Ansar Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ansar Bank در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با Ansar Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ansar Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ansar Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ansar Bank
papers Ansar Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ansar Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. بررسی پیاده سازی بانک اطلاعاتی برای اندازه گیری ریسک عملیاتی موسسه اعتبار ثامن
کلیدواژه ها: بانک اطلاعاتی ، ریسک عملیاتی ، موسسه اعتباری ثامن
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
122. بررسی میزان توجه به برند سازمانی در بانکها مطالعه موردی: بانک انصار
کلیدواژه ها: برند ، وفاداری به برند ، بانک انصار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
123. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی مبتنی بر نقش کیفیت خدمات مورد مطالعه شعب بانک انصار در استان گیلان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی ، بازارگرایی ، پرسشنامه استاندارد ، کیفیت خدمات ، نمونه گیری تمام شماری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 25 -
124. بررسی رابطه اخلاق کسب و کار بر بهبود عملکرد سازمان مورد مطالعه بانک انصار شعب استان قزوین
کلیدواژه ها: بهبود عملکرد، اصول اخلاقی، همدلی، بانک انصار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
125. بررسی تاثیر کیفیت مولفه های داشبورد مدیریتی بر کیفیت هوش تجاری مطالعه موردی: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار
کلیدواژه ها: کیفیت داشبوردمدیریتی ، کیفیت محتوای اطلاعاتی ، کیفیت دسترسی به اطلاعات ، استفاده ازاطلاعات درفرایند تصمیم گیری توسط داشبورد مدیریتی ، کیفیت هوش تجاری ، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
126. بررسی تاثیر اعتماد و اطمینان مشتریان بر رواج بانکداری اسلامی مورد مطالعه مشتریان بانک انصار استان قزوین
کلیدواژه ها: اعتماد، اطمینان، کیفیت خدمات، بانکداری اسلامی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
127. بررسی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و رابطه آن با رضایت و وفاداری مشتریان موسسه اعتباری ثامن استان کرمان
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان، موسسه اعتباری ثامن کرمان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
128. بررسی تأثیر مشارکت کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی بر بهره وری سازمانی در بانک انصار استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: مشارکت کارکنان، تصمیم گیری سازمانی، بهره وری، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
129. بررسی تحلیلی تغییر در قیمت آب، برق و گاز بر هزینه ی آنها در ساختمان مرکزی بانک انصار و شعبه منتخب
کلیدواژه ها: حامل های انرژی، تعرفه حامل های انرژی، بهینه سازی مصرف انرژی، داده های پانل دیتا، درآمد کل بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد سبز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
130. بررسی نقش سرمایه اجتماعی سازمان در عملکرد سازمانی(مطالعات موردی بانک انصار منطقه 5 تهران)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی؛ عملکرد سازمانی؛ مدل رگرسیونی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
131. بررسی کیفیت خدمات بانک ها و ارائه راهکارهای مناسب با استفاده از رویکرد تلفیقی مدل کانو و مدلسازی ساختاری تفسیری در مدل گسترش عملکرد کیفیت(مطالعه موردی بانک انصار)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات،مدلسازی ساختاری تفسیری،مدل کانو،توسعه عملکرد کیفیت،شاخص قدرت نفوذ
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
132. اولویت بندی عوامل داخلی موثر بر سودآوری شعب مطالعه موردی:(موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج استان مازندران)
کلیدواژه ها: موسسه مالی اعتباری، مدیریت نقدینگی،مدیریت ریسک اعتباری، مدیریت هزینه ها
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 22 -
133. تعیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پذیرش فناوری؛ مطالعه موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدل پذیرش فناوری، بانک انصار، پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19 -
134. سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، پاسخگویی، رضایتمندی مشتریان، شکاف، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
135. بررسی عوامل موثر برتحول فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: بانک انصار استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، تحول، بانک انصار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
136. بررسی رابطه ی بین دموکراسی و مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم گیری(مطالعه موردی: بانک انصار استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: دموکراسی، مشارکت در تصمیم گیری، بانک انصار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
137. بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی با فرهنگ سازمانی در شعب موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج استان مازندان
کلیدواژه ها: ساختارسازمانی، فرهنگ سازمانی، پیچیدگی، رسمیت، تمرکز
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
138. بررسی رابطه ظرفیت یادگیری سازمانی و بهرهوری نیروی انسانی بانک انصار استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: ظرفیت یادگیری سازمانی، سیستمگرایی، یادگیریگرایی، کسب دانش، تسهیم اطلاعات، بهره وری نیروی انسانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
139. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و بهرهوری نیروی انسانی بانک انصار شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، درگیرشدن در کار، سازگاری، انطباقپذیری و رسالت و بهرهوری نیروی انسانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
140. کاربرد رهیافت های هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری مدیران بانکی(مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: هوش تجاری، بهبود تصمیم گیری مدیران، موسسه اعتباری ثامن، فرهنگ تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13