Ayandeh Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ayandeh Bank در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 121 مقاله در رابطه با Ayandeh Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1765 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ayandeh Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ayandeh Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ayandeh Bank
papers Ayandeh Bank
از سال 1391 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ayandeh Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی با نقش میانجی نوآوری در بانک آینده
کلیدواژه ها: سرمایه فکری, عملکرد مالی, نوآوری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 13 -
22. تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رضایت شغلی، قانون شکنی و تعهدکارکنان با توجه به نقش تعدیلگر رهبری خدمتگزار (مطالعه موردی: شعب بانک آینده شهر مشهد)
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک منابع انسانی، رضایت شغلی، تعهد کارکنان، قانون شکنی، رهبری خدمتگذار
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
23. بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت سنجش بازار در بانک آینده
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی, مزیت رقابتی, قابلیت سنجش بازار
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
24. بررسی تاثیر ارتباط با برند بر وفاداری مشتریان از طریق عملکرد مورد مطالعه: شعب بانک آینده در خراسان رضوی
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده مبادله رهبر-عضو، دانش برند مدیر، ارتباط با برند کارمند، انتشار دانش استراتژیک، عملکرد کارمند، ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
25. تاثیر اخلاق تجاری و مسئولیت اجتماعی بر نگرش برند مشتریمورد مطالعه: بانک آینده مشهد
کلیدواژه ها: اخلاق تجاری، مسولیت اجتماعی، نگرش برند، بانک آینده .
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نوگرایی در پژوهش های مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 27 -
26. بررسی تاثیر رهبری کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی جهت گیری کارآفرینی و مزیت رقابتی در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری کارآفرینی, عملکرد کسب و کار, جهت گیری کارآفرینی, مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
27. بررسی رابطه میان ریسک نقدینگی و ترکیب بدهی های بانکی در بانک های آینده و اقتصاد نوین
کلیدواژه ها: ریسک نقدینگی، بدهی ها بانکی، بانک آینده، بانک اقتصاد نوین
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
28. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک آینده
کلیدواژه ها: جهت گیری کارآفرینی, عملکرد کسب و کار, یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
29. تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی(مطالعه موردی بانک آینده)
کلیدواژه ها: یادگیری، هوش سازمانی، چابکی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 24 -
30. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر مشارکت کاری با نقش میانجی هویت سازمانی در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین, مشارکت کاری, هویت سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
31. تاثیر رهبری تحول آفرین بر نوآوری با نقش میانجی سرمایه فکری در بانک آینده
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، نوآوری، سرمایه فکری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
32. شناسایی عوامل موثر بر افزایش مهارت کارمندان برای اعطای تسهیلات خرد در بانک آینده و رتبه بندی عوامل با تکنیک های ویکور و تاپسیس
کلیدواژه ها: مهارت، کارمند، تسهیلات خرد
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
33. بررسی تاثیر استراتژی مشتری مداری بر عملکرد مالی با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی و قابلیت نوآوری در بانک آینده
کلیدواژه ها: استراتژی مشتری مداری، مدیریت منابع انسانی، قابلیت نوآوری، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
34. بررسی نقش امنیت و عدم اطمینان در مشتریان خدمات موبایل بانک (مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، اطمینان، اعتماد، امنیت، استفاده از همراه بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
35. بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و عملکرد کارکنان بانک آینده استان کهگیلویه وبویراحمد
کلیدواژه ها: هوش فرهنگی، عملکرد کارکنان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 10 -
36. بررسی ارتباط بین دانش سازمانی و یادگیری بر نوآوری کارکنان بانک آینده
کلیدواژه ها: دانش سازمانی، یادگیری، نوآوری
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
37. تبیین تاثیر نقش مشتری محوری و تمایلات کارآفرینانه بر کیفیت ارائه خدمات در شعب بانک آینده در استانهای البرز ، قزوین و زنجان
کلیدواژه ها: مشتری محوری، تمایلات کارآفرینانه، کیفیت ارائه خدمات ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
38. تاثیر استراتژی سازمان برتوسعه پایدار و مزیت رقابتی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک آینده شهر تهران)
کلیدواژه ها: استراتژی سازمان، توسعه پایدار، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
39. تحلیل عملکرد شعب منتخب بانک آینده متاثر از اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری- مدیریت دانش- مشتری مداری- عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
40. بررسی رابطه بین آگاهی از برند و رضایت مشتری و وفاداری برند با توجه به نقش میانجی شخصیت برند در بانک آینده استان تهران
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، رضایت مشتری، وفاداری برند، شخصیت برند
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 12