Iran Zamin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Iran Zamin Bank در رتبه 26 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 35 مقاله در رابطه با Iran Zamin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 33 مقاله کنفرانسی و 2 مقاله ژورنالی شامل 437 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 8 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Iran Zamin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034686 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Iran Zamin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2034686 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Iran Zamin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Iran Zamin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Iran Zamin Bank
papers Iran Zamin Bank
از سال 1393 تا کنون تعداد 33 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Iran Zamin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. خوشه بندی مشتریان بانک ایران زمین جهت کارایی آن در بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: عملیات بانکی، خوشه بندی، منطق فازی، طبقه بندی، داده کاوی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
22. رابطه حمایت سازمانی با اشتیاق شغلی کارکنان بانک کارآفرین
کلیدواژه ها: حمایت سازمانی، اشتیاق شغلی، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
23. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین (مطالعه موردی: شعب کیش)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتریان، بانک ایران زمین، شعب کیش
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
24. بررسی تاثیر فناوری های ارتباط با مشتری بر رضایت مشتریان بانک ایران زمین، شعب کیش
کلیدواژه ها: فناوری ارتباط با مشتری، رضایت مشتری، بانک ایران زمین، کیش
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
25. بررسی انتظارات و ادراکات مشتریان از خدمات بانکهای خصوصی با استفاده از مدل سروکوئال (مورد مطالعه: مشتریان بانک ایران زمین استانهای، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، مدل سرکوال، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
26. سنجش تأثیر رفتار کارکنان بر رضایت مشتریان و ایجاد اعتماد به بانک در ذهن مشتری مطالعه موردی بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: اعتماد به بانک، رضایت مشتری، رفتار کارکنان، بانک ایران زمین
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
27. ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رضایت شغلی با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی : نمونه مطالعاتی بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، تحلیلی سلسله مراتبی فازی، عوامل موثر بر رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
28. تعیین رابطه چابکی سازمانی و هوش رقابتی کارکنان شعب بانک ایران زمین استان مازندران
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی ، هوش رقابتی ، کارکنان شعب بانک ایرانزمین، پرسشنامه، نرمافزار SPSS v20 ، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 18 -
29. بررسی رابطه معنویت سازمانی با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی:شعب بانک ایران زمین استان مازندران)
کلیدواژه ها: معنویت، سازمان، فرسودگی، شغلی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
30. بررسی رابطه بالندگی سازمانی با رفتار شهروندی در بانک ایران زمین (شهر تهران)
کلیدواژه ها: بالندگی سازمانی، رفتار شهروندی، بانک ایران زمین، رفتار سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
31. بررسی اثر راهبردهای مدیریت استعداد بررضایت شغلی کارکنان بانک: مطالعه موردی بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 12 -
32. بررسی اجرای نظام ارزیابی 360 درجه بر عملکرد نیروی انسانی بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: مدیریت عملکرد، ارزیابی عملکرد، بهره وری منابع انسانی، منابع انسانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
33. نقش نوآوری در توسعه ارتباط با مشتری با تاکید بر ساختار سازمانی نوین مطالعه موردی : بانک ایران زمین
کلیدواژه ها: نوآوری، ساختارسازمانی نوین، مدیریت ارتباط با مشتری، نظام بانکداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11