Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی رابطه بین مدیریت تجربه مشتری و وفاداری مشتری در صنعت بانکداری: بانک رفاه استان خوزستان
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، وفاداری مشتری، صنعت بانکداری، بانک رفاه استان خوزستان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
22. بررسی عملکرد خدمات الکترونیک و نقش آن در وفاداری الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان بانک
کلیدواژه ها: تصمیم مشتریان، اعتماد مشتریان، وفاداری مشتریان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
23. بررسی نقش عملکرد خدمات الکترونیک بر افزایش رضایتمندی و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک رفاه شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیک،رضایتمندی مشتریان،وفاداری الکترونیکی مشتریان،بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
24. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی، ثبات مالی و شمول مالی با نقش میانجی عملکرد شهروندی)۱مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، عملکرد مالی، ثبات مالی، شمول مالی، عملکرد شهروندی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
25. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در شعب بانک رفاه شهرستان همدان
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، درگیر شدن در کار، سازگاری، انطباق پذیری، رسالت و مدیریت دان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
26. بررسی سبک مدیریت و نوآوری بر استراتژی تمایز و مزیت رقابتی(مورد مطالعه : شعب بانک رفاه در شهر مشهد)
کلیدواژه ها: سبک مدیریت، نوآوری، استراتژی تمایز، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
27. بررسی تاثیر همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب و کارهای استراتژیک محور و قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد بانک رفاه؛ مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات، قابلیت های بازاریابی، عملکرد کسب و کار
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
28. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با نقش میانجی مشارکت کاری کارکنان در بانک رفاه
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی, رضایت شغلی, مشارکت کاری کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
29. بررسی رابطه رهبری تحول گرا و مشارکت شغلی با میانجی توانمند سازی ساختاری در کارکنان بانک رفاه شهرستان ساری
کلیدواژه ها: رهبر ی تحولگرا ، مشارکت شغلی ، توانمندسازی ساختار ی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
30. بررسی رضایتمندی مشتریان و وفاداری الکترونیکی و نقش خدمات الکترونیک درآنها
کلیدواژه ها: اینترنت، وفاداری مشتریان، مشتری، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
31. بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک خصوصی در شهرستان شیراز (مطالعه موردی: بانک صادرات و بانک رفاه)
کلیدواژه ها: بانک، مشتریان، شیراز، خصوصی، صادرات، رفاه
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
32. تاثیر تحلیل داده های حجیم در تعیین نوع خدمات تسهیلات در بانک رفاه
کلیدواژه ها: تحلیل داده حجیم، تحلیل بازخورد، میزان رضایت مشتری، تحلیل خدمات، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی فناوریهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
33. تاثیر فناوری اطلاعات بر بهبود عملکرد نیروی انسانی (مورد مطالعه : بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهبود عملکرد نیروی انسانی، بانک
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
34. رابطه بانکداری الکترونیکی و نوآوری بر عملکرد مالی بانک رفاه کارگران (مطالعه موردی استان فارس)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، نوآوری ، عملکرد مالی ، بانک رفاه کارگران ، استان فارس
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
35. سناریوهای پیش روی صنعت بانکداری با نگاه به راهبردهای کلان مطالعه موردی بانک رفاه کارگران ایران)
کلیدواژه ها: بانکداری نوین، راهبردکلان، سناریوپردازی، کسب و کار، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت دانش و کسب وکارهای الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
36. سناریوهای پیش روی صنعت بانکداری با نگاه به راهبردهای کلان مطالعه موردی بانک رفاه کارگران ایران
کلیدواژه ها: بانکداری نوین، راهبردکلان، سناریوپردازی، کسب و کار، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
37. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان (مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
38. تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی قراردادهای روانشناختی
کلیدواژه ها: شیوه های مدیریت منابع انسانی، تحقق قراردادهای روانشناختی، عملکرد شغلی، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
39. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک مشتری محور(مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اعتماد، سهولت کاربرد درک شده، فایده درک شده.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
40. بررسی کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، خدمات الکترونیک، رضایتمندی مشتریان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21