Ayandeh Bank
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Ayandeh Bank در رتبه 15 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 121 مقاله در رابطه با Ayandeh Bank تهیه و منتشر شده است که شامل 109 مقاله کنفرانسی و 12 مقاله ژورنالی شامل 1765 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Ayandeh Bank منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Ayandeh Bank را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Ayandeh Bank در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Ayandeh Bank
papers Ayandeh Bank
از سال 1391 تا کنون تعداد 109 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Ayandeh Bank منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی رابطه عوامل محسوس درکیفیت خدمات ارایه شده با رضایت مشتریان در بانک آینده
کلیدواژه ها: عوامل محسوس ، کیفیت خدمات ، رضایت مشتریان ، آزمون کولموگروف اسمیرنوف
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 11 -
82. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود مزیت رقابتی در پذیرش بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی بانک آینده شهرستان های اهواز و آبادان)
کلیدواژه ها: بانک آینده، خدمات بانکداری الکترونیک، تکنیک تصمیم گیری AHP، آزمون فرض فازی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
83. بررسی اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش تبلیغات پیامکی در بانک آینده
کلیدواژه ها: توانایی ایجاد نام تجاری- بازاریابی بر مبنای مکان - شرایط تکنولوژیک- مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 25 -
84. بررسی تأثیر هوش تجاری ( BI )بر مزیت رقابتی مورد مطالعه :بانک آینده منطقه غرب
کلیدواژه ها: هوش تجاری، مزیت رقابتی، مدیریت دانش،سیستمهای حمایت ازتصمیم گیری، پایگاه داده
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 7 -
85. بررسی رابطه بین هوش سازمانی و ساختار سازمانی با مدیریت دانش در کارکنان بانک آینده
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، هوش سازمانی، ساختار سازمانی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
86. حل مسئله مکانیابی مسیریابی دوهدفه در شبکه ارائهی خدمات الکترونیک با استفاده از روش NSGA-II (مطالعه موردی بانک آینده- مراکز ارتباط فردا)
کلیدواژه ها: مسئله مکان یابی مسیریابی؛ الگوریتم فراابتکاری؛ شبکه ارائه خدمات الکترونیک؛ بانکداری الکترونیک؛ پیشخوان مجازی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 9 -
87. بررسی تأثیر خشنودی درک شده مشتری برکارکنان خط مقدم(مطالعه موردی: کارمندان بانک آینده در استان اصفهان)
کلیدواژه ها: درک کارمند از خشنودی مشتری، احساس مثبت کارمند، رضایت شغلی، تعهد عاطفی، رفتارهای فرانقش بیرونی،رفتارهای موثر درونی، رفتارهای تحویل خدمات
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
88. تعیین تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی مورد مطالعه: شعب بانک آینده درشهر تهران
کلیدواژه ها: هوش تجاری ، عمکلرد مالی ، هوش ساختاری ، هوشمندی بازار، هوشمندی تکنولوژیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
89. ارزیابی عملکرد سیستم صف کارمند- تحویلداری در مقایسه با تحویلداری در بانک آینده
کلیدواژه ها: بانک، کارمند ـ تحویلداری، سیستم صف
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 15 -
90. تاثیر استراتژی های داخلی و خارجی تحقیق و توسعه بر توزیع سود و عملکرد سازمان
کلیدواژه ها: استراتژی های تحقیق و توسعه، توزیع سود، عملکرد سازمانی، بانک آینده، شهرستان کرمانشاه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
91. بررسی تاثیر زیرساخت های فناوریCRMبر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM مورد مطالعه : بانک آینده
کلیدواژه ها: زیرساخت های فناوری، مدیریت ارتباط با مشتری، تعهد سازمانی، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
92. نقش تصمیم گیرندگان استراتژیک در ارزش افزوده اقتصادی بانک های خصوصی مطالعه موردی:بانک آینده
کلیدواژه ها: تصمیم گیرندگان استراتژیک، تمرکز مالکیت، سرمایه گذاران نهادی و بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 21 -
93. بررسی مسوولیت اجتماعی بانک ها بر عملکرد برنددر بانک آینده
کلیدواژه ها: برند ،مسوولیت اجتماعی ،هویت برند ،کیفیت خدمات ،ارزش
محل انتشار مقاله: همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
94. نقش مدیریت و برنامه ریزی فناوری اطلاعات بر بهسازی نیروی انسانی در بانک آینده استان گیلان
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بهسازی نیروی انسانی، ترک خدمت، حداقل مجذورات جزیی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 6 -
95. بررسی تاثیر مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی بر بهسازی نیروی انسانی در بانک آینده
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، فرهنگ سازمانی، بهسازی نیروی انسانی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 7 -
96. بررسی امکان استقرار سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت شعب بانک آینده
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت، تفکیک مخازن، هزینه های مخازن، محرک های فعالیت
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی افق های نوین در علوم انسانی، آینده پژوهی و توانمند سازی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 13 -
97. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتریان مطالعه موردی: مؤسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانک آینده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
98. بررسی اثربخشی آموزش مهارت حل مساله براسترس شغلی درکارکنان بانک آینده کرمانشاه
کلیدواژه ها: استرس شغلی ، مهارت حل مساله ، آموزش ، کارکنان ، بانک آینده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 8 -
99. بررسی اثر پژوهش عملی مشارکتی بر بهبود عملکرد کارکنان (بانک آینده)
کلیدواژه ها: پژوهش عملی مشارکتی، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 15 -
100. بررسی تاثیر ویژگی های پنج گانه شخصیت )باز، خنثی، برون گرا، جدیت و سازگاری بر درگیری شغلی مورد مطالعه: کارکنان بانک آینده در تمامی شعبات مشهد
کلیدواژه ها: سبک های شخصیتی، بانک آینده، درگیری شغلی، سبک های باز، برون گرا، خنثی، جدی وسازگار
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد وحسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 19