Bank Keshavarzi Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Keshavarzi Iran در رتبه 3 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 881 مقاله در رابطه با Bank Keshavarzi Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 739 مقاله کنفرانسی و 142 مقاله ژورنالی شامل 12175 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 419 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Keshavarzi Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Keshavarzi Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Keshavarzi Iran
papers Bank Keshavarzi Iran
از سال 1382 تا کنون تعداد 739 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Keshavarzi Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی رابطه هویت سازمانی و سکوت سازمانی تحت تاثیر متغیر میانجی جو سکوت (کارکنان شعب بانک کشاورزی استان تهران)
کلیدواژه ها: هویت سازمانی، سکوت سازمانی، جو سکوت
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی وهفتمین همایش ملی مدیریت وحسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 27 -
62. بررسی رابطه رهبری اخلاقی و رفتارهای صدای کارکنان با درگیری شغلی (مورد مطالعه: کارکنان بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی، رفتارهای صدای کارکنان، درگیری شغلی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی افق های نوین در علوم انسانی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
63. بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و بهره وری کارکنان بانقش میانجی مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی استان کرمان )
کلیدواژه ها: اخلاق حرفه ای، مسئولیت اجتماعی ، بهره وری کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
64. تبیین شناسایی ، طبقه بندی و موانع اجرای خط مشی عمومی در حوزه پولی و مالی (مطالعه مورد ستاد مرکزی بانک کشاورزی سال 1399)
کلیدواژه ها: جرای خط مشی عمومی ، شناسایی، طبقه بندی ، موانع ، حوزه پولی و مالی، ستاد بانک مرکزی کشاورزی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
65. بررسی تاثیر تغییر پذیری ارزش بر تمایل به پذیرش همراه بانک با توجه به دلایل پذیرش و یا عدم پذیرش (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: ارزش ,پذیرش نوآوری , نظریه استدلال رفتاری, همراه بانک.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
66. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی تصویر سازمان (مورد مطالعه: بانک کشاورزی اصفهان)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی سازمان، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان، تصویر سازمان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
67. بررسی ارتباط کیفیت خدمات رضایت احساسی و تمایلات رفتاری مشتریان در بانک کشاورزی استان مازندران
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ادراکی، رضایت احساسی، تمایلات رفتاری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 14 -
68. بررسی و ارزیابی محتوای فناورانه سیستم خدمات بانکداری اینترنتی بانک کشاورزی با مدل اسکاپ
کلیدواژه ها: محتوای تکنولوژی، اسکاپ، مقایسه زوجی (روش سلسله مراتبی) AHP
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 28 -
69. ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی و رتبه بندی آن بر اساس شاخص های نوین بانکداری با استفاده از مدل TOPSIS و فازی مثلثی و مقایسه آن با رتبه بندی سامانه هوشمند درجه بندی شعب (مطالعه موردی استان سیستان و بلوچستان)
کلیدواژه ها: فازی مثلثی، تاپسیس، سامانه هوشمند.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 13 -
70. تاثیر دانش برند و نگرش به برند بر رفتار مشتریان بانک (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی استان سمنان)
کلیدواژه ها: دانش برند، نگرش به برند، رفتار مشتریان، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 10 -
71. بررسی امکان سنجی استقرار مدیریت تجربه مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی شهرستان مشهد )
کلیدواژه ها: مدیریت تجربه مشتری، صنعت بانکداری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 19 -
72. بررسی تاثیر نرخ تورم بر میزان سپرده گذاری ( مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران)
کلیدواژه ها: تورم ، سپرده مدت دار ، سپرده قرض الحسنه ، سپرده جاری .
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد نوین
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 18 -
73. ارتباط میان طردشدگی در محیط کار با عزت نفس و رفتارهای فرانقش مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری توانمندسازی روانشناختی در بانک کشاورزی استان زنجان
کلیدواژه ها: طردشدگی در محیط کار، عزت نفس، رفتارهای فرانقش مشتریان، توانمندسازی روانشناختی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
74. تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، کارآفرینی سازمانی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
75. رابطه بین سطح آگاهی با سطح رضایت مندی کشاورزان از خدمات اعتباری بانک کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان ساری)
کلیدواژه ها: آگاهی، رضایت مندی، بانک کشاورزی، ساری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
76. بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان با عملکرد آنان با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی در کارکنان شعب بانک کشاورزی استان خوزستان
کلیدواژه ها: توانمندسازی، عملکرد، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 21 -
77. ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی و رتبه بندی آن بر اساس شاخص های نوین بانکداری با استفاده از مدل DEA و TOPSIS و فازی مثلثی و مقایسه آن با رتبه بندی سامانه هوشمند درجه بندی شعب (مطالعه موردی استان سیستان و بلوچستان)
کلیدواژه ها: فازی مثلثی، تاپسیس، تحلیل پوششی داده ها، سامانه هوشمند
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ارزیابی عملکرد
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 31 -
78. بررسی ارتباط بین سود و بازده سرمایه گذاری مشتریان بانک کشاورزی با استفاده از مدل اعتبارسنجی(مطالعه موردی:بانک کشاورزی شهرستان امیدیه)
کلیدواژه ها: سود،بازده سرمایه گذاری،نقدینگی،مهارت مالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس نوین پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
79. تحلیل اثرات اعتبارات خرد بانک کشاورزی در توسعه روستایی با تاکید بر بخش کشاورزی مطالعه موردی: شهرستان رضوانشهر
کلیدواژه ها: اعتبارات خرد، توسعه روستایی، بانک کشاورزی، شهرستان رضوانشهر.
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی علوم و تکنولوژی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 8 -
80. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و نگرش به نام تجاری از طریق نقش های واسطه ای شناسایی و ارزش ویژه نام تجاری بر تمایل مشتریان به پرداخت بیشتر مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی در شهر ساری
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی- نگرش به نام تجاری- شناسایی نام تجاری- ارزش ویژه نام تجاری- تمایل به پرداخت بیشتر
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت ، روانشناسی و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14