Ghavamin Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ghavamin Bank در رتبه 14 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 92 مقاله در رابطه با Ghavamin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 84 مقاله کنفرانسی و 8 مقاله ژورنالی شامل 1269 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 26 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ghavamin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1086613 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1086613 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ghavamin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ghavamin Bank
List papers Ghavamin Bank
از سال 1392 تا کنون تعداد 84 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ghavamin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی عوامل موثر بر استقرار سیسستم مدیریت دانش در شعب بانک قوامین استان فارس
کلیدواژه ها: استقرار سيستم مديريت ،دانش عوامل موثر، شعب بانك قوامين- فارس
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
22. بررسی رابطه هوش هیجانی و افسردگی شغلی در کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین در شهر تهران
کلیدواژه ها: هوش هيجاني، افسردگي شغلي، كاركنان، مشتريان، بانك
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش سالانه مدیریت و برند سازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 5 -
23. بررسی نقش برقراری سیستم ارتباط با مشتری درکیفیت خدمات بانک ها (مطالعه موردی : بانک قوامین شهرستان بندرعباس)
کلیدواژه ها: مديريت ارتباط با مشتري ( CRM) ، بانك، مشتري، رضايت مندي، وفاداري
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
24. تاثیر مشتری گرایی بر وفاداری با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: مشتریان بانک قوامین مشهد)
کلیدواژه ها: مشتري محوري، كيفيت خدمات، وفاداري مشتري، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم رفتاری و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
25. بررسی تاثیر سبک رهبری مدیران بر رفتارهای ناهنجار کارکنان و سودآوری بانکی بر بانک قوامین شعبه استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: سبك رهبري مديران، رفتارهاي ناهنجار كاركنان، سودآوري بانكي، بانك قوامين شعب استان آذربايجان شرقي
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پایداری کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
26. استراتژی بهینه فناوری اطلاعات با استفاده از ماتریسSWOT دربانک قوامین
کلیدواژه ها: بهينه سازي، فناوري اطلاعات، ماتريس SWOT ، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
27. ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی برنامه ریزی توسعه شغلی نیروی انسانی ( مطالعه موردی: بانک قوامین استان مازندران )
کلیدواژه ها: توسعه شغلي، نيروي انساني، برنامه ريزي توسعه شغلي، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری و فرهنگ اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
28. مطالعه تطبیقی به منظور گذار بانک ها از بنگاه داری به سمت بانکداری مطالعه موردی بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: بانكداري بدون ربا ، بنگاه داري، بانك قوامين، سرمايه گذاري و اقتصاد
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
29. استراتژی بهینه فناوری اطلاعات با استفاده از ماتریسSWOTدربانک قوامین
کلیدواژه ها: بهينه سازي، فناوري اطلاعات، ماتريس SWOT ، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
30. شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی شاخص های نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد تلفیقی دیمتل و تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: نوآوري فناوري اطلاعات، ديمتل، تحليل سلسله مراتبي، صنعت بانكداري
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
31. ارزیابی تاثیر رضایت شغلی بر بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)
کلیدواژه ها: رضايت شغلي، موفقيت شغلي، بهره وري كاركنان، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
32. بررسی تاثیر استقرار سیستم های خودخدمتی Self Service درافزایش نگرش مثبت مشتریان بانک قوامین درشهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: سيستم هاي خود خدمتي، نگرش مثبت شهرستان اروميه بانك قوامين، ،مشتريان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
33. بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی با رفتار اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک قوامین شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: رضايت شغلي، تعهد سازماني، رفتار خدماتي اجتماعي محور، رفتار شهروندي سازماني، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 30 -
34. تعیین میزان اثر گذاری مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد با استفاده مدل BSC (مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)
کلیدواژه ها: سرمايه فكري، سرمايه ساختاري، سرمايه رابطه اي، سرمايه انساني، Bsc
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
35. بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی در کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین در شهر تهران
کلیدواژه ها: هوش هيجاني، رضايت شغلي، كاركنان، مشتريان، بانك
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم مدیریت،اقتصاد و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
36. چارچوب تلفیقی جهت تدوین و پیاده سازی استراتژی در حوزه مشتری مداری در بانک قوامین
کلیدواژه ها: كارت امتيازي متوازن ، مدل تعالي كيفيت اروپايي، خانه كيفيت ، مشتري مداري ، ويكور
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
37. تحلیل اثرات سیاست پولی بر منابع پایدار بانک ها و تخصیص بهینه این منابع با استفاده از دیدگاه مکاتب اقتصادی مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: سياست پولي، منابع پايدار بانك، تخصيص بهينه منابع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
38. بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: مديريت ارتباط با مشتري، كيفيت اطلاعات مشتري
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
39. بررسی رابطه مسیولیت اجتماعی و رهبری اخلاقی در بانک قوامین استان سمنان
کلیدواژه ها: رهبري اخلاقي، مسيوليت اجتماعي و اعتماد رهبري
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
40. بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر عملکرد کارکنان با مدل سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: بانک قوامین یاسوج)
کلیدواژه ها: هوش، هوش معنوي، هوش هيجاني، عملكرد شغلي، بانك قوامين
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19