Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. ار تباط بین فشسارهای محیطی، ظرفیت جذب. تسهیم اطلاعات و عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی بانک رفاه استان مازندران)
کلیدواژه ها: فشارهای محیطی، ظرفیت جذب، تسهیم اطلاعات، عملکرد نوآورانه، بانک رفاه استان مازندران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
2. بررسی عوامل موثر بر فرسودگی شغلی کارکنان بانک رفاه کارگران (مطالعه موردی مدیریت شعب استان کهگیلویه وبویراحمد) و ارایه راهکارهای بهبود وضعیت آن
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی، تحلیل عاطفی ، کاهش موفقیت فردی ، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
3. بررسی تاثیر دیدگاه مسئولیت اجتماعی بر تقویت خلاقیت کارکنان با نقش واسطه ای مشارکت کاری و ایمنی روانی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهر همدان)
کلیدواژه ها: دیدگاه مسئولیت اجتماعی، تقویت خلاقیت کارکنان، مشارکت کاری، ایمنی روانی، بانک رفاه کارگران شهر همدان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19 -
4. تاثیر عوامل سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران استان گیلان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، کارآفرینی اجتماعی، زمینه فناوری، فشارهای اجباری
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
5. تحلیل نقش میانجی نگرش به برند در تاثیر شهرت برند بر مدیریت برند بانک رفاه در شهر مشهد
کلیدواژه ها: شهرت برند، نگرش به برند، مدیریت برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
6. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه شعب مشهد)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، موبایل بانک ، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 23 -
7. بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیم خرید مشتریان بانک رفاه کارگران بوشهر
کلیدواژه ها: بازاریابی، بازاریابی حسی،تصمیم خرید، مشتریان بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
8. بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر آوای کارکنان با نقش متغیر میانجی رهبری تحول گرا در بانک رفاه استان زنجان
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا، هوش فرهنگی، آوای کارکنان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
9. بررسی نقش مدیریت ریسک سازمانی بر عملکرد مالی بانک
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک سازمانی، عملکرد مالی، بانک رفاه شعب کلانشهر تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 8 -
10. بررسی میزان کارایی مدل FRO بر تعیین سطح وفاداری ارباب رجوع در سیستم بانکداری با تاکید بر شرایط اقتصاد مقاومتی در کشورایران( مطالعه موردی کلیه شعب بانک رفاه در سطح کلانشهر ارومیه )
کلیدواژه ها: سازمانهای پاسخگوی سریع ، اقتصاد مقاومتی ، وفاداری ارباب رجوع، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
11. تحلیل استراتژیک بازاریابی خدمات بانک رفاه در شرایط کرونا با رویکرد SWOT
کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات بانکی، سوات، کرونا.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 22 -
12. مدیریت عملکرد کارکنان بانک ، حلقه گمشده برند سازی موفق
کلیدواژه ها: سوء عملکرد , کارکنان مشکل آفرین , برند , بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
13. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر “خلاقیت و نوآوری“ و “عملکرد مالی “ در کارکنان شعب بانک رفاه استان مازندران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، خلاقیت ، عملکرد مالی ، بانک رفاه، مازندران
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
14. آزمون اثرگذاری مدیریت عملکرد دانش محور بر قابلیت های تجهیز منابع بانک رفاه کارگران بر اساس نقش میانجی مولفه های بازار گرایی
کلیدواژه ها: مدیریت عملکرد دانش محور، قابلیت های تجهیز منابع ، مرلفه های بازارگرایی ، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی معماری، عمران، شهرسازی، محیط زیست و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 20 -
15. بازاریابی جغرافیایی (ژئومارکتینگ) شعب بانک رفاه کارگران (مطالعه موردی: شهر تهران)
کلیدواژه ها: ژئومارکتینگ، شبکه LSTM، هوش مصنوعی، رفتار فضایی، شهر تهران
محل انتشار مقاله: پانزدهمین همایش بین المللی پیشرفت های علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
16. رابطه بین بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان شرکتی بانکها(مطالعه موردی: بانک رفاه تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بانک رفاه، رضایت شغلی،تهران
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
17. تاثیر سرمایه اجتماعی بر ریسک پذیری مدیران شعب بانک رفاه ارومیه
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، ریسک پذیری، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی و اولین همایش بین المللی سرمایه اجتماعی و تاب آوری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
18. شناسایی و رتبه بن دی عوامل سازمانی موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران استان اذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: عامل سازمانی ، وفاداری مشتری، مدیران ، بانک رفاه استان اذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
19. بررسی تاثیر سیستم های اطلاعات بازاریابی بر برنامه ریزی استراتژیک بازاریابیدر بانک رفاه کارگران استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، سیستم های اطلاعات بازاریابی
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
20. بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه:کارکنان و مشتریان شعب بانک رفاه شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوا،قصدخریدمجدد،مدیریت ارتباط بامشتری
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10