Melal Credit Institution
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Melal Credit Institution در رتبه 29 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 21 مقاله در رابطه با Melal Credit Institution تهیه و منتشر شده است که شامل 20 مقاله کنفرانسی و 1 مقاله ژورنالی شامل 304 صفحه می باشد.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Melal Credit Institution را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Melal Credit Institution را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Melal Credit Institution در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Melal Credit Institution
papers Melal Credit Institution
از سال 1393 تا کنون تعداد 20 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Melal Credit Institution منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی تضاد کاری، تضاد ارتباطی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: موسسه اعتباری ملل در شهر تهران)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، خلاقیت کارکنان، تضاد کاری، تضاد ارتباطی، تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تفکر سیستمی در عمل
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 24 -
2. بررسی تاثیر رویکردهای فن آوری اطلاعات بر توسعه کسب و کار (مورد مطالعه: موسسه اعتباری ملل شهر تهران)
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، توسعه کسب و کار، موسسه اعتباری ملل شهر تهران.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 8 -
3. بررسی تاثیرپذیری اعتماد مشتریان موسسه اعتباری ملل شهر تهران از فن آوری اطلاعات(IT)
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات، اعتماد مشتریان، موسسه اعتباری ملل شهر تهران.
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 7 -
4. بررسی اثر تعدیل گری ارزش ویژه برند بر رابطه نوآوری خدمات با رضایت مشتری و عملکرد در موسسه اعتباری ملل
کلیدواژه ها: نوآوری خدمات، ارزش ویژه برند، رضایت مشتری، عملکرد، موسسه اعتباری ملل
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
5. بررسی ریسک اعتباری بانک ها با استفاده از مدل های خطی و غیر خطی (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: اعتبارسنجی، شبکه عصبی، ریسک اعتباری، مدل لاجیت
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
6. نقش عوامل موثر در تدوین استراتژی های بازاریابی برای بانک (مطالعه موردی: موسسه اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، ANP ، DEMATELE، TOPSIS ، موسسه اعتباری ملل
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 23 -
7. اولویت بندی عوامل موثر در کاهش نرخ رویگردانی مشتریان در موسسه اعتباری ملل
کلیدواژه ها: تکنیک سلسله مراتبی، نرخ رویگردانی مشتریان، کیفیت خدمات، جذب مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
8. شناسایی عوامل موثر در کاهش نرخ رویگردانی مشتریان در موسسه اعتباری ملل
کلیدواژه ها: نرخ رویگردانی مشتریان، کیفیت خدمات، جذب مشتریان، تکنیک دلفی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
9. رابطه ی بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتری و میانجی های آنها (رضایت مشتری و تصویر شرکت) (مورد مطالعه: موسسه اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، تصویر شرکت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
10. بررسی تاثیر برنامه ریزی استراتژیک پویا در عملکرد رقابتی (مورد مطالعه: کارکنان موسسه اعتباری ملل در شهر تهران)
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک پویا، عملکرد رقابتی.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
11. رابطه بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان (مطالعه موردی موسسه اعتباری ملل در مشهد)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، بازارگرایی، موسسه ملل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
12. بررسی تاثیر کیفیت ارتباط برند و تجربه برند بر رفتار شهروندی مشتریان در بانک (مورد مطالعه موسسه اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: تجربه برند، کیفیت ارتباط برند، رفتار شهروندی مشتریان، موسسه ملل.
محل انتشار مقاله: کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
13. بررسی تاثیرعناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیل کنندگی نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: موسسه مالی و اعتباری ملل)
کلیدواژه ها: عناصر آمیخته های بازاریابی، نوآوری سازمانی، وفاداری مشتریان، موسسه مالی و اعتباری ملل
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 11 -
14. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانی (مطالعه موردی: شعب موسسه اعتباری عسکریه استان های گلستان و مازندران)
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی؛ رفتار شهروندی سازمانی؛ اعتماد سازمانی؛ موسسه اعتباری عسکریه استان های گلستان و مازندران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
15. بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر اثربخشی سازمانی در موسسه مالی و اعتباری عسکریه
کلیدواژه ها: اعتماد سازمانی، اثربخشی سازمانی، سازمان، موسسه عسکریه
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 10 -
16. بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM:مطالعه موردی موسسه اعتباری عسکریه در حوزه استان گلستان
کلیدواژه ها: زیرساخت های تکنولوژیکیCRM/ تعهد سازمانی، موفقیتCRM
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 11 -
17. تاثیر ویژگی های شخصیتی کارکنان بر توسعهی ظرفیت خلق دانش و بروز رفتارهای فرانقشی مطالعه ی موردی موسسه ی اعتباری عسکریه سرپرستی حوزه ی آذربایجان
کلیدواژه ها: ویژگیهای شخصیتی، توسعه ی ظرفیت خلق دانش، بروز رفتارهای فرانقشی، موسسهی اعتباری عسکریه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 10 -
18. بررسی تأثیر استقرار مدیریت دانش بر اثر بخشی سازمانی در مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، اثربخشی سازمانی، موسسه مالی – اعتباری عسکریه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
pages: 10 -
19. بررسی تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در مؤسسه مالی اعتباری عسکریه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، نوآوری سازمانی، مؤسسه مالی اعتباری عسکریه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم،مهندسی وتکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 16 -
20. مقایسه رضایت مشتریان از دریافت تسهیلات قرض الحسنه منطبق با فضای بانکداری اسلامی با استناد به تئوری بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: بانک رسالت با موسسه مالی و اعتباری عسکریه)
کلیدواژه ها: عملکرد مدیران مالی، عملکرد پرسنل صفی، سیاست ها، رضایت مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۴
pages: 12