Ansar Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ansar Bank در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با Ansar Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ansar Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ansar Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ansar Bank
papers Ansar Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ansar Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
181. بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی و تعهد سازمانی درمیان کارکنان موسسه اعتباری ثامن استان اصفهان
کلیدواژه ها: جامعه پذیری سازمانی، تعهد همانندسازی شده، تعهد پیوستگی، تعهد مبادله ای، کارکنان موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 14 -
182. تاثیر تفکر راهبردی مدیران ارشد درتحول نظام بانکی (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: تحول، تفکر راهبردی ، نظام بانکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
183. بررسی سرمایه های اجتماعی تاثیرگذاراعتمادوریسک بربانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: سرمایه ی اجتماعی ، بانکداری اسلامی ، موسسه اعتباری ثامن ، اعتماد ، ریسک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
184. بررسی رابطه بین ترجیحات مشتریان و انتخاب یک بانک ازسوی آنها درشعب بانک انصاراستان همدان
کلیدواژه ها: ترجیحات مشتریان ، عوامل محیطی ، عوامل مالی ، ویژگی ها ی فردی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
185. بررسی ارتباط رفتار شهروندی و سبک رهبری خدمتگزار با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، رهبری خدمتگزار ، رضایت مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: دومین همایش داخلی حسابداری مدیریت اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 7 -
186. بررسی رابطه رهبری خدمتگزار با رضایت مشتری مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران
کلیدواژه ها: رهبری خدمتگزار ، ابعاد رهبری خدمتگزار ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 11 -
187. بررسی تاثیر سبک های رهبری بر انگیزش کارکنان مطالعه موردی: شعب موسسه اعتباری ثامن استان فارس
کلیدواژه ها: سبک های رهبری، مدل بس، انگیزش کارکنان، شعب موسسه اعتباری ثامن استان فارس
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 13 -
188. تحلیل پروتکل های امنیتی در مقابله با حملات اینترنتی به پایگاه داده بانک انصار
کلیدواژه ها: پروتکل 1، سایبری، امنیت، پایگاه داده، حملات، حریم خصوصی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 6 -
189. بررسی سرمایه های اجتماعی تأثیر گذار مشارکت و ریسک بر بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: سرمایه ی اجتماعی ، بانکداری اسلامی ، موسسه اعتباری ثامن ، مشارکت ، ریسک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
190. بررسی سرمایه های اجتماعی تأثیرگذار ( اعتماد و نیروی متخصص ) بر بانکداری اسلامی
کلیدواژه ها: سرمایه ی اجتماعی، بانکداری اسلامی، موسسه اعتباری ثامن، اعتماد، نیروی متخصص
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 17 -
191. بررسی رابطه بین اقدامات بازاریابی و کیفیت ارتباط با مشتری در موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه استان گلستان.
کلیدواژه ها: اقدامات بازاریابی، کیفیت ارتباط با مشتری، بازاریابی دهان به دهان، ارتباط مستمر، موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمهاستان گلستان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 18 -
192. رابطه حسابداری منابع انسانی با عملکرد شغلی کارکنانموسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه استان مازندران
کلیدواژه ها: حسابداری منابع انسانی، عملکرد سازمانی، موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه، استان مازندران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 19 -
193. شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد مطالبات معوق در بانک انصار استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: مطالبات،مطالبات معوق، بانک، تسهیلات اعتباری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 5 -
194. بررسی عدم اخذ وثیقه کافی ازگیرندگان تسهیلات اخذ شده وتاثیرآن برمیزان مطالبات معوق در شعبات بانک انصار استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: مطالبات،مطالبات معوق، بانک، تسهیلات اعتباری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 5 -
195. بررسی تاثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر مهارت های مدیران در موسسه اعتباری ثامن
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مهارت، مهارت فنی، مهارت ادراکی، مهارت انسانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 14 -
196. تاثیر توانمند سازی بر نوآوری فرآیند مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: توانمند سازی، نوآور بودن در فرآیند، خلاقیت، نوآوری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 16 -
197. تاثیرات کیفیت خدمات و رضایت مشتری روی وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی مطالعه موردی : مشتریان شعب مختلف بانک انصار شهر تبریز
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، مدل سنجش کیفیت سروکوال الکترونیک، رضایتمندی الکترونیک، وفاداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
198. پیشبینی قیمت سهام بانک های ایران در بورس اوراق بهادار با استفاده از شبکهی عصبی مصنوعیمطالعه موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: شبکه عصبی مصنوعی، پیش بینی ، قیمت سهام ، بازار بورس، بانک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 23 -
199. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر نوآوری در نظام بانکی ایران مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: مولفههای نوآوری، خلاقیت، نوآوری سازمانی، الگوریتم تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 17 -
200. بررسی نحوه اجرا و پیاده سازی CRM در بانک انصار
کلیدواژه ها: مشتری مداری، بانک بانک انصار، لیزرل
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 12