Ayandeh Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ayandeh Bank در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 121 مقاله در رابطه با Ayandeh Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1765 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ayandeh Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ayandeh Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ayandeh Bank
papers Ayandeh Bank
از سال 1391 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ayandeh Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. انتخاب و ارزیابی بخش های بازار با استفاده از رویکرد گسترش عملکرد کیفیت فازی
کلیدواژه ها: گسترش عملکرد کیفیت، منطق فازی، تاپسیس، رتبه بندی، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
62. بررسی تاثیر ابعاد ارزش برند بر عملکرد شرکت با نقش تعدیل گر محبوبیت برند (مطالعه موردی: مشتریان بانک آینده)
کلیدواژه ها: ارزش برند، آگاهی برند، کیفیت درک شده، وفاداری برند، تصویر برند، عملکرد شرکت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22 -
63. بررسی رابطه سکوت سازمانی با عملکرد شغلی (مطالعه موردی: بانک آینده غرب تهران)
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، عملکرد شغلی، بانک آینده
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
64. بررسی تاثیر مربیگری مدیران ارشد بر عملکرد رفتاری و نتایج عملکرد بانک با تاکید بر نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان ( مورد مطالعه: کارکنان بانک آینده استان مازندران)
کلیدواژه ها: مربیگری مدیران ارشد، عملکرد رفتاری، نتایج عملکرد بانک، خودکارآمدی کارکنان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
65. ارزش آگاهی مشتریان بانکهای خصوصی از برند( مطاله موردی بانک آینده )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، مدیریت استراتژیک برند، شناخت برند، معنای برند، عناصر معنابخش برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
66. شناسایی عوامل موثر بر اعتمادسازی مشتریان بانک آینده با استفاده از تکنیک دلفی
کلیدواژه ها: اعتماد، اعتمادسازی مشتریان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم رفتاری و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
67. بررسی رابطه بین استراتژی های بازار هدف و فرهنگ سازمانی در شعب بانک آینده شهر اهواز
کلیدواژه ها: استراتژی های بازار هدف، فرهنگ سازمانی، بانک آینده
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
68. بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات موبایل بانک از سوی مشتریان بانک آینده شعب تبریز با استفاده از تیوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری( UTAUT)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، میزان کارایی مورد انتظار، تسهیل شرایط،میزان تلاش مورد انتظار، تاثیرات جامعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
69. تاثیر سکوت سازمانی و فلات زدگی شغلی بر دلبستگی به کارمطالعه موردی: کارکنان شعب بانک آینده استان تهران
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، نگرش مدیریت ارشد به سکوت، فلات زدگی شغلی، دلبستگی به کار
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
70. بررسی تاثیر شخصیت بر ادارک ریسک با میانجیگری گرایش به ریسک (مورد مطالعه: بانک آینده)
کلیدواژه ها: وجدان، برونگرایی، سازگاری، ثبات هیجانی، تجربه پذیری، ادراک ریسک، گرایش به ریسک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
71. تاثیر عناصر معنی بخش برند بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک آینده)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، مدیریت استراتژیک برند، شناخت برند، معنای برند، عناصر معنابخش برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
72. بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان و اثرات میانجی رضایت مشتری در بانک آینده استان مازندران
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 30 -
73. مطالعه تاثیر مدیریت دانش مشتری بر نوآوری خدمات در بانک آینده شعب استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، نوآوری خدمات، بانک آینده شعب استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 7 -
74. بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت تعارض در بانک آینده استان قزوین
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، مدیریت تعارض، بانک آینده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
75. چشم انداز سیستم بانکداری الکترونیک بانک آینده
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،خدمات بانکداری الکترونیک،سیستم بانکداری الکترونیک،پول الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس اروپایی مدیریت به روز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
76. بررسی عوامل موثر بر نوسانات مطالبات معوق بانکی مورد مطالعه: بانک آینده شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: مطالبات معوق، نرخ سود تسهیلات بانکی، نرخ بهره بازار، ریسک کشوری
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
77. بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی در رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی: کارکنان ستادی بانک آینده
کلیدواژه ها: توانمندسازی، رضایت شغلی، کارکنان، بانک آینده
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
78. رتبهبندی ابعاد تاثیرگذار سایبرلوفینگ (گشتزنی اینترنتی) بر عملکرد شغلی در شعب بانک آینده گیلان، مازندران و گلستان
کلیدواژه ها: ابعاد تاثیرگذار سایبرلوفینگ، عملکرد شغلی و بانک آینده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
79. تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک آینده از نگاه مشتریان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 9 -
80. بررسی رابطه همدلی درکیفیت خدمات ارایه شده با رضایت مشتریان در بانک آینده
کلیدواژه ها: همدلی ، کیفیت خدمات ، رضایت مشتریان ، آزمون کولموگروف اسمیرنوف
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11