Bank Mellat
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Mellat در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با Bank Mellat تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Mellat منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048760 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2048760 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Mellat را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Mellat در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Mellat
papers Bank Mellat
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Mellat منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
161. بررسی تاثیر بکارگیری هوش کسب و کار در بانک های ملت جهت بهبود عملکرد بانک
کلیدواژه ها: هوش کسب و کار، عملکردسازمان، بلوغ هوش کسب و کار، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
162. بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان با تاکید بر نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: هویت سازمانی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی، کارکنان بانک ملت اصفهان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
163. بررسی عوامل موثر برارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت یزد)
کلیدواژه ها: برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی از برند، قضاوت ها به برند، احساسات به برند، هم نوایی با برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10 -
164. بخش بندی و اولویت بندی بازار با رویکرد گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: گسترش عملکرد کیفیت، منطق فازی، تاپسیس، رتبه بندی، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
165. تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، تئوری شناخت اجتماعی، شعب بانک ملت، شهر بندرعباس.
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
166. ارائه یک روش ترکیبی برای بهینه سازی همزمان چندین رویه پاسخ: روش DSM (مطالعه موردی : شعب بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، روش سطح پاسخ، کارایی ، بهینه سازی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مکانیک، ساخت، صنایع و مهندسی عمران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
167. رابطه بین ارزیابی عملکرد و رضایت مشتری(مطالعه موردی : بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی، ارزیابی عملکرد ، رضایت مشتری ، برنامه ریزی ، مدیریت عملکرد، کنترل
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 8 -
168. بررسی تاثیر رفتار شهروندی بر رضایت مشتریان بانک ملت شعب شهر تهران
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، رضایت مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 6 -
169. بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران با کیفیت خدمات بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک، مدیران، کیفیت خدمات، بانک ملت، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
170. بررسی تاثیر خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت الکترونیک مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، رضایت الکترونیک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
171. میزان تاثیر نوآوری سازمانی در بانک بر افزایش قابلیت هوشمندی رقابتی شعب بانک ملت ملایر نزد مشتریان
کلیدواژه ها: نوآوری سازمانی در بانک، نوآوری تولیدی، نوآوری فرآیندی، نوآوری اداری و هوشمندی رقابتی شعب؛
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
172. تاثیر ارزش ویژه برند بر عملکرد مالی با نقش تعدیلی تمایل به برند (مطالعه موردی بانک ملت شعب غرب مازندران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تمایل به برند، عملکرد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
173. بررسی تاثیر تکنولوژی ارتباطات بر رضایت مشتری و قصد خرید مکرر (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: تکنولوژی ارتباطات، رضایت، قصد خرید مکرر
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
174. بررسی و پیاده سازی مدل گارتنر در مدیریت ارتباط با مشتری بانک ملت و کشاورزی شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، چشم انداز، راهبرد، همکاری سازمانی، تجربه ارزشمند مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
175. شناسایی و اولویت بندی معیارهای فن آوری رایانش ابری باهدف ارتقای چابکی سازمانی در بانک ملت
کلیدواژه ها: رایانش ابری، چابکی سازمانی ، بانک ملت ، تصمیم گیری چندمعیاره .
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
176. بررسی خصوصی سازی بانک ملت و تاثیر آن بر تغییر عملکرد سازمانی مدیریت شعب استان خوزستان (حوزه دزفول)
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، رسمیت، تمرکز، پیچیدگی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
177. مطالعه عملکرد کسب و کار متاثر از هوشمند سازی بازار یابی (مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: مزیت رقابت، بازاریابی هوشمند ، بانک ملت، توسعه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
178. تاثیر قصد خرید ترکیبی بر کیفیت بازاریابی رابطه ای با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: قصد خرید ترکیبی، کیفیت بازاریابی رابطه ای، کیفیت رابطه، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
179. بررسی نقش قراردادهای روانی بر عملکرد نقش کارکنان بانک ملت در شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: قراردادهای روانی، عملکرد نقش، کارکنان بانکملت در شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
180. بررسی تاثیر هوش معنوی بر سرمایه اخلاقی در بانک ملت استان بوشهر
کلیدواژه ها: هوش معنوی ، سرمایه اخلاقی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 10