Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
821. تأثیر خصوصی سازی بر جذب منابع شعب بانک ملت شهر ایلام
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، افزایش تولید، رشد اقتصادی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
822. مطالعه ارزیابی پذیرش بانکداری الکترونیکی توسط مشتریان با استفاده ازمدل پذیرشفناوری دیویس ( TAM)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ادراک از مفیدبودن،ریسک ادراکی،مدل پذیرش فناوری،بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
823. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک ملت ایران
کلیدواژه ها: سودآوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین همایش الکترونیکی ملی چشم انداز اقتصاد ایران «با رویکرد حمایت از تولید ملی»
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
824. ارزیابی عملکرد بانکداری الکترونیک با استفاده از متدولوژی ترکیبی Two Stage DEA-BSC (مطالعه موردی:شعب بانک ملت استان کیلان)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد،بانکداری الکترونیک،تحلیل پوششی داده ها( DEA )،کارایی،کارت امتیاز متوازن (BSC)
محل انتشار مقاله: همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
825. بررسی تغییرات ساختار سزمایه برسودآوری بانک ملت
کلیدواژه ها: ساختار سرمایه،سودآوری،حقوق صاحبان سهام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
826. بررسی مولفه های CRM در سازمانهای خدمات محور ) مطالعه موردی بانک ملت استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ) CRM (، بانک ملت، مدل چن پوپویچ
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
827. بررسی رابطه بین مولفه های کیفیت زندگی کاری با رفتارضدبهره ور مورد بررسی بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری،رفتارضدبهره ور، مولفه های کیفیت زندگی کاری، کارکنان بانک ملت استان اردبیل
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
828. بررسی نقش مؤلفه های سازمان های یادگیرنده بر چابکی سازمانی مطالعه موردی : تمامی شعب بانک ملت استان مرکزی
کلیدواژه ها: مولفه های سازمان های یاد گیرنده ،چابکی سازمانی ، بانک ملت استان مرکزی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 18 -
829. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد
کلیدواژه ها: موبایل بانک ، سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، امنیت ادراک شده، هزینه ادراک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
830. تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد
کلیدواژه ها: بازارگرایی، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 23 -
831. بررسی مقایسه ای رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد شعب بانک ملت استان یزد
کلیدواژه ها: بازارگرایی داخلی ،بازارگرایی خارجی ،عملکرد کارکنان ،عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 23 -
832. شناسایی تاثیر کیفیت خدمات بانکی بر وفاداری مشتریان بانک مطالعه موردی: شعب بانک ملت غرب تهران
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، کیفیت خدمات بانکی، رضایت مشتری، بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 20 -
833. بررسی عوامل موثر بر استفاده مشتریان از اینترنت بانک ملت
کلیدواژه ها: اینترنت بانک، سودمندی درک شده، سهولت درک شده، هنجار ذهنی، خودکارآمدی درک شده
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 41 -
834. رتبه بندی اعتباری مشتریان حقیقی بانک ملت با استفاده از روش های داده کاوی
کلیدواژه ها: رتبه بندی اعتباری، داده کاوی، شبکه عصبی، ساختار درختی، رگرسیون لجستیک، ریسک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 30 -
835. استفاده از الگوی مداخله روانشناختی جهت افزایش بهره وری و سنجش میزان رضایت مشتریان ورضایت شغلی کارکنان بانک ملت استان مرکزی
کلیدواژه ها: الگوی مداخله روانشناختی رضایت مشتریان رضایت شغلی کارکنان بانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
836. تأثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مندی مشتریان بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتریان ، بانکداری سنتی ، پول الکترونیکی و کیف الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 35 -
837. شناسایی عوامل مؤٍر بر بکارگیر خدمات ATM توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، دستگاه های خودپرداز
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
838. بررسی عوامل موثر بر پذیرش و بکارگیری فناوری بانکداری نوین توسط مشتریان(مطالعه موردی:شعب بانک ملت شهرستان رامسر)
کلیدواژه ها: فناوری بانکداری نوین، همراه بانک، گرایش رفتاری به استفاده قصدرفتاری، پذیرش
محل انتشار مقاله: نخستین همایش منطقه ای فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
839. بررسی پیش نیازها و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی در شعب بانک ملت شهرستان بندر عباس
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، اشتراک گذاری دانش، تعهد سازمانی، اعتماد عاطفی بین همکاران
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
840. بررسی تاثیر موانع تغییر بر قصد خرید مجدد مشتریان ناراضی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: نارضایتی مشتریان، موانع تغییر، وفاداری مشتری، قصد خرید مجدد
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9