Refah Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Refah Bank در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با Refah Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Refah Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Refah Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Refah Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Refah Bank
papers Refah Bank
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Refah Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
161. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان بانک های ایران با استفاده از مدل کانو ( مطالعه موردی بانک رفاه شهر اصفهان )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری - مدل کانو – AHP فازی - بانک رفاه
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
162. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی کارکنان شعب بانک رفاه تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، عملکرد سازمانی، طرز تفکر استعداد، استراتژی استعداد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 6 -
163. بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر فضیلت سازمانی در بانک رفاه استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: ارتباطات سازمانی، تمایلات ارتباطات، رفتار ارتباطات سازمانی، کیفیت ارتباطات، تعهد ارتباطات، فضلیت سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
164. بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت ویژگی های خدمات بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر آبدانان)
کلیدواژه ها: ویژگی های یک بعدی، ویژگی های جذاب، ویژگیهای الزامی، رفتار شکایت آمیز، رضایت مشتریان، وفاداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس پدافند غیرعامل در علوم انسانی، علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 14 -
165. بررسی رابطه بین حفظ و جذب مشتری و عوامل مرتبط با آن در بانک رفاه استان خوزستان (شعبه زیتون کارمندی)
کلیدواژه ها: جذب مشتری، وفاداری مشتری، اعتبار، قابلیت اطمینان، امکانات فیزیکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
166. شناسایی عوامل موثر بر مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک ها (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، مدیریت ریسک اعتباری،مدل اعتبار سنجی 5C ، مشتریان حقوقی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
167. بررسی وضعیت کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال و رابطه آن با قصد خرید مشتری (مورد مطالعه مشتریان بانک رفاه کارگران کرمانشاه)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات،قصد خرید، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
168. شناسایی تاثیرابعادهویت سازمانی برخودکارآمدی کارکنان بانک رفاه استان سمنان
کلیدواژه ها: هویت سازمانی ، خودکارآمدی ، پویایی و گستردگی ، استراتژی دانش ، ارتباطات داخلی ، حمایت سازمانی ، کیفیت مدیران
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
169. بررسی عوامل موثر در بهبود ارتباطات و ایجاد همدلی سازمانی در بانک رفاه کارگران استان خراسان
کلیدواژه ها: بهبود ارتباطات سازمانی، همدلی سازمانی، عوامل انسانی، عوامل سازمانی، عوامل ارتباطی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چارسوی علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
170. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر عملکرد سازمانی کارکنان شعب بانک رفاه تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، عملکرد سازمانی ، طرز تفکر استعداد ، استراتژی استعداد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 5 -
171. بررسی وضعیت یادگیری سازمانی بر اساس شاخص های مدل یادگیریویلسون و سنجش و تحلیل و تأثیر آنها در تحول سازمان بانک رفاه مطالعه موردی استان مازندران
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی- مدل یادگیری ویلسون-تحول سازمان- بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
172. بررسی نقش هوش معنوی در کاهش استرس شغلی کارکنان مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران استان ایلام
کلیدواژه ها: هوش معنوی، استرس شغلی ، بانک رفاه کارگران، استان ایلام
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
173. مقایسه تأثیر دلبستگی و وابستگی بر عملکرد کارکنان بانک رفاه استان گیلان
کلیدواژه ها: وابستگی؛ دلبستگی؛ عملکرد؛ وابستگی عاطفی؛ وابستگی مستمر؛ وابستگی هنجاری؛ حس سر زندگی؛حس فدایی شدن؛ حس مجذوب شدن
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
174. بررسی وضعیت یادگیری سازمانی بر اساس شاخص های مدل یادگیری ویلسون و سنجش وتحلیل و تأثیر آنها در تحول سازمان بانک رفاه (مطالعه موردی استان مازندران)
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی- مدل یادگیری ویلسون-تحول سازمان- بانک رفاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 20 -
175. بررسی تاثیراستقرار سیستمهای اطلاعاتی مدیریت (M.I.S) برافزایشاثربخشی شعب بانک رفاه استان همدان
کلیدواژه ها: سیستمهای اطلاعاتی مدیریت اثربخشی - کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 8 -
176. بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی با رفتارهای انحرافی کارکنان در شعب بانک رفاه شهرکرمان
کلیدواژه ها: اعتماد سازمانی، رفتارهای انحرافی، بانک رفاه شهر کرمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 9 -
177. بررسی نظام جذب و تامین نیروی انسانی بر اساس مدل مثلث استخدام در بانک رفاه استان گلستان
کلیدواژه ها: نطام جذب-مدیریت منابع انسانی-مثلث استخدام
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
178. بررسی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات در شعب بانک رفاه استان گلستان
کلیدواژه ها: تسهیلات اعطایی-عوامل درونی-عوامل بیرونی-مطالبات معروق
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12 -
179. بررسی رابطه میان میزان شکاف های دانشی و چابکی سازمانی(مطالعه موردی:کلیه شعب بانک رفاه در شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش-شکاف دانشی-سطوح شکاف دانشی-چابکی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
180. بررسی رابطه یادگیری سازمانی و عملکرد مالی بانک رفاه استان مازندران
کلیدواژه ها: یادگیری-یادگیری سازمانی-عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 11