Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2177862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
281. بانکداری الکترونیک؛ بررسی موانع و راهکارهای توسعه ی آن در کشور (مطالعه در بانک رفاه)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، پول الکترونیکی ، انتقال الکترونیک وجوه ، اتاق پایای خودکار ، کارت های بانکی ، ماشین های خودپرداز ، ماشین های نقطه فروش ،
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک و تجارت جهانی
سال انتشار: ۱۳۸۶
pages: 13 -
282. ارزیابی عملکرد و درجه بندی شعب بانک؛ مطالعه موردی بانک رفاه
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ، کارایی ، تحلیل پوششی داده ها ، درجه بندی ، تحلیل رده ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد
سال انتشار: ۱۳۸۴
pages: 16 -
283. کاربرد تکنیک QFD در تعیین ویژگی های فیزیکی شعب بانکی ( مورد بانک رفاه )
کلیدواژه ها: گسترش عملکرد کیفیت ، خانه های کیفیت ،نیازها و خواسته های مشتری ،ویژگی های فیزیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت
سال انتشار: ۱۳۸۴
pages: 20 -
284. بررسی و ارزیابی زیر ساختارهای درونی بانک رفاه در راستای به کارگیری بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، بانک رفاه ، زیر ساختارهای درونی بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۸۴
pages: 10 -
285. تعیین ویژگی های خدمات بانکی (خدمت LC) با استفاده از ماتریس خانه کیفیت
کلیدواژه ها: توسعه عملکرد کیفیت ، خانه کیفیت ، خدمت LC ، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۸۳
pages: 11