Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
201. ارائه مدلی جامع از عوامل موثر بر حاشیه سود در ادارات امورشعب بانک رفاه
کلیدواژه ها: عوامل درونی، عوامل بیرونی، حاشیه سود خالص، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
202. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه مطالعهموردی بانک رفاه استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
203. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر توانمند سازی کارکنان شعب بانک رفاه اردبیل
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات،توانمندسازی، وضعیت امکانات،توانایی استفاده، عوامل سخت افزاری، عوامل نرم افزاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
204. اثز متغیرهای اقتصادی و مهم بر منابع بانکها(مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: منابع بانک ها، بانک رفاه کارگران، نرخ ارز، حجم منابع بانکی، استان های بزرگ
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
205. تاثیرات متغیرهای اقتصادی و اثرگذار بر تجهیزمنابع بانکها با تأکید بر بلوک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: منابع بانکها؛ بانک رفاه کارگران؛ مدل پنل دیتا؛ نرخ ارز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
206. نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان)
کلیدواژه ها: هوش تجاری،BI ، داده ، اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
207. عوامل مؤثر بر تصور کارکنان از عدالت سازمانی براساس مدل ویژگی های شخصیتی (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک رفاه در تهران)
کلیدواژه ها: کارکنان، عدالت سازمانی، ویژگی های شخصیتی، سازمان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
208. رابطه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ( e-CRM ) بر کیفیت روابط با مشتری بانک ها (مطالعه موردی: با اینکه رفاه کارگران استان فارس)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت ارتباط با مشتری، بانک رفاه، تعهد مشتری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
209. بررسی تأثیر کیفیت حسابرسی بر میزان دریافت تسهیلات دریافتی از بانک ها مطالعه موردی بانک رفاه
کلیدواژه ها: کیفیت حسابرسی، اعتباردهندگان، حسابرسی مستقل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
210. ارتباط سنجی بین ارزش های پرسنلی با ساختار سازمانی در شعب بانک رفاه حوزه مرکزی شهر کرمان
کلیدواژه ها: ارزش، ارزش های پرسنلی، ساختار، ساختار سازمانی، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
211. رابطه تعامل اجتماعی و مدیریت دانش موردمطالعه: یک بانک تجاری جمهوری اسلامی ایران
کلیدواژه ها: تعامل اجتماعی ، مدیریت دانش ، بانک رفاه ، اعتماد ، ارتباطات ، هماهنگی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 25 -
212. بررسی اثر مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری e-CRM در کیفیت ارتباط با مشتری بانک ها و نتایج مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران استان فارس
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری /کیفیت ارتباط با مشتری /بانک رفاه /تعهدمشتری /رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
213. ارزیابی تاثیر سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانیERP بر عملکرد سازمان( مطالعه موردی: بانک رفاه)
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 24 -
214. ارائه مدلی بهینه جهت اعتبار سنجی مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران شعب منتخب شهرتهران
کلیدواژه ها: تحلیل ممیزی ، رتبه بندی اعتباری ، رگرسیون لجستیک ، ریسک اعتباری ، مدیریت ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
215. تاثیر سبک رهبریبررضایت شغلی ،تعهدسازمانی واثربخشی سازمانی درشعب بانک رفاه استان مازندران
کلیدواژه ها: سبک رهبری ، رضایت شغلی ،تعهدسازمانی ،اثربخشی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
216. بررسی رابطه بین سیستم های اطلاعات بازاریابی و فرهنگ سازمانی در بانک رفاه کارگران شهر کرمان
کلیدواژه ها: سیستم های اطلاعات بازاریابی ، جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی اطلاعات ، تجزیه و تحلیل اطلاعات ، فرهنگ سازمانی ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
217. تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر روی رضایت شغلی: مورد مطالعه بانک رفاه کارگران شعب شهرستان همدان
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی، شیوه های مدیریت منابع انسانی، رضایت شغلی، کشورهای در حال توسعه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
218. تاثیر پذیری رضایت شغلی از شیوه های رهبری موثر و تحول گرا در مدیریت اداره امور شعب بانک رفاه استان همدان
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا، رضایت شغلی، انگیزش الهام بخش، نفوذ آرمانی، تحریک ذهنی، ملاحظه فرد به فرد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
219. تاثیر جهت گیری اهداف و شخصیت فعال و نگرش مثبت شغلی بر سازگاری شغلی کارکنان بانک رفاه استان خوزستان
کلیدواژه ها: جهت گیری اهداف، شخصیت فعال، نگرش مثبت، سازگاری شغلی، بانک رفاه استان خوزستان
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
220. بررسی رابطه بین سلامت روان و عملکرد شغلی کارکنان بانک رفاه کارگران خراسان رضوی
کلیدواژه ها: سلامت روان، اضطراب، افسردگی عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: اولین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9