Credit Development Institute
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Credit Development Institute در رتبه 30 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 19 مقاله در رابطه با Credit Development Institute تهیه و منتشر شده است که شامل 16 مقاله کنفرانسی و 3 مقاله ژورنالی شامل 239 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1993285 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Credit Development Institute را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1993285 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Credit Development Institute را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Credit Development Institute در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Credit Development Institute
papers Credit Development Institute
از سال 1391 تا کنون تعداد 16 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Credit Development Institute منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر سودآوری مراکز مالی با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی و رضایت از خدمات (مورد مطالعه: موسسه اعتباری توسعه)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، سودآوری، مراکز مالی، رضایت از خدمات، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
2. بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر کارآیی و اثربخشی کارکنان موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، اثربخشی و کارآیی، موسسه اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
3. بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا و سرمایه فکری کارکنان بر عملکرد موسسه مالی اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا ؛سرمایه فکری ؛ ایجاد مزیت رقابتی؛ عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 22 -
4. وابستگی ریسک اعتبارات بانکی به توسعه مالی بانک های تجاری
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، توسعه مالی، بانک های تجاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 8 -
5. بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: تبادل اطلاعات، بازاریابی رابطه ای، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
6. بررسی تاثیر فعالیت های فروش اعتماد، کیفیت خدمات و کارکنان بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: فعالیت های فروش، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری، الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
7. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 13 -
8. بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی، حفظ و جذب مشتری، خدمات بانکداری الکترونیک، موسسه مالی و اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 8 -
9. پیشبینی بهرهوری کارکنان موسسه اعتباری توسعه از طریق کیفیت زندگی کاری وتوانمندسازی آنان
کلیدواژه ها: توانمندسازی، کیفیت زندگی کاری، بهرهوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 12 -
10. تاثیر اخلاق کاری برکارآفرینی سازمانی درموسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: اخلاق کاری ، کارآفرینی سازمانی ، موسسه اعتباری توسعه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 19 -
11. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه)
کلیدواژه ها: کیفیت،رضایت،مشتری،خدمات الکترونیکی،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 16 -
12. تاثیر عامل کارکنان بر جذب مشتری در موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: کارکنان ، جذب مشتری، موسسه اعتباری توسعه، شمال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 22 -
13. تأثیر عامل قیمت بر جذب مشتری در مؤسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: قیمت، جذب مشتری، مؤسسه اعتباری توسعه، شمال
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 2 -
14. بخش بندی و شناسایی مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی برمبنای تکنیک های داده کاوی و مدل تحلیل RFM )مطالعه موردی: موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، بازاریابی، داده کاوی، بخش بندی، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد لاهیجان
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 8 -
15. اثر اعطای تسهیلات اعتباری خرد بر رشد و توسعه اقتصاد ملی
کلیدواژه ها: تسهیلات اعتباری، توسعه اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری، تولید ملی
محل انتشار مقاله: همایش منطقه ای تولید ملی،حمایت از کار سرمایه ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 1 -
16. بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، داده کاوی، بازاریابی ، خوشه بندی، طبقه بندی ، تحلیل RFM
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
pages: 20