Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176598 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176598 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی ارتباط رفتار شهروندی برند و تعهد برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر اعتماد برند
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی برند، تعهد برند، ارزش ویژه برند، اعتماد برند، مشتریان شعب بانک رفاه شهر رشت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
82. شناخت رابطه بین مدیریت تجربه مشتری با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه در شهرستان جیرفت
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، وفاداری مشتریان، شعب رفاه بانک، شهر جیرفت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
83. اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت سیستم های ارایه دهنده خدمات بانکداری اینترنتی موردمطالعه: بانک رفاه
کلیدواژه ها: اولویت بندی، کیفیت، مشتریان، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات 1396
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
84. بررسی رابطه اخلاق حرفه ای و مسیولیت پذیری اجتماعی و ارتباط آنها با رضایت مشتری مشتری مطالعه موردی بانک رفاه شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی – اخلاق حرفه ای – رضایت مشتریان – رفاه بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحولات نوین در مطالعات وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
85. بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان بانک رفاه استان اردبیل
کلیدواژه ها: سلامت سازمانی , تعهد سازمانی , بانک رفاه استان اردبیل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
86. بررسی میزان آمادگی سازمان ها در خصوص پیاده سازی موفقیت آمیز مدیریت جانشین پروری به منظور دستیابی به اثربخشی
کلیدواژه ها: آمادگی سازمان ها، جانشین، پروری، اثربخشی، بانک رفاه شهر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
87. بررسی رابطه هوش هیجانی با عملکرد شغلی کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، عملکرد شغلی، کارکنان شعب بانک رفاه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیب های اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
88. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر بهره وری نیروی انسانی مطالعه موردی شعب بانک رفاه کارگران خراسان رضوی
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، ابعاد مدیریت استعداد، بهره وری نیروی انسانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
89. تاثیر شایسته سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در انتصاب و ارتقاء مدیران در بانک رفاه ساوه و زرندیه
کلیدواژه ها: شایسته سالاری، اخلاق اسلامی، انتصاب و ارتقا مدیران، عدالت اجتماعی، احساس مسیولیت و تعهد، معرفت و ایمان، عبودیت و عمل صالح
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
90. پیش بینی توسعه مسیر شغلی کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران براساس تجربه شغلی، تخصص شغلی و اندازه شبکه شغلی
کلیدواژه ها: توسعه مسیر شغلی، تجربه شغلی، تخصص شغلی، اندازه شبکه شغلی، کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
91. ارزیابی عملکرد شعب بانک رفاه استان قزوین با استفاده ازالگوی AHP,BSC و TOPSIS
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیاز دهی متوازن تصمیم گیری چند معیاره
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
92. بررسی وضعیت انگیزه خدمت عمومی مطالعه موردی بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: انگیزه خدمت عمومی، سیاست گذاری، تعهد به منافع عمومی، عدالت اجتماعی، از خود گذشتگی، شفقت و دلسوزی،بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
93. بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی پرسنل بیمارستان فارابی از کیفیت خدمات مالی بانک رفاه با نقش واسط ارزش ادراک شده
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان ، کیفیت خدمات ، بیمارستان فارابی، بانک رفاه، ارزش ادراک شده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
94. شناسایی و بررسی وجود رابطه بین عوامل توانمندسازی براساس مدل ملهم با توانمندسازی کارکنان ستادی بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: توانمندسازی کارکنان - دانش– اعتماد – ارتباطات - پاداشها - بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
95. تاثیر نگرش مدیران بر مدیریت کیفیت جامع در سازمان(مطالعه موردی: بانک رفاه کرمان)
کلیدواژه ها: نگرش مدیران، مدیریت کیفیت جامع، بانک رفاه، کرمان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
96. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بکارگیری خدمات همراه بانک رفاه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران)
کلیدواژه ها: پذیرش خدمات همراه بانک، اعتبار و سازگاری با سبک زندگی و نیازها و پذیرش خدمات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
97. بررسی تاثیر گسترش فن آوری اطلاعات بر توانمند سازی و عملکرد مدیران و کارکنان (مورد مطالعه: مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران شهرکرمانشاه)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، توانمندسازی، عملکرد، کارکنان و مدیران، بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
98. بررسی تاثیر تکنولوژی رایانش ابری بر چابکی سازمان در صنعت بانکداری با رویکرد تصمیم گیری فازی (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: رایانش ابری، چابکی سازمان، بانک رفاه کارگران، تکنیک ارزیابی گزینه های تصمیم گیری (DEMATEL)، منطق فازی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های دانش بنیان در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
99. بررسی تاثیر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت و وفاداری مشتریان(مورد مطالعه در شعبات بانک رفاه کارگران استان کردستان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت، وفاداری، خدمت، مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
100. بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان(مورد مطالعه در شعبات بانک رفاه کارگران استان کردستان)
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی ،مدیریت ارتباط با مشتری، بانک رفاه کارگران استان کردستان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12