Refah Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 321 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 271 مقاله کنفرانسی و 50 مقاله ژورنالی شامل 4544 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 101 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1574491 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1574491 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
List papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 271 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. سناریوهای پیش روی صنعت بانکداری با نگاه به راهبردهای کلان مطالعه موردی بانک رفاه کارگران ایران)
کلیدواژه ها: بانکداری نوین، راهبردکلان، سناریوپردازی، کسب و کار، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
22. سناریوهای پیش روی صنعت بانکداری با نگاه به راهبردهای کلان مطالعه موردی بانک رفاه کارگران ایران
کلیدواژه ها: بانکداری نوین، راهبردکلان، سناریوپردازی، کسب و کار، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
23. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان (مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
24. تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی قراردادهای روانشناختی
کلیدواژه ها: شیوه های مدیریت منابع انسانی، تحقق قراردادهای روانشناختی، عملکرد شغلی، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
25. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک مشتری محور(مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اعتماد، سهولت کاربرد درک شده، فایده درک شده.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
26. بررسی کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، خدمات الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
27. بررسی روش های افزایش انگیزه بدهکاران برای بازپرداخت بدهی (مطالعه موردی بانک رفاه استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: افزایش انگیزه بدهکاران، بازپرداخت بدهی، بخشش جرائم، حسن رفتار
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 25 -
28. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان ( مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی ، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
29. بررسی روشهای افزایش انگیزه بدهکاران برای بازپرداخت بدهی (مطالعه موردی بانک رفاه استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: افزایش انگیزه بدهکاران ،بازپرداخت بدهی،بخشش جرائم،حسن رفتار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 35 -
30. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان وخدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی:بانک رفاه کارگران اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیکی، دانش برای مشتری،بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
31. بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین وعملکرد و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه غرب تهران)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، عملکرد سازمانی ، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
32. بررسی رابطه فناوری اطلاعات و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه تهران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، عملکرد کارکنان، بانک رفاه تهران
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
33. بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان در شعب بانک رفاه کارگران استان قم
کلیدواژه ها: نحوه برخورد کارکنان ، هزینه های خدماتی ، اعتماد به بانک ، تصویرمثبت ، انتخاب بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
34. بررسی رابطه فناوری اطلاعات و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه تهران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، عملکرد کارکنان، بانک رفاه تهران
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
35. ارتباط بین مدیریت استعداد با کارراه ه شغلی کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: کارراهه شغلی، توسعه مسیر شغلی، مدیریت استعداد، کارکنان
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
36. پیاده سازی شاخص های برچسب انرژی در ساختمان های اداری در اقلیم های مختلف با رویکرد استفاده از انرژی های تجدیدپذیر(مطالعه موردی ساختمان های بانک رفاه در شهر تهران)
کلیدواژه ها: برچسب انرژی ساختمان، اقلیم، انرژی های تجدید پذیر، بهینه سازی مصرف انرژی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش سراسری محیط زیست انرژی و منابع طبیعی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
37. پیاده سازی شاخص های برچسب انرژی در ساختمان های اداری در اقلیم های مختلف با رویکرد استفاده از انرژی های تجدیدپذیر(مطالعه موردی ساختمان های بانک رفاه در شهر تهران)
کلیدواژه ها: برچسب انرژی ساختمان، اقلیم، انرژی های تجدید پذیر، بهینه سازی مصرف انرژی
محل انتشار مقاله: همایش ملی علوم و فن آوری های نوین در آب،انرژی و محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
38. بررسی تاثیر اعتماد و رضایت بر وفاداری نگرش و رفتاری کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه : مدیریت شعب منطقه 3 بانک رفاه شهر تهران)
کلیدواژه ها: اعتماد، رضایت، وفاداری نگرش، رفتاری کارکنان ، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
39. بررسی نقش مدیریت دانش وعوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری در صنعت بانکداری بانک رفاه کارگران استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد نوآوری، فناوری اطلاعات، رهبری مدبرانه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
40. بررسی اثر بخشی نظم و ترتیب، نظافت و انضباط محیط کار بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه لرستان
کلیدواژه ها: نظم و ترتیب، نظافت، انضباط، رضایتمندی مشتریان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13