Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی روش های افزایش انگیزه بدهکاران برای بازپرداخت بدهی (مطالعه موردی بانک رفاه استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: افزایش انگیزه بدهکاران، بازپرداخت بدهی، بخشش جرائم، حسن رفتار
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 25 -
42. بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی گر یادگیری سازمان ( مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک رفاه کارگران استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: هوش بازاریابی ، عملکرد سازمان ، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
43. بررسی روشهای افزایش انگیزه بدهکاران برای بازپرداخت بدهی (مطالعه موردی بانک رفاه استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: افزایش انگیزه بدهکاران ،بازپرداخت بدهی،بخشش جرائم،حسن رفتار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 35 -
44. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان وخدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی:بانک رفاه کارگران اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیکی، دانش برای مشتری،بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
45. بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین وعملکرد و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه غرب تهران)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، عملکرد سازمانی ، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
46. بررسی رابطه فناوری اطلاعات و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه تهران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، عملکرد کارکنان، بانک رفاه تهران
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
47. بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان در شعب بانک رفاه کارگران استان قم
کلیدواژه ها: نحوه برخورد کارکنان ، هزینه های خدماتی ، اعتماد به بانک ، تصویرمثبت ، انتخاب بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
48. بررسی رابطه فناوری اطلاعات و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک رفاه تهران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، عملکرد کارکنان، بانک رفاه تهران
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 9 -
49. ارتباط بین مدیریت استعداد با کارراه ه شغلی کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: کارراهه شغلی، توسعه مسیر شغلی، مدیریت استعداد، کارکنان
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
50. پیاده سازی شاخص های برچسب انرژی در ساختمان های اداری در اقلیم های مختلف با رویکرد استفاده از انرژی های تجدیدپذیر(مطالعه موردی ساختمان های بانک رفاه در شهر تهران)
کلیدواژه ها: برچسب انرژی ساختمان، اقلیم، انرژی های تجدید پذیر، بهینه سازی مصرف انرژی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش سراسری محیط زیست انرژی و منابع طبیعی پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
51. پیاده سازی شاخص های برچسب انرژی در ساختمان های اداری در اقلیم های مختلف با رویکرد استفاده از انرژی های تجدیدپذیر(مطالعه موردی ساختمان های بانک رفاه در شهر تهران)
کلیدواژه ها: برچسب انرژی ساختمان، اقلیم، انرژی های تجدید پذیر، بهینه سازی مصرف انرژی
محل انتشار مقاله: همایش ملی علوم و فن آوری های نوین در آب،انرژی و محیط زیست
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 19 -
52. بررسی تاثیر اعتماد و رضایت بر وفاداری نگرش و رفتاری کارکنان با نقش میانجی تعهد سازمانی (مورد مطالعه : مدیریت شعب منطقه 3 بانک رفاه شهر تهران)
کلیدواژه ها: اعتماد، رضایت، وفاداری نگرش، رفتاری کارکنان ، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
53. بررسی نقش مدیریت دانش وعوامل تاثیرگذار بر عملکرد نوآوری در صنعت بانکداری بانک رفاه کارگران استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد نوآوری، فناوری اطلاعات، رهبری مدبرانه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
54. بررسی اثر بخشی نظم و ترتیب، نظافت و انضباط محیط کار بر رضایتمندی مشتریان بانک رفاه لرستان
کلیدواژه ها: نظم و ترتیب، نظافت، انضباط، رضایتمندی مشتریان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
55. بررسی تاثیر ساماندهی و استاندارد سازی محیط کار بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه استان لرستان
کلیدواژه ها: ساماندهی،استاندارد سازی، محیط کار، رضایت مشتریان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
56. تاثیر سبک های رهبری تحول آفرین و خادمانه بر سلامت سازمانی با نقش میانجی فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: بانک رفاه استان اصفهان)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، خادمانه، سلامت سازمانی، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
57. بررسی تاثیر رهبری معنوی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش یادگیری سازمانی کارکنان ستادی بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: رهبری معنوی ، یادگیری سازمانی ، بازخورد عملکرد ، عملکرد کارکنان، چشم انداز
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 26 -
58. بررسی ارتباط بین مدیریت پاداش ،انگیزش و عملکرد کارکنان بانک رفاه کارگران استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت پاداش ، انگیزش ، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
59. راهبردهایی در راستای ارتقای کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه موردی بانک رفاه شهر تبریز )
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری، تحلیل عاملی تاییدی، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت حسابداری،اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
60. تحلیل ساختاری تاثیر مولفه های آوای سازمانی بر عملکرد سازمان به واسطه ی رهبری قابل اعتماد در شعب بانک رفاه شهر زاهدان
کلیدواژه ها: آوای سازمانی ، عملکرد سازمان ، رهبری قابل اعتماد ، بانک رفاه.
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 7