Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
861. معرفی و ازمون مدل مفهومی تاثیر کیفیت خدمات دستگاه های خودپرداز بررضایت و قصد استفاده مشتریان مطالعه ی شعب بانک ملت بوشهر
کلیدواژه ها: مدل E-S-Qual کیفیت خدمات دستگاه های خودپردازرضایت، قصد استفاده کاربران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
862. رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی پایانه های pos فروشگاهی بانک ملت و وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت، خدمات الکترونیک ، رضایت مشتریان ، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 17 -
863. بررسی نقش بازارمداری بر رضایت مشتری با رویکرد مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در شعب بانک ملت قزوین
کلیدواژه ها: بازارگرایی، مدیریت کیفیت فراگیر، عملکرد کسب وکار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 21 -
864. ارزیابی نقش اجتماعی بانکها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: بانک ملت، شهر رشت)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، وفاداری، اعتماد، هویت، رضایت، عملکرد تجاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 14 -
865. ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، نگرش مشتریان اینترنتی، رفتار خریداران آنلاین، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 15 -
866. تاثیرات درون صنعتی خصوصی سازی بانک ملت با رویکرد بازده روزانه
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، بازده روزانه، بورس اوراق بهادارتهران، پانل دیتا، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش ملی خصوصی سازی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 15 -
867. بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، تراکنش دستگاهها، عملکرد مالی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش ملی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 5 -
868. بررسی رابطه نظریه شناخت اجتماعی با توانمند سازی کارکنان (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: توانمند سازی 3-نظریه شناخت اجتماعی 4-بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 19 -
869. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارتقای بهره وری نیروی انسانی شاغل در مراکزتحقیقات و برنامه ریزی ( مطالعه موردی: مرکز تحقیقات و برنامهریزی بانک ملت)
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، بهره وری، بهره وری نیروی انسانیMADM
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهاد اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 11 -
870. بررسی اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت بر عملکرد شغلی کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: دورههای آموزشی، اثربخشی آموزشی، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 14 -
871. طراحی و اجرای سیستم سنجش رضایت کارکنان در بانک ملت با هدف ارتقای رفتارهای شهروندسازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 24 -
872. طراحی و استقرار سیستم رضایتمندی مشتریان CSI بانک ملت رویکردی کاربردی برای بهینه سازی رفتار شهروندی
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانیOCB)شاخص رضایت مشتری CSI) ، مدل ، GME
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 21 -
873. ارتباط گرایش کارآفرینانه و کارآفرینی سازمانی در مدیریت شعب بانک ملّت شهر تهران: نقش واسطه ای عدم اطمینان محیطی و استراتژی مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
pages: 2 -
874. بررسی اثر اعتماد مشتریان شهر تهران برپذیرش بانکداری اینترنتی برپایه مدل TAM مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری، بانکداری اینترنتی، اعتماد
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 21 -
875. بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری مشتری، ارشهای عملیاتی، ارزشهای لذتی، پیوند مالی، پیوند اجتماعی، پیوند ساختاری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 11 -
876. ارائه مدلی به منظور پذیرش بانکداری اینترنتی مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، بانکداری اینترنتی، اعتماد، سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده، کنترل رفتاری درک شده، هنجار ذهنی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 19 -
877. بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانک ملّت
کلیدواژه ها: عناصر آمیخته بازاریابی خدمات، مزیت رقابتی، ارزش ویژه نام و نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
pages: 12 -
878. عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت کانالهای چندگانه، کانال شعبه، کانال اینترنت، کانال دستگاه خودپرداز، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
pages: 16 -
879. ارائه مدلی به منظور پذیرش بانکداری اینترنتی ( مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری، رفتار برنامه ریزی شده، اعتماد، سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده، هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری درک شده، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۷
pages: 13 -
880. جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، اخلاق تجاری، بازاریابی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش تبلیغات خلاق بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
pages: 14