Ghavamin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ghavamin Bank در رتبه 14 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 123 مقاله در رابطه با Ghavamin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 100 مقاله کنفرانسی و 23 مقاله ژورنالی شامل 1768 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ghavamin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ghavamin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ghavamin Bank
papers Ghavamin Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 100 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ghavamin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی عوامل انگیزشی موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک (مورد مطالعاتی: شعب بانک قوامین شهر مشهد)
کلیدواژه ها: انگیزه لذت جویانه، سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، امنیت ادراک شده، پذیرش بانکداری الکترونیک.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
22. رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق و راهکارهای پیشگیری آن
کلیدواژه ها: تسهیلات، مطالبات معوق، اعتبارسنجی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، حسابداری و اموربانکی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
23. تحلیل اثرپذیری اهمیت خاص نمانام و رضایت مشتری از رفتار شهروندی سازمانی در بانک قوامین استان مازندران
کلیدواژه ها: اهمیت خاص نمانام، رضایت مشتری، رفتار شهروندی سازمانی، بانک قوامین استان مازندران.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
24. تاثیر زیرساختهای فناوری اطلاعات بر نوآوری و عملکرد سازمان مورد: بانک قوامین
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، نوآوری، عملکرد سازمان، آزمون سوبل.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
25. بررسی تاثیر شایستگی های هوش عاطفی، شناختی و اجتماعی در مدیران منابع انسانی بخش خصوصی(مطالعه موردی بانک قوامین)
کلیدواژه ها: شایستگی های هوشی، شایستگی های مدیریتی،شایستگی مدیران منابع انسانی،ارزش آفرینی منابع انسانی بخش خصوص
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع در عصر نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
26. بررسی نقش نظام مدیریت حقوق و دستمزد بر کارآیی کارکنان ستاد بانک قوامین
کلیدواژه ها: انگیزه، خدمات رفاهی، کارآیی، کارکنان، مدیریت حقوق و دستمزد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
27. بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد بانک قوامین از طریق نقش مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، رضایت مشتریان از عملکرد، بانک قوامین، مدیریت ارتباط با مشتری.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
28. تاثیر هوشمندی رقابتی، هوش تجاری و هوش مالی پرسنل بانک قوامین بر مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بانک قوامین استان اصفهان)
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی، هوش تجاری، هوش مالی، مدیریت ارتبا با مشتری، بانک قوامین استان اصفهان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
29. بررسی نقش شفافیت درک شده از عملکرد بانک قوامین در میزان سپرده گذاری مشتریان
کلیدواژه ها: شفافیت درک شده، عملکرد، بانک قوامین، سپره گذاری، مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
30. بزرسی نقص شفافیت ادراک شده از افشای اطلاعات عمومی در میزان سپرده گذاری مشتریان بانک قوامین
کلیدواژه ها: شفافیت ادراک شده، افشای اطلاعات، بانک قوامین، سپرده گذاری مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی حسابداری-مدیریت و اقتصاد با رویکرد اشتغال پایدار و نقش آن در رشد صنعت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
31. بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و عملکرد کارکنان در بانک قوامین استان خراسان شمالی
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی، عملکرد کارکنان، بانک قوامین.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
32. بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان در بانک قوامین استان خراسان شمالی
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری ، عملکرد کارکنان، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 26 -
33. ادراک ارتباط بین رضایتمندی ارتباطات، عدالت درک شده و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان بانک قوامین شهر همدان
کلیدواژه ها: رضایتمندی ارتباطات، عدالت درک شده، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
34. بررسی تاثیر هوش تجاری (کسب کار) بر موفقیت سازمانی (مورد مطالعه:شعب بانک قوامین استان کرمان)
کلیدواژه ها: هوش تجاری (کسب کار)، موفقیت سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
35. بررسی تاثیر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت سازمانی (مورد مطالعه:شعب بانک قوامین استان کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
36. بررسی نقش برنامه ریزی استراتژیک در توسعه سازمانی بانک قوامین
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک، توسعه سازمانی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
37. بررسی عوامل موثر بر استقرار سیسستم مدیریت دانش در شعب بانک قوامین استان فارس
کلیدواژه ها: استقرار سیستم مدیریت ،دانش عوامل موثر، شعب بانک قوامین- فارس
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
38. بررسی رابطه هوش هیجانی و افسردگی شغلی در کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین در شهر تهران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، افسردگی شغلی، کارکنان، مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش سالانه مدیریت و برند سازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
39. بررسی نقش برقراری سیستم ارتباط با مشتری درکیفیت خدمات بانک ها (مطالعه موردی : بانک قوامین شهرستان بندرعباس)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) ، بانک، مشتری، رضایت مندی، وفاداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
40. تاثیر مشتری گرایی بر وفاداری با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: مشتریان بانک قوامین مشهد)
کلیدواژه ها: مشتری محوری، کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم رفتاری و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12