Bank Keshavarzi Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Keshavarzi Iran در رتبه 3 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 881 مقاله در رابطه با Bank Keshavarzi Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 739 مقاله کنفرانسی و 142 مقاله ژورنالی شامل 12175 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 419 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Keshavarzi Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2025465 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Keshavarzi Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Keshavarzi Iran
papers Bank Keshavarzi Iran
از سال 1382 تا کنون تعداد 739 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Keshavarzi Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر استراتژی مالی بر بهروری کارکنان بانک کشاورزی شرق استان تهران
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19 -
2. نقش استقلال شغلی کارکنان بر عملکرد کارکنان بانک کشاورزی شهرستان زابل
کلیدواژه ها: استقلال شغلی ، عملکرد شغلی ، عملکرد شغلی ، بانک کشاورزی ، شهرستان زابل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 8 -
3. بررسی تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی بر اساس مدل سروپرف
کلیدواژه ها: مدل سروپرف، کیفیت خدمات، وفاداری، رضایت مشتری، بانک کشاورزی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد حقوق و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 16 -
4. بررسی رابطه بین بلوغ مدیریت دانش و فرهنگ نوآورانه ( مورد مطالعه : شعب بانک کشاورزی شهرستان ایلام)
کلیدواژه ها: بلوغ مدیریت دانش، فرهنگ نواورانه، بانک کشاورزی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد حقوق و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 14 -
5. بررسی تاثیر ارتباطات رهبری اجرایی کاریزماتیک بر استقبال و حمایت از تغییرات سازمانی با میانجیگری اعتماد کارکنان(مطالعه ای در بانک کشاورزی استان زنجان)
کلیدواژه ها: ارتباطات رهبری اجرایی کاریزماتیک ، استقبال از تغییرات، حمایت از تغییرات سازمانی ، اعتماد کارکنان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
6. چگونگی استفاده ی هوشمندانه از منابع و مصارف در بانک کشاورزی با استفاده از هوش مصنوعی
کلیدواژه ها: استفاده ی هوشمندانه ، منابع و مصارف ، هوش مصنوعی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
7. سیاست های سازمانی درک شده، پنهان سازی دانش، سلامت روان و خلاقیت کارکنان با نقش تعدیلگر درگیری شغلی کارکنان شعب بانک کشاورزی استان گیلان
کلیدواژه ها: سیاست های سازمانی درک شده، پنهان سازی دانش ، سلامت روان، خلاقیت کارکنان ، درگیری شغلی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
8. طراحی الگوی پیشگیری از فساد مالی در بانک کشاورزی با رویکرد پدافند غیر عامل
کلیدواژه ها: پیشگیری ، فساد مالی ، پدافند غیر عامل ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
9. بررسی ابعاد کیفیت خدمات بر بانکداری الکترونیک (بانک کشاورزی شهرستان نورآباد)
کلیدواژه ها: هزینه ، راحتی استفاده، امنیت ، خدمات بانکداری الکترونیک .
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 8 -
10. بررسی نقش اثربخشی سیستم های فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمان با میانجی گری شدت نوآوری سازمانی و نقش تعدیل کننده رهبری تحول آفرین در بانک کشاورزی استان زنجان
کلیدواژه ها: اثربخشی سیستم های فناوری اطلاعات، عملکرد سازمان، شدت نوآوری سازمانی، رهبری تحول آفرین، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
11. بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات به مشتریان (بانک کشاورزی شهر نورآباد)
کلیدواژه ها: هزینه ، راحتی استفاده، امنیت ، خدمات بانکداری الکترونیک ، ارائه خدمات به مشتریان.
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
12. بررسی رابطه بین هوش هیجانی ، رضایت و فرسودگی شغلی (مورد مطالعه : کارکنان بانک کشاورزی استان تهران)
کلیدواژه ها: هوش هیجانی ، فرسودگی شغلی ، رضایت شغلی ، کارکنان بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
13. سنجش کیفیت خدمات با استفاده از روش تحلیل چند معیاره رضایت در بانک های کشاورزی استان مازندران (مورد مطالعه : شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر ساری )
کلیدواژه ها: سنجش کیفیت خدمات، تحلیل چند معیاره رضایت ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
14. رابطه میان درک از سیاست های سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اثر بخشی اخلاقی (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی شهرستان همدان)
کلیدواژه ها: ادراک سیاست سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، اثر بخشی اخلاقی، نظریه تبادل اجتماعی، وضعیت درک شده خودی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
15. بررسی تاثیر ابعاد تناسب فرد - محیط بر رفتار شهروندی سازمانی با درنظر گرفتن نقش میانجیرضایت شغلی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: تناسب فرد با محیط ، رفتار شهروندی سازمانی ، رضایت شغلی ، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
16. شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در ایجاد کارآفرینی در بانکداری الکترونیک با رویکرد ISM (مورد مطالعه بانک کشاورزی استان تهران)
کلیدواژه ها: مدل سازی ساختاری تفسیری ، کارآفرینی ، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
17. بررسی تاثیر عوامل موثر بر آگاهی مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی ( مطالعه موردی بانک کشاورزی استان لرستان )
کلیدواژه ها: نگرش ، رفتار ، باور ، بانکداری ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
18. بازاریابی رابطه مند و تاثیرآن بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه : بانک کشاورزی استان گلستان )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، وفاداری، مشتریان، بانک کشاورزی.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
19. ارزیابی اثر مولفه های مدیریت دولتی بر پیشبرد سیستماتیک اهداف در بانککشاورزی
کلیدواژه ها: بانک کشاورزی، تمرکززدایی، مدیریت دولتی، مدیریت گرایی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
20. بررسی تاثیر اجرای سیاست های بانکداری سبز بر جذب مشتریان بانک های آذربایجان غربی (مطالعه موردی شعبات بانک کشاورزی شهرستان ارومیه)
کلیدواژه ها: بانکداری سبز، جذب مشتری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16