Bank Keshavarzi Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Keshavarzi Iran در رتبه 3 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 881 مقاله در رابطه با Bank Keshavarzi Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 739 مقاله کنفرانسی و 142 مقاله ژورنالی شامل 12175 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 419 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Keshavarzi Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Keshavarzi Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Keshavarzi Iran
papers Bank Keshavarzi Iran
از سال 1382 تا کنون تعداد 739 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Keshavarzi Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی از طریق قابلیت یادگیری و توانمندسازی در شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، عملکرد سازمانی،قابلیت یادگیری، توانمندسازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دانش و فناوری حقوق و علوم انسانی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
42. بررسی شناسایی عوامل موثر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان مازندران)
کلیدواژه ها: سیستم اتوماسیون اداری، بهبود تصمیم گیری مدیران ،اقتصادی ، دقت ، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 11 -
43. بررسی رابطه بین پوشش کارمند، ارتباط مشتری-کارمند و تعهد عاطفی مشتریان به برند با میانجی گری انگیزه رضایت بخش و انگیزه اجتماعی در میان کارکنان بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: ارتباط پوشش کارمند، تعامل کارمند - مشتری، ارتباط با برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
44. بررسی رابطه بین رهبری اخلاقی و اشتراک گذاری دانش با میانجی گری انگیزه کنترل شده و هویت اخلاقی کارکنان (مطالعه ای در بانک کشاورزی استان زنجان)
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی، انگیزه کنترل شده برای اشتراک دانش، هویت اخلاقی کارکنان، اشتراک گذاری دانش
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
45. بررسی تاثیر گارانتی محصولات و نظرات مشتری بر قصد استفاده مشتریان با نقش میانجی اعتماد سازمانی و تعدیل گر تجربه مشتری در زمان شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر رفتار مشتریان در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: گارانتی محصولات، نظرات مشتری، قصد استفاده مشتریان، اعتماد سازمانی، تجربه مشتری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
46. تحلیل بصری نشانه ی بانک کشاورزی ایران، قبل از انقلاب
کلیدواژه ها: نشانه، بانک کشاورزی، تحلیل بصری، بازطراحی.
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
47. الزامات توانمندسازی کارکنان شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ با رویکرد بهره وری و اثر بخشی
کلیدواژه ها: توانمندسازی، کارکنان شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ، بهره وری، اثر بخشی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 1 -
48. نقش یادگیری و توانمندسازی بر سرمایه فکری کارکنان بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: یادگیری، توانمندسازی، سرمایه فکری، کارکنان بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 14 -
49. تاثیر همدلی بر رضایت و وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: همدلی، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
50. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان (موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی ، اعتماد سازی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
51. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد سازمانی کارکنان( موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، اعتماد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
52. بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان (موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: اعتماد سازی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
53. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان(موردمطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان بیرجند)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 22 -
54. ارائه مدل خلق ارزش در زنجیره تامین بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: خلق ارزش، زنجیره تامین، بازار رقابتی، بازاریابی سازمانی، تنوع خدمات، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
55. معونت سرمایه در تولیدات کشاورزی ایران
کلیدواژه ها: بانک کشاورزی، سرمایه، تولید، توسعه کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی شهرسازی، معماری، عمران، محیط زیست
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 8 -
56. بررسی نحوه اثربخشی تسهیلات سرمایه ای بانک کشاورزی استان یزد
کلیدواژه ها: اثربخشی، تسهیلات سرمایهای، بانک کشاورزی، بخش کشاورزی ،استان یزد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
57. بررسی رابطه بین نگرش به رفتار اخلاقی مدیران و عملکرد شغلی کارکنان با میانجیگری معنی دار شغل و تعدیلگری مکان کنترل بیرونی شغل (مطالعه ای در میان کارکنان بانک کشاورزی استان زنجان)
کلیدواژه ها: نگرش به رفتار اخلاقی مدیران، عملکرد شغلی کارکنان ،معنی دار شغل، مکان کنترل بیرونی شغل
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
58. مدل مفهومی مدیریت استرس؛ در رابطه با سکون زدگی شغلی و نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی (مطالعه موردی: کارکنان بانک کشاورزی استان کردستان)
کلیدواژه ها: مدیریت استرس، سکون زدگی شغلی، توانمندسازی روانشناختی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس مهندسی صنایع ،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 11 -
59. تحلیل مهم ترین منبع رضایت مشتریان بانک کشاورزی و انتخاب شاخص رضایتمندی
کلیدواژه ها: بانک کشاورزی، مشتری مداری، رضایتمندی، ساری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
60. بررسی و سنجش کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال ورابطه آن با رضایت مشتریان در شعب بانک کشاورزی شهرستان رفسنجان
کلیدواژه ها: بانک کشاورزی، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 21