Bank Keshavarzi Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Keshavarzi Iran در رتبه 3 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 881 مقاله در رابطه با Bank Keshavarzi Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 739 مقاله کنفرانسی و 142 مقاله ژورنالی شامل 12175 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 419 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Keshavarzi Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Keshavarzi Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Keshavarzi Iran
papers Bank Keshavarzi Iran
از سال 1382 تا کنون تعداد 739 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Keshavarzi Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. رتبه بندی اثرات تجربه بر شاخص های فرآیند تصمیم گیری مدیران (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی شهر مشهد)
کلیدواژه ها: تجربه، تصمیمگیری، فرآیند تصمیمگیری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
122. بررسی نقش تجربه در فرآیند تصمیم گیری مدیران (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی شهر مشهد)
کلیدواژه ها: تجربه، تصمیم گیری، فرآیند تصمیم گیری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
123. عوامل موثر بر مشتری مداری در سیستم های بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی بانک کشاورزی )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباط بین مشتری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
124. رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی شهرستان سپیددشت)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، جذب سپرده های بانکی، رفتار کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 6 -
125. بررسی اثر ارزش افزوده بخش کشاورزی بر میزان مطالبات غیر جاری بانک کشاورزی: مورد مطالعه استانهای ایران طی سالهای 1390الی1395
کلیدواژه ها: بخش کشاورزی، مطالبات غیرجاری، پانل دیتا، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
126. بررسی تاثیر مولفه های رضایت مشتریان بر میزان وفاداری آنها و پیامدهای آن در سازمان های خدماتی( مطالعه موردی:×شعب بانک کشاورزی شهر شیراز)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، کیفیت خدمات، سهولت استفاده از کانال های الکترونیک، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
127. رابطه سواد اطلاعاتی کارکنان با موفقیت شغلی (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کشاورزی غرب مازندران )
کلیدواژه ها: سواد اطلاعاتی کارکنان، موفقیت شغلی، استفاده موثر از اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 9 -
128. بررسی نقش تعدیلگری بازاریابی رابطه مند بر رابطه میان مدیریت هویت برند خدمات و وفاداری مشتریان به برند (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی ایران شهر مشهد)
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند خدمات، وفاداری به برند، بازاریابی رابطه مند
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
129. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، ارزش ادراک شده مشتری
محل انتشار مقاله: همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
130. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر بهره وری بانک کشاورزی منطقه سیستان
کلیدواژه ها: کیقیت خدمات، بانکداری الکترونیک، بهره وری، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 13 -
131. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی با تاکید بر نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مطالعه موردی: کارمندان بانک کشاورزی شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: دانش، نوآوری، نوآوری سازمانی، مدیریت دانش، سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
132. تاثیر زیرساخت های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک مورد مطالعاتی ؛ بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان ، مدیریت دانش، موفقیت، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 13 -
133. بررسی تاثیرپذیری ویژگی های مربوط بودن و قابل اتکا بودن اطلاعات مالی از سرمایه روانشناختی کارکنان بانک کشاورزی استان کرمان
کلیدواژه ها: سرمایه، سرمایه روانشناختی، اطلاعات مالی، کیفیت اطلاعات مالی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 18 -
134. بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی کارکنان بر بالندگی سازمانی در بانک کشاورزی استان کرمان
کلیدواژه ها: سرمایه، سرمایه روانشناختی، بالندگی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
135. تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 21 -
136. بررسی ارایه ی خدمات مناسب به مشتریان بانکی در حوزه ی اینترنت بانک و بانکداری الکترونیکی با استفاده از الگوریتم داده کاوی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، داده کاوی، خوشه بندی، سودآوری، میانگین K
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
137. نگرش مشتریان بانک کشاورزی نسبت به پذیرش خدمات الکترونیکی و آنلاین (مطالعه موردی بانک های کشاورزی استان لرستان)
کلیدواژه ها: مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری الکترونیکی، بانک های کشاورزی استان لرستان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 14 -
138. تاثیر مدیریت دانش بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی ایران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
139. نقشهی راه برای تدوین استراتژی کسب و کار الکترونیکی در سازمان؛ مورد کاوی: بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: استراتژی کسب و کار الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، نقشه ی راه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری وتحقیق در علوم مهندسی(ICIRES ۲۰۱۸)
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 8 -
140. نقش واسطه ای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش و رضایت مشتریان بانک کشاورزی ارایه الگوی تحلیل مسیر
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10