Ansar Bank

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ansar Bank در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 252 مقاله در رابطه با Ansar Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 209 مقاله کنفرانسی و 43 مقاله ژورنالی شامل 3850 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 52 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ansar Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ansar Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ansar Bank
List papers Ansar Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 209 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ansar Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تاثیر مدیریت دانش بر بازاریابی تجارت الکترونیک با نقش میانجی گری هوشمندی رقابتی
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی،هوش مندی رقابتی،مدیریت دانش،بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
2. تحلیلی بر رابطه کیفیت خدمات با رضایت شهروندان گامی در جهت بهبود عملکرد سازمان (مطالعه موردی : شعب بانک انصار اصفهان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مسئولیت پذیری اجتماعی، رضایت مشتریان.
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
3. شناسایی و اولویت بندی شاخص های رضایت مندی مشتریان از خدمات بانک با استفاده از مدیریت دانش مشتری (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، قابلیت نوآوری، بانک انصار.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع،مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 20 -
4. شناسائی و رتبه بندی موانع ارتقاء ساختار سازمانی به طرف ساختار تخت در موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، ارتقاء ساختار، ساختار سازمانی تخت، سلسله مراتب
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
5. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مدار بر ارزش ویژه برند ، کیفیت ادراک شده ، تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در بانک انصار شعب مشهد
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند ، بازاریابی رابطه مدار، تصویر ذهنی برند ، کیفیت ادراک شده برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
6. عوامل موثر بر سپرده گذاری در بانک انصار
کلیدواژه ها: سپرده گذاری بانکی، مهارت کارکنان، رضایت مشتری، سود سپرده بانکی، تسهیالت قرض الحسنه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 19 -
7. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتبار سازمان و اعتماد و رضایت مشتری با نقش تعدیل گری توانایی سازمان (مطالعه موردی: مشتریان بانک انصار)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، مسئولیت اجتماعی سازمان، اعتبار سازمان، رضایت مشتری، اعتماد مشتری، توانایی سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
8. بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به راهکارهای مدیریت تغییر و یادگیری سازمانی بر اساس تحلیل پوششی داده ها ( مورد مطالعاتی: بانک انصار اسلام آباد غرب )
کلیدواژه ها: تغییر مدل کسب و کار، راهکارهای مدیریت تغییر، یادگیری سازمانی، تحلیل پوششی داده ها، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
9. آسیب شناسی سیستم مدیریت منابع انسانی در بانک به منظور تدوین الگوی مطلوب در مدیریت منابع انسانی(مطالعه موردی : شعب بانک انصار شهر شیراز )
کلیدواژه ها: آسیب شناسی، سیستم مدیریت منابع انسانی، احساس عدالت سازمانی، تامین نیازهای برتر ، رویکرد راهبردی نظام نگهداری.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 1 -
10. بررسی تاثیر تجربه برند و کیفیت خدمات بر بازاریابی دهان به دهان (موردمطالعه: بانک انصار استان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: تجربه برند۱، کیفیت خدمات۲، بازاریابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21 -
11. ارتباط بین مشتری گرایی، کار عاطفی و فرسودگی شغلی ) مورد مطالعه: بانک انصار شهر تهران)
کلیدواژه ها: مشتری گرایی، کار عاطفی، فرسودگی شغلی.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
12. ارزشیابی اثر بخشی دوره های آموزشی از دیدگاه مدیران و کارکنان بانک انصار استان ایلام
کلیدواژه ها: اثربخشی، دوره های آموزشی، مدیران و کارکنان، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12 -
13. بررسی نقش خود تفسیری مشتری در ارزش حاصل از مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در بانک انصار
کلیدواژه ها: خود تفسیری مشتری، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، به صورت الکترونیک، بانک انصار
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
14. بررسی رابطه بین خصوصی سازی با رفتار کارکنان بانک انصار شهرستان شیراز
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، انگیزش، یادگیری، ادراک، طرز تلقی و نگرش، توانایی، شخصیت
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
15. بررسی مدل طراحی و توسعه خدمات در موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: طراحی و توسعه، خدمات، مدلسازی، مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
16. بررسی خدمات بانکداری الکترونیکی، ریسک های بانکی و نقش آن در بهبود حاشیه سود در بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، ریسک های بانکی، حاشیه سود
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
17. بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به یادگیری سازمانی بر اساس تحلیل پوششی داده ها (مورد مطالعاتی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: تغییر مدل کسب و کار ، یادگیری سازمانی، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 24 -
18. بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به راهکارهای مدیریت تغییر بر اساس تحلیل پوششی داده ها (مورد مطالعاتی: بانک انصار) سال 99-98
کلیدواژه ها: تغییر مدل کسب و کار، راهکارهای مدیریت تغییر، ، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 27 -
19. بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان ، شهرالکترونیک، بانکداری موبایلی.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
20. الویت بندی عوامل موثر در بکارگیری هوش تجاری در بانک انصار با استفاده از تکنیک FAHP
کلیدواژه ها: انعطاف پذیری سیستم، تطابق با نیازهای کسب و کار ، تامین الزامات سازمان، مدل فازی ای اچ پی، رتبه بندی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 33