Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176894 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176894 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
241. بررسی وضعیت مولفههای سرمایه اجتماعی در بانک رفاه شهرستان زاهدان
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، اعتماد، ارتباطات اجتماعی، مشارکت مدنی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 12 -
242. بررسی رابطه سطح بلوغ مدیریت سرمایه انسانی و عملکرد جذب منابع در شعب بانک رفاه استان مازندران
کلیدواژه ها: سطح بلوغ مدیریت ، سرمایه انسانی ، عملکرد ،جذب منابع
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
243. بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بانک با استفاده از مدل هیل - جونز(مورد مطالعه:بانک رفاه استان ایلام)
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی ، کارایی ، کیفیت خدمات ، پاسخگویی ، نوآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پویایی مدیریت، توسعه ی اقتصادی و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
244. رابطه بین توانمند سازی و شبکه های اجتماعی کارکنان بانک رفاه توسط رگرسیون خطی
کلیدواژه ها: توانمند سازی کارکنان، رگرسیون خطی شبک های اجتماعی، مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
245. بررسی تاثیرشیوه ی تصمیم گیری براساس تفکرارزشی برعملکرد سازمان (باموردکاوی: بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: تفکر ارزشی ، ابداع گزینه ، ایجاد فرصت ، تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
246. رابطه بهداشت روانی با عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه شهرکرد
کلیدواژه ها: بهداشت روانی، الگوی بهزیستی روانشناختی، عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
247. بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، معادلات ساختاری، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 5 -
248. بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه های فکری و چابکی سازمانی بانک رفاه کارگران (مطالعه موردی: امور شعب استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری ،سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری ، سرمایه مشتری، چابکی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
249. بررسی تاثیر برنامه های جانشین پروری بر فرسودگی شغلی کارکنان(مطالعه موردی:دانشگاه علوم پزشکی همدان و شعب بانک رفاه کارگران همدان)
کلیدواژه ها: جانشین پروری, فرسودگی شغل, سازمان, تحلیل عاطفی, مسخ شخصیت, احساس کفایت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
250. طراحی مدلی از سیستم مدیریت دانش در بانکداری (مطالعه موردی : بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، خلق دانش ، نگهداری دانش ، به اشتراک گذاری دانش ، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
251. عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در شعب بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: خدمات، کیفیت خدمات الکترونیکی، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
252. عوامل اصلی اجرای موفقیت آمیز مدیریت دانش در بانک رفاه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: تحول و نوآوری در توانمند سازی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
253. بررسی تاثیر مدیریت دانش برمدیریت ارتباط بامشتری دربانک رفاه کارکنان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، مدیریت ارتباط با مشتری ، بانک رفاه کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی کارآفرینی و رقابت پذیری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
254. رابطه سطح بلوغ مدیریت سرمایه انسانی و عملکرددر شعب بانک رفاه استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 6 -
255. جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی،رده بندی،اعتبارسنجی مشتریان،درخت تصمیم،شبکه عصبی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
256. بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و کیفیت خدمات در بانک رفاه استان گلستان
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی،کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری, مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
257. ارزیابی وفاداری مشتریان منتخب بانک رفاه باکمک DEA
کلیدواژه ها: ارزش دوره عمرمشتری، مدل آر.اف.ام، تحلیل پوشش داده، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
258. طراحی مدلی از سیستم مدیریت دانش در صنعت بانکداری مطالعه موردی : بانک رفاه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، خلق دانش ، نگهداری دانش ، به اشتراک گذاری دانش ، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11 -
259. جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی،رده بندی،اعتبارسنجی مشتریان،درخت تصمیم،شبکه عصبی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
260. جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی
کلیدواژه ها: داده کاوی،رده بندی،اعتبارسنجی مشتریان،درخت تصمیم،شبکه عصبی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 13