Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. ارزیابی تاثیر ابعاد توانمندسازی روانشناختی بر رفتار شهروندی سازمانی
کلیدواژه ها: توانمندسازی روانشناختی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
122. مقایسه میزان اثربخشی پیوندهای رابطه ای در مشتریان رابطه گرا و مشتریان غیر رابطه گرا (مطالعه ی موردی: شعبات بانک رفاه شهر تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، پیوندهای رابطه ای، رابطه گرایی مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
123. بررسی رابطه بین متغیرهای سیستم پاداش با انگیزه وعملکرد شغلی کارکنان در شعبات بانک رفاه استان گیلان
کلیدواژه ها: سیستم پاداش ،انگیزه ،عملکرد شغلی ، کارکنان، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
124. بررسی تاثیر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان بر سپرده پذیری مشتریان در بانک رفاه کارگران استان ایلام
کلیدواژه ها: سپرده پذیری، بانک رفاه کارگران، رضایت شغلی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 25 -
125. بررسی نقش برنامههای بازاریابی در بهبود منابع موثر بانکی مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران(سالهای 1389 تا 1391)
کلیدواژه ها: بانک، مشتری، بازاریابی، برنامه های بازاریابی، آمیزه بازایابی، سپرده بانکی، منابع موثر بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
126. مطالعه ی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، اعتماد به نام تجاری، ارزش ویژه نام تجاری و وفاداری به نام تجاری در بانک رفاه کارگران مناطق مختلف شهرکرد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط بامشتری، اعتماد به نام تجاری، ارزش ویژه نام تجاری، وفاداری به نام و نشان تجاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
127. بررسی تاثیر هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی بانک رفاه کارگران شهر همدان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، اثربخشی استراتژی های بازاریابی، آگاهی راهبردی و اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
128. ارزیابی عملکرد شعب بانک رفاه کارگران براساس مدل تعالی سازمانی (مطالعه موردی شهرستان اردبیل)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، بانک، مدل تعالی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنگره سراسری تحول و نوآوری در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 5 -
129. بررسی تاثیر خصوصی سازی بانک بر تصویر ذهنی مشتری مورد مطالعه مشتریان بانک رفاه شهر ایلام
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، خصوصی سازی بانک، مشتریان بانک ملی شهر ایلام
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
130. تاثیر عوامل درون سازمانی بر ایجاد فساد اداری در بانکها از نظر کارکنان بانک رفاه کارگران استان اصفهان
کلیدواژه ها: فساد اداری، حقوق و دستمزد، ویژگیهای اخلاق کارکنان، تبحر و آگاهی مدیران، نظارت و بازرسی، قوانین ومقررات
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
131. تاثیر صمیمیت سازمانی بر ارتقاء همدلی در بانک رفاه امور شعب منطقه یک تهران
کلیدواژه ها: صمیمیت سازمانی، کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، ضمانت و تضمین، پاسخگویی، همدلی، بعد ملموس
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 4 -
132. تاثیر صمیمیت سازمانی بر ارتقاء قابلیت اطمینان خدمات در بانک رفاه امور شعب منطقه یک تهران
کلیدواژه ها: صمیمیت سازمانی، کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، ضمانت و تضمین، پاسخگویی، همدلی، بعد ملموس
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 4 -
133. تاثیر صمیمیت سازمانی بر ارتقاء ضمانت و تضمین خدمات در بانک رفاه امور شعب منطقه یک تهران
کلیدواژه ها: صمیمیت سازمانی، کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، ضمانت و تضمین، پاسخگویی، همدلی، بعد ملموس
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 4 -
134. تاثیر صمیمیت سازمانی بر ارتقاء پاسخگویی در بانک رفاه امور شعب منطقه یک تهران
کلیدواژه ها: صمیمیت سازمانی، کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، ضمانت و تضمین، پاسخگویی، همدلی، بعد ملموس
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 4 -
135. رابطه بازاریابی اخلاقی با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه
کلیدواژه ها: اخلاق، بازاریابی، بازاریابی اخلاقی، وفاداری مشتری، ابعاد وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
136. بررسی تاثیر ساختار فناوری اطلاعات بر جذب منابع بانکی در بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: ساختار فناوری اطلاعات، جذب منابع بانکی ، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
137. بررسی تأثیر تعاملات اولیه و ثانویه پریستون و پست بر عملکرد مدیران (مورد بانک رفاه استان اصفهان)
کلیدواژه ها: مسئولیتهای اجتماعی، تعاملات اولیه، تعاملات ثانویه، پریستون، پست، عملکردمدیران، مدل تعاملات، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
138. شناسایی و الویت بندی نیازهای اساسی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: رضایت مندی مشتریان ، نیاز اساسی ، مدل کانو، AHP فازی ، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
139. شناسایی و الویت بندی نیازهای عملکردی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: رضایت مندی مشتریان ، نیاز عملکردی ، مدل کانو، AHP فازی ، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
140. شناسایی و الویت بندی نیازهای انگیزشی موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: رضایت مندی مشتریان ، نیاز انگیزشی ، مدل کانو، AHP فازی ، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17