Bank Melli Iran

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Melli Iran در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1163 مقاله در رابطه با Bank Melli Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 1045 مقاله کنفرانسی و 118 مقاله ژورنالی شامل 16422 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 128 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Melli Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1675058 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Melli Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Melli Iran
List papers Bank Melli Iran
از سال 1380 تا کنون تعداد 1045 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Melli Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری برای پیدا کردن مزیت رقابتی در قرن ۲۱موردکاوی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی ( Social) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت (Management) ، عملکرد بانک (Bank performance ، فناوری تعاملی تحلیلی (Analytical interactive technology)
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
2. رابطه فعالیت های بازاریابی بانک ملی با وفاداری مشتریان در شهرستان نهاوند
کلیدواژه ها: بانک ملی، فعالیت های بازاریابی، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 16 -
3. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملی مرکزی شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: لذت، سهولت استفاده، اطلاعات،بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
4. بررسی تاثیر عدم امنیت شغلی و مشکلات مالی بر رفاه نیروی انسانی حین جنگ هایبیولوژیکی پاندمی کووید- ۱۹ مورد مطالعه: بانک ملی
کلیدواژه ها: نیروی انسانی، رفاه، پاندمی کووید- ۱۹ ، امنیت شغلی، مشکلات مالی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
5. بررسی رابطه سواد اطلاعاتی بر چابکی سازمان مطالعه موردی: اداره امور شعب بانک ملی استان فارس
کلیدواژه ها: چابکی سازمان، سواد اطلاعاتی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 21 -
6. مقررات مسدود سازی در پرونده بانک ملی و شرکت تلکام با نگاهی بر تحریم هایاقتصادی
کلیدواژه ها: مقررات مسدود سازی، پرونده بانک ملی، تحریم های اقتصادی، اتحادیه اروپا، تحریم های فراسرزمینی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، اجتماعی و سبک زندگی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 25 -
7. بررسی نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی بر جذب سرمایه مشتری (مورد مطالعه: بانک ملی شعب مرکزی تهران)
کلیدواژه ها: رسانه های بازاریابی اجتماعی، جذب سرمایه مشتری، بانک ملی شعب مرکزی تهران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
8. بررسی رابطه بازاریابی با بهره وری شغلی با میانجی گری تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: کلیه شعب بانک ملی شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده)
کلیدواژه ها: بازاریابی، بهره وری شغلی، تبلیغات شفاهی، شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
9. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک مدیران بر بهره وری نیروی انسانی و عملکرد مالی شعب بانک ملی شهرستان زابل
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک ،مدیران بهره وری کارکنان، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
10. اثرات مطلوب سلامت فرهنگی بر بهبود خدمات نظام بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: سلامت فرهنگی، خدمات نظام بانکی، فرهنگ انطباقی، فرهنگ سازگاری، فرهنگ ماموریتی
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
11. بررسی خشونت شغلی کارکنان در محیط کار و تاثیر آن بر روابط عمومی با ارباب رجوع (مطالعه موردی بانک ملی شهر رشت)
کلیدواژه ها: خشونت شغلی ، محیط کار، کارکنان ، روابط عمومی ، ارباب رجوع .
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم مهندسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
12. سیرتکاملی حسابداری ،باتاکید برنقش بانک ملی درپایه گذاری حسابداری نوین درایران
کلیدواژه ها: تاریخچه حسابداری ،حسابداری نوین ،بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 45 -
13. مدلی برای سنجش تاثیر فناوری اطلاعات بر افزایش بهره وری سازمان( مطالعه موردی: بانک ملی)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ،افزایش بهره وری سازمان، بانک ملی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
14. ارائه مدلی در زمینه روابط بین سواد رسانه های اجتماعی، عملکرد مالی وکیفیت خدمات آنلاین(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: سواد رسانه های اجتماعی، کیفیت خدمات آنلاین، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
15. بررسی تاثیر سواد رسانه های اجتماعی کارکنان بر عملکرد مالی شعب بانک ملی شهر زاهدان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات آنلاین
کلیدواژه ها: سواد رسانه های اجتماعی، کیفیت خدمات آنلاین، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
16. ارائه مدلی در زمینه روابط بین مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی و غیرمالی شعب بانک ملی شهر زاهدان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی، عملکرد غیرمالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
17. بررسی تاثیر مشتری مداری و کیفیت رابطه با مشتری بر رضایت وفاداریو تبلیغات شفاهی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مشتری مداری، کیفیت رابطه با مشتری، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، تبلیغات شفاهی، کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
18. بررسی رابطه ویژگی شخصیتی و هوش هیجانی با میانجی گری تعهد سازمانی در کارکنان (تطبیقی بانک سامان و بانک ملی)
کلیدواژه ها: ویژگی شخصیتی، هوش هیجانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
19. بررسی تاثیر حسابداری مدیریت استراتژیک بر تصمیم گیری مدیران بانک ها (مدیران موردی: شعب بانک ملی شهرستان بابل)
کلیدواژه ها: حسابداری مدیریت استراتژیک، تصمیم گیری مدیران، بانک ملی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
20. تاثیر بهکارگیری شیوههای نوین آموزشی (یادگیری مبتنی بر کامپیوتر، یادگیری تلفیقی) در ارتقاء اثربخشی برنامههای آموزش ضمن خدمت از دیدگاه کارکنان بانک ملی
کلیدواژه ها: یادگیری مبتنی بر کامپیوتر، یادگیری تلفیقی، آموزش ضمن خدمت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی و اولین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17