Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. سنجش میزان انضباط اجتماعی در سازمان با استفاده از رویکرد تئوری مجموعه های راف مطالعه موردی:کارکنان بانک رفاه اداره امور شعب خراسان رضوی
کلیدواژه ها: انضباط، انضباط اجتماعی در سازمان، عوامل سازمانی و تئوری مجموعه های راف
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 23 -
142. بررسی انتظارات و ادراکات مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بر اساس مدل تحلیل شکاف مطالعه موردی: بانک رفاه اردبیل
کلیدواژه ها: ادراکات، انتظارات، بانکداری الکترونیک، سروکوال، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
143. روش اجرای QFD(توسعه عملکرد کیفیت) و اولویت بندی نیازهای مشتریان بانک رفاه با کمک تحلیل سلسه مراتبی AHP
کلیدواژه ها: توسعه عملکرد کیفیت QFD ، کیفیت محصولات، ماتریس خانه کیفیت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
144. چگونگی توسعه بازار خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران براساس مدل STP
کلیدواژه ها: توسعه بازار خدمات ومحصولات ،تقسیم بازار ،هدف گیری در بازار ، جایگاه در بازار ،مدل STP
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
145. تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان بانکی مطالعه موردی: بانک رفاه
کلیدواژه ها: تبلیغات، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات بانکی، جذب مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 21 -
146. بررسی رابطه بین منابع شغلی و عملکرد سازمانی مطالعه موردی بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: منابع شغلی /عملکرد سازمانی /بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
147. مقایسه مدل بهینه رگرسیون لجستیک چندگانه و باینری برای رتبهبندی اعتباری مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: اعتبارسنجی، مشتریان حقیقی، بانک، برازش لجستیک، بانری، چندگانه، لجیت، آمارههای آزمون
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
148. مطالعه ارتباط یادگیری مدیریت دانش روسای شعب با برقراری مشارکت سایر کارمندان وجلب مشتری در افزایش سپرده های شعب بانک رفاه استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، مدیریت دانش، استان خراسان رضوی، رییس شعبه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
149. نقش مدیریت دانش در بررسی موانع توسعه و ارزیابی برخی مولفه های تاثیرگذار بر نگرش مشتریان درباره خدمات بانکداری مجازی/الکترونیکی در استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: بانکداری مجازی،الکترونیکی، بانک رفاه کارگران، تکنیک های تصمیمگیری چند شاخصه
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
150. بررسی ارتباط بین انتقال دانش و توانمندسازی کارکنان مطالعه موردی بانک رفاه شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: انتقال دانش ،توانمندسازی کارکنان ،مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
151. بررسی رابطه مدیریت دانش با انتقال آموزش؛مطالعهموردی (بانک رفاه )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،انتقال آموزش ،آموزش سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 10 -
152. بررسی اثرات ارزشهای اخلاقی و خودکارآمدی و رفتار شهروندی سازمانی بر رفتاهای انحرافی کارکنان بانک رفاه کارگران شعب شهر اصفهان
کلیدواژه ها: ارزشهای اخلاقی ، رفتار شهروندی سازهانی ، خودکارآهدی ، رفتار انحرافی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 20 -
153. بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم های مدیریت روابط مشتریان و رتبه بندی آنها در کلیه شعب بانک رفاه مشهد
کلیدواژه ها: سیستم های مدیریت روابط مشتریان، CRM، بانک رفاه مشهد
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
154. سنجش عوامل موثر برتوسعه شغلی مدیران شعب بانک رفاه(مطالعه موردی شعب استان تهران)
کلیدواژه ها: توسعه مسیر شغلی، کسب صلاحیت و شایستگی مدیریتی، کسب صلاحیت فنی و کاربردی، کسب استقلال وعدم وابستگی، تعیین هویت، ایجاد تنوع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
155. ارائه ی یک مدل آماری با استفاده از نظریه ی صف برای ارزیابی و انتخاب بهینه ی سیستم های اندازه گیری ریسک (مطالعه ی موردی : بانک رفاه ایران)
کلیدواژه ها: کفایت سرمایه، اندازه گیری ریسک، ارزش در معرض ریسک، نظریه ی صف
محل انتشار مقاله: اولین مسابقه کنفرانس بین المللی جامع علوم مهندسی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
156. بررسی تاثیر رضایت شغلی بر سپرده پذیری مشتریان در بانک رفاه کارگران استان ایلام
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
157. بررسی تأثیر تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی بر سپرده پذیری مشتریان در بانک رفاه کارگران استان ایلام
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
158. بررسی عوامل موثر بر پذیرش پرداخت از طریق پایانه های فروش ( POS )مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: پایانه های فروش ، مدل پذیرش تکنولوژی ، متغیر های خارجی ، درک سودمندی ، درک سهولت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 22 -
159. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک ریاضی روش ویکور مورد مطالعه: شعب ارزی بانک رفاه تهران
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 22 -
160. بررسی تاثیر مدیریت رابطه با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در شعب بانک رفاه شهر تهران منطقه 1
کلیدواژه ها: مدیریت رابطه با مشتریCRM،موسسات مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15