورد مطالعه :بانک ملت)
کلیدواژه ها: جاری سازی استراتژیک، مدل تبدیل نیات ،چالش ،راهکارها
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
819. بررسی رابطه مدیریت دانش با عوامل موثر بر آن
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عوامل چهارگانه، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
820. تاثیر دوره های آموزشی مقطع کارشناسی ارشد موسسه عالی بانکداری ایران بر ارتقاء شغلی کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: اثربخشی آموزش،ترفیع،ارتقاء،ارزشیابی آموزش
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9