Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176598 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176598 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. تاثیر بانکداری اختصاصی بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران استان فارس و بوشهر)
کلیدواژه ها: بانکداری اختصاصی، مزیت رقابتی، مدیریت ثروت
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
102. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران ( مورد کاوی: مشتریان شعب منطقه شمال شهر تهران )
کلیدواژه ها: وفاداری، اعتماد، کیفیت رابطه، شایستگی، ارتباطات، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
103. بررسی رابطه بین اندازه شبکه شغلی و کار راهه مسیر شغلی کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران
کلیدواژه ها: اندازه شبکه شغلی، کار راهه مسیر شغلی، کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
104. تحلیل ارتباط بین بکارگیری رایانش ابری و بهبود چابکی سازمانی در بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی، رایانش ابری، بانک رفاه کارگران، پاسخگویی و اغنای مشتری، انعطافپذیری و مقیاسپذیری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
105. ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک رفاه براساس مدل انتقال آموزش هالتون
کلیدواژه ها: ارزیابی اثربخشی، آموزش کارکنان، مدل انتقال آموزش هالتون
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 32 -
106. تجربه شغلی پیش بینی کننده کارراهه مسر شغلی (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک رفاه شهر تهران)
کلیدواژه ها: تجربه شغلی، کارراهه مسیر شغلی، توسعه مسیر شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
107. بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی با تعارض سازمانی (بین فردی) با تاکید بر نقش میانجیگری هوش هیجانی (کارکنان شعب بانک رفاه استان گلستان)
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی، تعارض سازمانی ( بین فردی)، هوش هیجانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس اروپایی مدیریت به روز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
108. بررسی رابطه بین سبک های رهبری تحول آفرین با میزان رضایت شغلی کارکنان بانک رفاه استان البرز
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، رضایت شغلی کارکنان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
109. ارزیابی کارایی ورتبه بندی شعب بانک رفاه شهرستان بابل با استفاده از روش تحلیل پوششی داده هاDEA
کلیدواژه ها: کارایی ، شعب بانک رفاه ، روش DEA
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
110. شناسایی تاثیر روابط بین فردی بر رضایت و تعهد کارکنان (مطالعه موردی: بانک رفاه ستاد مرکزی تهران)
کلیدواژه ها: ارتباطات، روابط بین فردی، رضایت، تعهد
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
111. تاثیر مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی کارکنان شعب بانک رفاه (مطالعه موردی شعب شهرستان ارومیه)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، جذب استعداد، کشف استعداد، توسعه استعداد و حفظ استعداد، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
112. بررسی وضعیت انگیزه خدمت عمومی(مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: انگیزه خدمت عمومی، سیاست گذاری، تعهد به منافع عمومی، عدالت اجتماعی، از خود گذشتگی، شفقت و دلسوزی، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
113. شناسایی موانع پذیرش و استفاده از کانال های پرداخت الکترونیک (اینترنت، موبایل و تلفن) از سویمشتریان بانک رفاه استان مازندران
کلیدواژه ها: بانکداری ، پرداخت الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
114. ارزیابی عملکرد شعبه بانک رفاه کارگران لاهیجانبا رویکرد BSC و روش AHP
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، BSC ، فرایند تحلیل سلسله مراتبی، AHP
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
115. بررسی تاثیر پاداشهای مالی و انگیزش بر بهره وری نیروهای متخصص بانک رفاه شعب استانخوزستان
کلیدواژه ها: بهره وری کارکنان، انگیزه، پاداش مالی، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
116. بررسی تاثیرهوش سازمانی بر کیفیت خدمات بانکی در بین کارکنان بانک رفاه شهرتهران
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، کیفیت خدمات بانکی، بانک رفاه شهر تهران
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
117. تاثیر درآمدهای کارمزدی بر کاهش مطالبات بانکی در بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: کارمزد، مطالبات، درآمد، هزینه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
118. بررسی عوامل موثر در بازاریابی بانک ها و نقش آن در افزایش سهم بازار (مطالعه موردی : بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: بانک رفاه کارگران ، سهم بازار، بازاریابی ، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
119. ارزیابی تاثیر ابعاد توانمندسازی روانشناختی بر تعهد سازمانی
کلیدواژه ها: توانمندسازی روانشناختی، تعهد سازمانی، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
120. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی : بانک رفاه کارگران استان خوزستان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری، بانک رفاه کارگران، اولویت بندی،آزمون فریدمن، فرایند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13