Ghavamin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ghavamin Bank در رتبه 14 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 123 مقاله در رابطه با Ghavamin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 100 مقاله کنفرانسی و 23 مقاله ژورنالی شامل 1768 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ghavamin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1993020 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1993020 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ghavamin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ghavamin Bank
papers Ghavamin Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 100 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ghavamin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. شناسایی و رتبه بندی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین شهرستان گرگان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، کیفیت خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی کنکاش های علوم انسانی در مدیریت، کارآفرینی و اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
2. رابطه هوش هیجانی با عملکرد کارکنان
کلیدواژه ها: هوش، هوش هیجانی، عملکرد شغلی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
3. امکان سنجی مهاجرت به نرم افزارهای متن باز در سمت کلاینت (مورد مطالعه: شعب بانک قوامین استان تهران)
کلیدواژه ها: امکان سنجی، مهاجرت، نرمافزارهای متن باز
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
4. بررسی وجود یا فقدان رابطه بین نرخ بهره و ریسک اعتباری تسهیلات اعطایی بانک قوامین
کلیدواژه ها: نرخ بهره، ریسک اعتباری ، تسهیلات اعطایی ، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
5. تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده بر جذب منابع مالی(مطالعه موردی: بانک قوامین استان گیلان وابسته به بانک سپه)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ملموس بودن، قابلیت اطمینان، پاسخگویی، جذب منابع مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
6. بررسی رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی واکنش های مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در شهر گرگان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری به برند، واکنش های مشتریان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
7. رابطه هوش هیجانی و هوش معنوی با عملکرد کارکنان
کلیدواژه ها: هوش، هوش معنوی، هوش هیجانی، عملکرد شغلی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 24 -
8. تجزیه و تحلیل و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر ریسک اعتباری در بانک با رویکرد FAHP و FVIKOR ( مطالعه موردی: شعب بانک قوامین زاهدان)
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، ویکورفازی، تحلیل سلسله مراتبی فازی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
9. بررسی تأثیر رویکرد نوین مدیریت دانش در فرایند توسعه منابع انسانی در بانک قوامین
کلیدواژه ها: نوین ، مدیریت دانش، فرایند ،توسعه، منابع انسانی ، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 17 -
10. بررسی عوامل مؤثر بر معوق شدن مطالبات بانک قوامین (مورد مطالعه: استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: بانک، مطالبات معوق، تسهیلات، تسهیلات گیرنده، تسهیلات غیرجاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
11. تخصیص بهینه پاداش به شعب بانک قوامین بر مبنای عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد،تخصیص منابع، تحلیل پوششی دادها، رتبه بندی.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 5 -
12. بررسی تاثیر پاداش های مالی بر افزایش بهره وری نیروهای متخصص بانک قوامین شعب استان خوزستان
کلیدواژه ها: بهره وری کارکنان، پاداش، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
13. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و رضایت مشتریان شعب بانک قوامین خراسان شمالی در سال 1396
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
14. بررسی تأثیر تجربه مشتری بر تبلیغات توصیه ای سنتی و الکترونیکی در شعب بانک قوامین شهر رشت
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، تبلیغات توصیه ای سنتی، تبلیغات توصیه ای الکترونیکی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
15. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک قوامین استان کرمان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانک قوامین استان کرمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
16. بررسی رابطه بین استفاده از فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شعب بانک قوامین استان کرمان
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، چابکی سازمانی، بانک قوامین استان کرمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
17. بررسی نقش شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش به کار آفرینی در بانک قوامین
کلیدواژه ها: شرایط محیطی، مشتری مداری، گرایش کارآفرینی، عملکرد، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
18. ارائه یک چارچوب نظری برای مدیریت استراتژیک با رویکرد مدیریت دانش مطالعه موردی در بانک قوامین
کلیدواژه ها: چارچوب نظری;مدیریت استراتژیک;مدیریت دانش;خط مشی.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
19. بررسی تاثیر نوآوری خدمات بر رضایت مشتری و افزایش ارزش مشتری در شعب بانک قوامین کرمان
کلیدواژه ها: نوآوری خدمات، رضایت مشتری، افزایش ارزش مشتری، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی نقش مدیریت در چشم انداز ۱۴۰۴
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
20. الگوی مراجعه مجدد مشتریان به بانک با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک قوامین)
کلیدواژه ها: تصویر برند، ارزیابی برند، وفاداری مشتری، ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، تبلیغات، اعتماد، رضایت مشتری، قصد خرید مجدد
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12