Ansar Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ansar Bank در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با Ansar Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ansar Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ansar Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ansar Bank
papers Ansar Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ansar Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به یادگیری سازمانی بر اساس تحلیل پوششی داده ها (مورد مطالعاتی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: تغییر مدل کسب و کار ، یادگیری سازمانی، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 24 -
22. بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به راهکارهای مدیریت تغییر بر اساس تحلیل پوششی داده ها (مورد مطالعاتی: بانک انصار) سال 99-98
کلیدواژه ها: تغییر مدل کسب و کار، راهکارهای مدیریت تغییر، ، تحلیل پوششی داده ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 27 -
23. بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان ، شهرالکترونیک، بانکداری موبایلی.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 20 -
24. الویت بندی عوامل موثر در بکارگیری هوش تجاری در بانک انصار با استفاده از تکنیک FAHP
کلیدواژه ها: انعطاف پذیری سیستم، تطابق با نیازهای کسب و کار ، تامین الزامات سازمان، مدل فازی ای اچ پی، رتبه بندی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 33 -
25. فناوری اطلاعات و ارتباطات و راهکارهای پیاده سازی مدیریت دانش در آموزشهای درون سازمانی (مورد مطالعاتی بانک انصار)
کلیدواژه ها: آموزش درون سازمانی، فناوری اطلاعات، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: سومین همایش سراسری علوم و مهندسی دفاعی در سپاه
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 8 -
26. تعیین تاثیر بازی وار سازی بر قصد استفاده از اپلیکیشن های موبایلی و تاثیر تجاری دربانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی عوامل اجتماعی(مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک بانک انصار)
کلیدواژه ها: بازی وار سازی، اجتماعی بودن، قصد استفاده، تاثیر تجاری، لذت بخشی، مفید بودن
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22 -
27. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر سکوت سازمانی با توجه به نقش متغیر میانجی توانمند سازی روانشناختی منابع انسانی در بانک انصار اصفهان
کلیدواژه ها: کیفیت زندگی کاری، سکوت سازمانی، توانمندسازی روانشناختی منابع انسانی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 22 -
28. ارائه مدلی مفهومی با هدف بهبود خدمات الکترونیک بانکهای ایرانی با استفاده از شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکهای ایرانی، خدمات الکترونیک، شبکه اجتماعی، مدل مفهومی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر،داده کاوی و داده های حجیم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
29. تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک انصار شهرستان آبادان)
کلیدواژه ها: بازاریابی حسی، تصمیمات مشتریان، مشتریان بانک انصار، شهر آبادان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 22 -
30. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری و نوآوری بر چابکی و اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی: بانک انصار)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، نوآوری، چابکی، اثربخشی سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 13 -
31. تاثیر همدلی و گوش دادن فروشندگان بر کیفیت رابطه با مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک انصار)
کلیدواژه ها: همدلی فروشندگان، گوش دادن فروشندگان، کیفیت رابطه با مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 24 -
32. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان بانک انصار بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک انصار بوشهر)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مسئولیت پذیری اجتماعی، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
33. بخش بندی مشتریان و مخاطبان خدمات نوین برمبنای انتظارات آنها دربانک انصار همدان
کلیدواژه ها: بخش بندی مشتریان، انتظار از خدمت، کیفیت خدمات، دسترسی به خدمات، ارتباطات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
34. بررسی تاثیر ارزش های اخلاقی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک انصار شهرستان همدان)
کلیدواژه ها: ارزش های اخلاقی کارکنان، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک انصار.
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
35. تبیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک انصار (مورد مطالعه: شعب غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: تمایل رفتاری، انتظار عملکرد، انتظار تلاش، عادت، پذیرش تکنولوژی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
36. بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان و مدیران با وفاداری مشتریان دربانک انصار شهرستان مشهد
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتریان، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
37. بررسی رابطه بین موفقیت حرفه ای مدیران با سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری
کلیدواژه ها: سواد مالی ، سواد تجاری ، سواد اقتصادی ، موفقیت حرفه ای ، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
38. سفارشی سازی ابزارهای مدیریت دانش و تعیین معیارهایی جهت انتخاب این ابزار برای بانک انصار
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، ابزارهای مدیریت دانش، معیارهای انتخاب ابزار مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
39. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر فرهنگ برند (مورد مطالعه:شعب بانک انصار شهر کرج)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، فرهنگ ملی ، بانک انصار
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
40. تاثیر مدیریت استراتژیک بر عملکرد شاغلان کارکنان بانک انصار
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک، بانک انصار، ارتباطات، خلاقیت، عملکرد، انعطاف
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رهیافت های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 7