Ghavamin Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ghavamin Bank در رتبه 14 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 123 مقاله در رابطه با Ghavamin Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 100 مقاله کنفرانسی و 23 مقاله ژورنالی شامل 1768 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ghavamin Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025504 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025504 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ghavamin Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ghavamin Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ghavamin Bank
papers Ghavamin Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 100 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ghavamin Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیر سبک رهبری مدیران بر رفتارهای ناهنجار کارکنان و سودآوری بانکی بر بانک قوامین شعبه استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: سبک رهبری مدیران، رفتارهای ناهنجار کارکنان، سودآوری بانکی، بانک قوامین شعب استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پایداری کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 1 -
42. استراتژی بهینه فناوری اطلاعات با استفاده از ماتریسSWOT دربانک قوامین
کلیدواژه ها: بهینه سازی، فناوری اطلاعات، ماتریس SWOT ، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
43. ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی برنامه ریزی توسعه شغلی نیروی انسانی ( مطالعه موردی: بانک قوامین استان مازندران )
کلیدواژه ها: توسعه شغلی، نیروی انسانی، برنامه ریزی توسعه شغلی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری و فرهنگ اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
44. مطالعه تطبیقی به منظور گذار بانک ها از بنگاه داری به سمت بانکداری مطالعه موردی بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: بانکداری بدون ربا ، بنگاه داری، بانک قوامین، سرمایه گذاری و اقتصاد
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
45. استراتژی بهینه فناوری اطلاعات با استفاده از ماتریسSWOTدربانک قوامین
کلیدواژه ها: بهینه سازی، فناوری اطلاعات، ماتریس SWOT ، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
46. شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی شاخص های نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران با استفاده از رویکرد تلفیقی دیمتل و تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: نوآوری فناوری اطلاعات، دیمتل، تحلیل سلسله مراتبی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
47. ارزیابی تاثیر رضایت شغلی بر بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، موفقیت شغلی، بهره وری کارکنان، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
48. بررسی تاثیر استقرار سیستم های خودخدمتی Self Service درافزایش نگرش مثبت مشتریان بانک قوامین درشهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: سیستم های خود خدمتی، نگرش مثبت شهرستان ارومیه بانک قوامین، ،مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
49. بررسی تاثیر ظرفیت جذب دانش بر عملکرد کسب و کار ( بانک قوامین استان کرمانشاه )
کلیدواژه ها: ظرفیت جذب دانش، عملکرد کسب و کار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14 -
50. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ظرفیت جذب دانش ( بانک قوامین استان کرمانشاه )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، ظرفیت جذب دانش، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
51. بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی با رفتار اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک قوامین شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، تعهد سازمانی، رفتار خدماتی اجتماعی محور، رفتار شهروندی سازمانی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری، علوم انسانی و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 30 -
52. تعیین میزان اثر گذاری مولفه های سرمایه فکری بر عملکرد با استفاده مدل BSC (مطالعه موردی: بانک قوامین استان چهارمحال و بختیاری)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای، سرمایه انسانی، Bsc
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
53. بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی در کارکنان ادارات مرکزی بانک قوامین در شهر تهران
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، رضایت شغلی، کارکنان، مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم مدیریت،اقتصاد و بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 7 -
54. چارچوب تلفیقی جهت تدوین و پیاده سازی استراتژی در حوزه مشتری مداری در بانک قوامین
کلیدواژه ها: کارت امتیازی متوازن ، مدل تعالی کیفیت اروپایی، خانه کیفیت ، مشتری مداری ، ویکور
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
55. تحلیل اثرات سیاست پولی بر منابع پایدار بانک ها و تخصیص بهینه این منابع با استفاده از دیدگاه مکاتب اقتصادی مطالعه موردی: بانک قوامین
کلیدواژه ها: سیاست پولی، منابع پایدار بانک، تخصیص بهینه منابع
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 9 -
56. بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات مشتری بر مدیریت ارتباط با مشتری بانک قوامین استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت اطلاعات مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 20 -
57. بررسی رابطه مسیولیت اجتماعی و رهبری اخلاقی در بانک قوامین استان سمنان
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی، مسیولیت اجتماعی و اعتماد رهبری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
58. بررسی تاثیر هوش هیجانی و هوش معنوی بر عملکرد کارکنان با مدل سازی معادلات ساختاری (موردمطالعه: بانک قوامین یاسوج)
کلیدواژه ها: هوش، هوش معنوی، هوش هیجانی، عملکرد شغلی، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 19 -
59. ارزیابی شفافیت و افشاء بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران براساس متدولوژی موسسه استاندارد اند پورزs&p
کلیدواژه ها: شفافیت و افشا، موسسه بین المللی استاندارد اند پورز،بانک قوامین، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
60. بررسی تاثیر انگیزش بر عملکرد و افزایش بهره وری نیروهای متخصص بانک قوامین شعباستان همدان
کلیدواژه ها: بهره وری کارکنان، انگیزش، بانک قوامین
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9