Ansar Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ansar Bank در رتبه 9 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 264 مقاله در رابطه با Ansar Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 213 مقاله کنفرانسی و 51 مقاله ژورنالی شامل 4107 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 51 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ansar Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ansar Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ansar Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ansar Bank
papers Ansar Bank
از سال 1390 تا کنون تعداد 213 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ansar Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. بررسی رابطه بین انتظارداشتن عملکرد بالا و ارائه حمایت فردی با نوآوری سازمانی در مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج تهران
کلیدواژه ها: انتظارداشتن عملکرد بالا، ارائه حمایت فردی ، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استاندارد سازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
142. بررسی رابطه بین بیان چشم انداز و پذیرفتن اهداف گروه با نوآوری سازمانی در مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج تهران
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، بیان چشم انداز، پذیرفتن اهداف گروه، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و استاندارد سازی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
143. بررسی تاثیر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بر روی عملکرد مالی در بانک انصار
کلیدواژه ها: مشتری- رضایتمندی- وفاداری- عملکرد مالی- مدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 25 -
144. شناسایی رابطه تفکر سیستمی وتفکرعلمی در بهبود عملکرد بانک انصار استان همدان
کلیدواژه ها: تفکر سیستمی، تفکر علمی، بهبود عملکرد، فرصت ها، تهدیدها، تعامل بین اجزاء و نیز برهم کنش اجزاء
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
145. بررسی تاثیر پیاده سازی تفکر سیستمی در بهبود عملکرد بانکبانک انصار استان همدان
کلیدواژه ها: تفکر سیستمی، تفکر دینامیکی، بهبود عملکرد، فرصت ها، تهدیدها، تعامل اجزا، برهم کنش اجزا
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
146. بررسی ALM در بانک انصار استان همدان
کلیدواژه ها: مدیریت دارایی ،ریسک نقدینگی ، مدیریت درآمد، نرخ بازده سرمایه ،گرایش بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
147. بررسی رابطه بین مدیریت دارایی، مدیریت بدهی و مدیریت درآمد با ریسک نقدینگی در بانک انصار استان همدان
کلیدواژه ها: مدیریت درآمد،مدیریت دارایی،مدیریت بدهی،ریسک نقدینگی،نرخ سود بانکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
148. بررسی ماکزیمم سازی سود بانک با توجه به ترکیب سپرده های جذب شده دیداری و مدت دار(مورد مطالعه:بانک انصار استان فارس)
کلیدواژه ها: سود ،سپرده،بانک،دیداری،مدت دار
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
149. تعیین عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل پذیرش فناوری؛ مطالعه موردی بانک انصار
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، مدل پذیرش فناوری، بانک انصار، پذیرش فناوری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 17 -
150. بررسی اعتماد کاربران در بانکداری اینترنتی با استفاده از داده کاوی (مطالعه موردی:موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، اعتماد ، بهینه سازی چند هدفه، الگوریتم ژنتیک ، انتخاب متغیر
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
151. ارزیابی رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی از منظر اطمینان بخشی (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، اطمینان بخشی، رضایتمندی مشتریان، شکاف، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
152. رابطه بین سفارشی سازی خدمات و وفاداری مشتریان در موسسه اعتباری ثامن استان گیلان ( با تاکید بر آگهی های بازرگانی تلویزیونی برای موسسه اعتباری ثامن در سیمای ج.ا.ا)
کلیدواژه ها: سفارشی سازی خدمات، وفاداری مشتریان، رضایت مشتری، موسسه اعتباری ثامن استان گیلان، آگهی بازرگانی تلویزیونی، سیمای ج.ا.ا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 18 -
153. بررسی تاثیر کیفیت خدمات کارکنان بر میزان علاقه مندی مشتریان بر اساس مدل سروکال مطالعه موردی مشتریان بانک انصار
کلیدواژه ها: رضایت مشتری،کیفیت خدمات کارکنان،علاقه مندی مشتری،مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
154. بررسی اعتماد کاربران در بانکداری اینترنتی با استفاده از داده کاوی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، اعتماد ، بهینه سازی چند هدفه ، الگوریتم ژنتیک ، انتخاب متغیر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در فناوری اطلاعات، کامپیوتر ومخابرات
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
155. بررسی تاثیر ابعاد توانمند سازی نیروی انسانی بر کیفیت عملکرد سازمانی بانک انصارشعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: توانمند سازی نیروی انسانی، احساس شایستگی، احساس داشتن حق انتخاب، احساس موثر بودن، احساس معنی دار بودن، احساس داشتن اعتماد به دیگران، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
156. بررسی چگونگی تاثیر توانمند سازی کارکنان بر ابعاد عملکرد سازمانی در بانک انصار شعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: توانمند سازی کارکنان، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
157. بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی ابعاد آن بر تعهد سازمانی کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی ،تعهد سازمانی،موسسه ثامن الائمه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
158. کاربرد رهیافت های هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری مدیران بانکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن)
کلیدواژه ها: هوش تجاری بهبود تصمیم گیری مدیران موسسه اعتباری ثامن فرهنگ تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12 -
159. بررسی تاثیر ابعاد دینداری بر هوش اخلاقی و هوش فرهنگی (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک انصار در استان یزد)
کلیدواژه ها: دینداری، هوش اخلاقی، هوش فرهنگی، کارمندان، بانک انصار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
160. نقش اتوماسیون اداری در سازمان بانک انصار شهرستان کرمان
کلیدواژه ها: کیفی سازی،اتوماسیون،مدیریت کیفیت فراگیر،سیستم های اطلاعاتی مدیریت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6