Iran Zamin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Iran Zamin Bank در رتبه 26 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 35 مقاله در رابطه با Iran Zamin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 33 مقاله کنفرانسی و 2 مقاله ژورنالی شامل 437 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 8 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Iran Zamin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034678 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Iran Zamin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034678 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Iran Zamin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Iran Zamin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Iran Zamin Bank
papers Iran Zamin Bank
از سال 1393 تا کنون تعداد 33 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Iran Zamin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. ارزیابی عملکرد منابع انسانی پایدار برای موفقیت سازمان (مطالعه موردی : بانک ایران زمین )
کلیدواژه ها: منابع انسانی پایدار، ارزیابی عملکرد، بهره وری ، رضایت مندی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
2. بررسی تاثیر تبلیغات چهره به چهره بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی مورد مطالعه: همراه بانک و اینترنت بانک، بانک ایران زمین و ملت شهرستان طبس
کلیدواژه ها: تبلیغات ، نوآوری، محصولات، چهره به چهره
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
3. تاثیر اعتماد وهنجار های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان بر قصد پذیرش همراه بانک با شناسایی متغیرهای تاثیر گذار بر روابط آنها (مطالعه موردی: بانک ایران زمین)
کلیدواژه ها: اعتماد ، هنجارهای اجتماعی ، بازاریابی دهان به دهان ، قصد پذیرش همراه بانک.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
4. بررسی تاثیرات عملیات بانکداری باز بر افزایش میزان نقدینگی بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: بانکداری باز ، کنترل نقدینگی، عملیات بانکی، بانکداری الکترونیک، نظام بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
5. اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی هوش تجاری با استفاده از تکنیک دیمتل در بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: هوش تجاری ، رتبه بندی ، تکنیک دیمتل، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم تکنولوژی و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
6. بررسی تاثیر فناوری مالی در صنعت بانکداری مبتنی بر الگوی AHP فازی (مورد مطالعه: شعب بانک ایران زمین در استانهای مازندران و گیلان)
کلیدواژه ها: فناوری مالی، صنعت بانکداری کشورهای در حال توسعه، روش ahp فازی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
7. بررسی رابطه رعایت اصول اخلاق حرفه ای کارکنان بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک ایران زمین شعب تهران)
کلیدواژه ها: اخلاق حرفه ای، وفاداری مشتریان، اصول رفتار حرفه ای، مسئولیت پذیری، امانت داری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
8. ارائه مدل کار امد برای بانک ایران زمین زابل با دسته بندی ارباب رجوع جهت بهبود ارتباط با ارباب رجوع
کلیدواژه ها: سازمان مشتری مدار، مدیریت ارتباط با مشتری، دسته بندی ارباب رجوع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
9. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر حفظ مشتری با توجه به نقش میانجی تعهد و رضایتمندی مشتری در شعب بانک ایران زمین استان گلستان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، حفظ مشتری، تعهد، رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
10. بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت
کلیدواژه ها: برند، تصویر شرکت ، شهرت شرکت ، ارزش ویژه برند، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
11. تاثیر رهبری تحول آفرین بر کیفیت خدمات در بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، عملکرد تیم، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
12. بررسی چگونگی آینده نگری بانکداری با تاکید بر مدیریت و توسعه منابع انسانی در بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: آینده نگری، توانمند سازی، بانکداری، کارکنان، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
13. بررسی تاثیر پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی E-SCM بر صنعت بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ایران زمین)
کلیدواژه ها: زنجیره تامین الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری، مشتری، مالی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
14. ارزیابی عملکرد با رویکرد ترکیبی BSC و FAHP و FTOPSIS مورد مطالعه: شعب بانک ایران زمین شهرستان اهواز
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد؛ کارت امتیازی متوازن؛ تصمیم گیری چند معیاره فازی؛ تکنیک AHP فازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
15. بررسی نقش کیفیت ادراک شده خدمات و تبلیغات در تصویر ذهنی مثبت مشتریان از برند بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، کیفیت خدمات، تبلیغات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
16. بررسی مدیریت منابع انسانی در بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: منابع انسانی، بانک ایران زمین، جذب ،آموزش، انگیزش، حفظ و نگهداشت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی رهیافت های نوین در علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
17. ارزیابی عملکرد با رویکرد ترکیبی BSC و FAHP و FTOPSIS مطالعه موردی: شعب بانک ایران زمین استان خوزستان
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، تصمیم گیری چند معیاره، FAHP ، FTOPSIS
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
18. بررسی تاثیر انتظارات مشتری و ارزش درک شده بر وفاداری مشتری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتری در بانک ایران زمین شعب مشهد
کلیدواژه ها: وفاداری، رضایت، انتظارات، ارزش درک شده، مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
19. تدوین الگوی وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: تصویر سازمان، تصویر نام برند، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، وفادارسازی مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
20. ارزیابی عملکرد بانک ایران زمین با رویکرد ترکیبی BSC و تصمیم گیری چند معیاره فازی (مورد مطالعه: شعب استان خوزستان)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، تصمیم گیری چند معیاره، تکنیک تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20