Ayandeh Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ayandeh Bank در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 121 مقاله در رابطه با Ayandeh Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1765 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ayandeh Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ayandeh Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ayandeh Bank
papers Ayandeh Bank
از سال 1391 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ayandeh Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. الکترونیکی شدن بانک ها بر رضایتمندی مشتریان چه تاثیری دارد؟
کلیدواژه ها: الکترونیکی شدن، رضایتمندی مشتریان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در مدیریت، صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
2. طراحی مدل منابع انسانی هوشمند بانکی بر پایه بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء (مورد بررسی در بانک آینده)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع هوشمند، اینترنت اشیاء، دیده بانی آینده، خدمات بانک داری و بانک آینده
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه ، سازمانها و صنایع(چالشها و راهکارها)
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 20 -
3. اولویت بندی راهکارهای وصول مطالبات غیر جاری (مطالعه موردی : شعب بانک آینده شهر مشهد)
کلیدواژه ها: راهکارهای وصول مطالبات غیرجاری ، بانک آینده، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های نو پدید در حسابداری، مالی، مدیریت و اقتصاد با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
4. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات شعب بانک آینده مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، شعب بانک آینده
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
5. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر چابکی بازاریابی با نقش میانجی گری قابلیت نوآوری در شعب بانک آینده شهر مشهد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ، چابکی بازاریابی ، قابلیت نوآوری ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 6 -
6. بررسی تاثیر دانش مشتری و قابلیت های بازاریابی بر نوآوری خدمات مشتریان (مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: دانش مشتری، قابلیت های بازاریابی، نوآوری خدمات مشتریان
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
7. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش میانجی تصویر شرکت , اعتماد و ارزش درک شده در بانک آینده
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات - رضایت - وفاداری مشتریان - تصویر شرکت - اعتماد - ارزش درک شده
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
8. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی، آگاهی از برند و تصویر برند بر رضایت مشتریان(مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه اجتماعی، تصویر برند، آگاهی برند، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با گرایش توسعه دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 8 -
9. تاثیر فعالیت های سیاسی مدیران بر عملکرد مالی در شعب بانک آینده استان مازندران
کلیدواژه ها: فعالیت های سیاسی مدیران، عملکرد مالی، شعب بانک آینده استان مازندران
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
10. بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر قصد تبلیغات شفاهی مثبت با توجه به نقش میانجی تعهد مستمر در شعب بانک آینده در استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: اعتماد، ارزش ادراک شده، قصد تبلیغات شفاهی مثبت ، تعهدمستمر
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
11. بررسی تاثیر بی عدالتی درک شده و تعارض بین فردی بر قصد ترک سازمان و بیگانگی از کار با نقش میانجی بدبینی کارکنان در بین کارکنان شعب بانک آینده در شهر مشهد
کلیدواژه ها: بی عدالتی درک شده؛ تعارض بین فردی ؛ قصد ترک سازمان؛ بیگانگی از کار؛ بدبینی کارکنان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
12. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی سرمایه انسانی و قابلیت نوآوری در بانک آینده
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی - مزیت رقابتی - سرمایه انسانی - قابلیت نوآوری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
13. بررسی تاثیر رهبری دانش محور بر کیفیت نوآوری با نقش میانجی مدیریت دانش مشتری در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری دانش محور - کیفیت نوآوری - مدیریت دانش مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
14. بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات و رهبری تحول آفرین بر آمادگی برای تغییر با نقش میانجی اشتراک دانش(مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک آینده در مشهد)
کلیدواژه ها: قابلیت های فناوری اطلاعات، رهبری تحول آفرین، آمادگی برای تغییر، اشتراک دانش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
15. بررسی تاثیر تعارض بین فردی بر قصد ترک شغل و پنهان کردن دانش با نقش میانجی بدبینی کارکنان و اثرتعدیلگر هوش هیجانی(مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک آینده در مشهد)
کلیدواژه ها: تعارض بین فردی، قصد ترک شغل، پنهان کردن دانش، بدبینی کارکنان، هوش هیجانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
16. بررسی تاثیر تعارض بین فردی بر قصد ترک شغل و پنهان کردن دانش با نقش میانجی بدبینی کارکنان و اثرتعدیلگر هوش هیجانی(مورد مطالعه : کارکنان شعب بانک آینده در مشهد)
کلیدواژه ها: تعارض بین فردی، قصد ترک شغل، پنهان کردن دانش، بدبینی کارکنان، هوش هیجانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری، اقتصاد و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
17. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر قابلیت نوآوری با نقش میانجی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک آینده
کلیدواژه ها: مدیریت دانش - قابلیت نوآوری - موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
18. شناسایی و اولویت بندی پیشران های موثر بر ریسک اعتباری مشتریان بانک آینده دراستان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: پیشران، ریسک، ریسک اعتباری،بانک آینده، سیستان و بلوچستان
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
19. اولویت بندی بخش های بازار در بانک آینده با تکنیکAHP
کلیدواژه ها: تحلیل سلسله مراتبی، سرما یه گذاری، بازار بالقوه، رتبه بندی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
pages: 8 -
20. تاثیر کیفیت و رضایت خدمات بانکداری الکترونیکی بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک آینده در استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت خدمات، بانکداری الکترونیکی، وفاداری مشتری.
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8