Bank Keshavarzi Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Keshavarzi Iran در رتبه 3 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 881 مقاله در رابطه با Bank Keshavarzi Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 739 مقاله کنفرانسی و 142 مقاله ژورنالی شامل 12175 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 419 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Keshavarzi Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Keshavarzi Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Keshavarzi Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Keshavarzi Iran
papers Bank Keshavarzi Iran
از سال 1382 تا کنون تعداد 739 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Keshavarzi Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. شناسایی تاثیرات ابعاد متغیرهای مدیریت دانش و فناوری اطلاعات با نقش میانجی رویکرد راهبردهای منابع انسانی بر عملکرد سازمانی ( مطالعه موردی ادارات ستادی بانک کشاورزی )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، فناوری اطلاعات ، راهبردهای منابع انسانی ، عملکرد سازمانی .خلق دانش ، انتشار دانش ، بکارگیری دانش ، مدیریت اسناد الکترونیک و سیستم مدیریت اطلاعات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 20 -
142. استفاد از داده کاوی در سیستم بانکی در جهت تعیین استراتژی وفاداری مشتریان و بهبود مدیریت ارتباط با آنها (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی)
کلیدواژه ها: خوشه بندی، داده کاوی، وفاداری، مدل RFM، میانگین K
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
143. ارزیابی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل سروکوآل مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شرق استان گیلان
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری ، رضایت مندی ،کیفیت خدمات، سرکوآل
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۲
pages: 18 -
144. بررسی نقش تعالی شخصیت در پیش بینی تعارضات بین فردی و مدیریت تعارض کارکنان بانک کشاورزی شعب شیراز
کلیدواژه ها: تعارض بین فردی، مدیریت تعارض، تعالی شخصیت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 19 -
145. بررسی رابطه سرمایه فکری با مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان شعب بانک های کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک کشاورزی، کهگیلویه و بویراحمد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 12 -
146. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک کشاورزی همدان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتری، بانک کشاورزی ، اقتصاد مبتنی بر دانایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 15 -
147. بررسی تاثیر ادراک از رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان در شعب بانک کشاورزی شهر اراک
کلیدواژه ها: رهبری خدمتگزار، اعتماد سازمانی، توانمند سازی کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 18 -
148. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با بازارگرایی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهدسازمانی، رفتارشهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 10 -
149. بررسی امکان سنجی و استقرار سیستم حسابداری مدیریت در بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: حسابداری، حسابداری مدیریت، ابزارهای حسابداری مدیریت، سیستم بانکی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 17 -
150. بکارگیری ابزارهای حسابداری مدیریت در جهت بهبود وضعیت سیستم بانکی مورد مطالعاتی بانک کشاورزی
کلیدواژه ها: حسابداری، حسابداری مدیریت، ابزارهای حسابداری مدیریت، سیستم بانکی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 16 -
151. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر جذب سپرده های بانکی در شعب بانک کشاورزی اهواز
کلیدواژه ها: سپرده های بانکی، بانک کشاورزی، سیاست های پولی و مالی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های حسابداری و مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 17 -
152. بررسی تصویر سازمانی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی کرمانشاه)
کلیدواژه ها: تصویرسازمانی، وفاداری مشتری، بانک کشاورزی، شهرستان کرمانشاه
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
pages: 11 -
153. بررسی پذیرش فناوری NFC در بانک کشاورزی با استفاده از مدل پذیرش فناوری UTAUT
کلیدواژه ها: پذیرش سیستم های اطلاعاتی، فناوری NFC استفاده ازفناوری اطلاعات،رفتاربکارگیری، نظریه جامع تلفیقی پذیرش وکاربرد فناوری UTAUT
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
154. اندازه گیری ذهنیت و وفاداری مشتری نسبت به ابعاد کیفیتی مدل سرکوال بر اساس شاخص مروجین خالص مطالعه مورد مشتریان شعب بانک کشاورزی شهرستان نورآباد
کلیدواژه ها: مدل سرکوال، شاخص مروجین خالص، مشتریان بانک کشاورزی، شهرستان نورآباد ممسنی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 6 -
155. بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایت و عملکرد شغلی با در نظر گرفتن سازگاری کارکنان خط مقدم بر اساس مدل سونی و مکوف (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری)
کلیدواژه ها: هیجانی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی، سازگاری کارکنان خط مقدم
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 10 -
156. بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد مالی بانک کشاورزی (مطالعه موردی بانک کشارزی شعبه باشت)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، عملکرد مالی، بانک کشاورزی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 16 -
157. ارزیابی کارایی در صنعت بانکداری با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های شبکه ای (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی استان مازندران)
کلیدواژه ها: ارزیابی، کارایی، تحلیل پوششی داده های شبکه ای، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 15 -
158. ارایه الگوی پنج وجهی ارزیابی تصویر سازمانی بانک (مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی تهران)
کلیدواژه ها: تصویرسازمانی، هویت، شهرت، کارکنان رودررو با مشتری، سطح خدمات، نمادها و علایم ملموس
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 24 -
159. بررسی پذیرش و بکارگیری خدمات همراه بانک بر اساس نظریه تلاش، اعتماد به نفس عمومی و بدبینی (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهر زنجان)
کلیدواژه ها: همراه بانک، بانکداری الکترونیک، پذیرش، تلاش، اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 21 -
160. تحلیل و بهینه سازی سیستم صف تحویل داری بانک با استفاده از شبیه سازی به کمک نرم افزار Arena با مطالعه موردی در یکی از شعب بانک کشاورزی شهر شیراز
کلیدواژه ها: بهینه سازی ، سیستم صف ، بانک ،Arena
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
pages: 14