Bank Keshavarzi Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Keshavarzi Iran در رتبه 3 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 881 مقاله در رابطه با Bank Keshavarzi Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 739 مقاله کنفرانسی و 142 مقاله ژورنالی شامل 12175 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 419 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Keshavarzi Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Keshavarzi Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Keshavarzi Iran
papers Bank Keshavarzi Iran
از سال 1382 تا کنون تعداد 739 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Keshavarzi Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی عوامل موثر بر عدم بازپرداخت تسهیلات زیر بخش کشاورزی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان های سبزوار، جوین جغتای و داورزن)
کلیدواژه ها: مطالبات معوق، بخش کشاورزی، مدل پانل، نرخ بهره
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
82. مطالعه نقش مقاطع تحصیلی مدیران فارغ التحصیل رشته های مدیریت بر اثربخشی آنان در سازمان (بانک های کشاورزی استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: اثربخشی مدیریت، تحصیلات دانشگاهی مدیران، بانک کشاورزی، استان آ.غ
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
83. بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد بر استفاده از سیستم های خدمات الکترونیک بانک کشاورزی با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه مدیریت بانک کشاورزی خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: ادراک مشتریان از امنیت، ادراک مشتریان از اعتماد، استفاده از سیستم های خدمات الکترونیک، جنسیت
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره بین المللی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 26 -
84. تاثیر مولفه های حمایت از کارکنان بر عملکرد سازمانی با تعدیلگری رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: بانک کشاورزی در استان گیلان)
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان، نوآوری سازمانی، حمایت مدیریت، رضایت شغلی، تعهدسازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
85. بررسی رابطه هوش اخلاقی با نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: هوش اخلاقی، نوآوری سازمانی، بانک کشاورزی، کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
86. بررسی تاثیر تعادل کار و زندگی بر تمایل به ترک خدمت کارکنان بانک کشاورزی استان اردبیل
کلیدواژه ها: تعادل کار و زندگی، تمایل به ترک خدمت، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
87. بررسی رابطه بانکداری الکترونیک و میزان رضایت مشتریان: مطالعه موردی بانک کشاورزی شهرستان ارومیه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، بانک کشاورزی، ارومیه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
88. تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک ها مورد مطالعه بانک کشاورزی شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: رضایت، کیفیت، بانک، بانکداری الکترونیکی، خدمات بانکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 18 -
89. میزان تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی در افزایش منابع و درآمدهای کارمزدی (مطالعه موردی: پایانه های فروش بانک کشاورزی استان مرکزی)
کلیدواژه ها: خدمات بانکداری الکترونیکی، افزایش منابع ، درآمدهای کارمزدی، پایانه های فروش
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
90. بررسی تاثیر موئلفه های هویت برند سازمانیبر میزان عملکرد برند(مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: هویت برند، عملکرد برند ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
91. استراتژی برای فهم یادگیری سازمانی در بین کارکنان بانک کشاورزی شهرستان میاندوآب با روش قوم نگاری
کلیدواژه ها: قوم نگاری، یادگیری، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
92. بررسی روابط ساختاری میان کیفیت خدمات، اعتماد، وفاداری و ارزش ویژه برند در بانکداری آنلاین(مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان مازندران)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، اعتماد، وفاداری، ارزش ویژه برند، شعب بانک کشاورزی استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
93. بررسی ارتباط بین سطح بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری و مشتری محوری با وفاداری مشتریان نسبت به خدمات بانکی مورد بررسی: بانک توسعه صادرات و بانک کشاورزی کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری محوری، وفاداری، مشتری، رضایتمندی مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
94. بررسی و رتبه بندی متغیرهای موثر در رویگردانی مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: رویگردانی مشتریان، صنعت بانکداری ، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
95. بررسی تاثیر توجه به اهداف اجتماعی به واسطه ارزش مشتری بر عملکرد بازاریابی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اهداف اجتماعی، ارزش مشتری، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
96. بررسی تاثیر توجه به اهداف اجتماعی به واسطه تصویر سازمان بر عملکرد بازاریابی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اهداف اجتماعی، تصویر شرکت، عملکرد بازاریابی.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
97. تبیین روابط ساختاری مدیریت ارتباط با مشتری و رضایتمندی مشتریان با استفاده از تکنیک دیمتل فازی در مجتمع رفاهی بانک کشاورزی بابلسر
کلیدواژه ها: بررسی عوامل ساختاری، مدیریت ارتباط با مشتری، رضایتمندی مشتریان، دیمتل فازی، مجتمع رفاهی بانک کشاورزی، بابلسر
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
98. بررسی اثر ارزش افزوده بخش کشاورزی بر میزان مطالبات غیر جاری بانک کشاورزی: مورد مطالعه استان های کشور
کلیدواژه ها: مطالبات غیرجاری، ارزش افزوده بخش کشاورزی، داده های پانل دیتا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
99. بررسی نقش ابعاد کیفیت خدمات شرایط عاطفی کارکنان بر اعتماد مشتریان شعب بانک کشاورزی در شهر گرگان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، اطمینان، همدلی، محسوس بودن، پاسخگویی، شرایط عاطفی کارکنان اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
100. واکاوی موانع پذیرش فناوری های نوین بانکداری الکترونیک کشاورز -کارت) در بین کشاورزان استان کرمانشاه مطالعه کیفی
کلیدواژه ها: پذیرش فناوری؛ بانک کشاورزی کشاورز کارت؛ مطالعه کیفی؛ تحلیل محتوا
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۰
pages: 19