Bank Melli Iran

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Melli Iran در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1053 مقاله در رابطه با Bank Melli Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 979 مقاله کنفرانسی و 74 مقاله ژورنالی شامل 14515 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 117 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Melli Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1402725 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1402725 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Melli Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Melli Iran
List papers Bank Melli Iran
از سال 1384 تا کنون تعداد 979 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Melli Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تعریف رهبری اخلاقی و ارتباط آن با تعهد سازمانی کارکنان بانک ملی (مورد مطالعه شهر اهرم)
کلیدواژه ها: تعهد عاطفی، تعهد هنجاری، مدیریت دانش، توانمندسازی، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
2. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود عملکرد و کارایی بانک ها مبتنی بر الگوی سروکوال (مورد مطالعه بانک ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، ارتباطات، بهبود عملکرد بانک ها،بهبود کیفیت خدمات، الگوی سروکوال
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
3. سنجش و ارزیابی عملکرد مالی بانک ملی با استفاده از روش غیر پارامتری در استان ایلام
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، روش غیرپارامتری، بهبود عملکرد، تحلیل پوششی داده ها، ساختار دارایی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 17 -
4. بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی شهرستان رشت
کلیدواژه ها: سازمان ، هدف، مدیریت ، مشارکت کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
5. تاثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند خدمات با میانجی گری تجربه برانگیخته ( مورد مطالعه: شعب منتخب بانک ملی شهر تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی، فعالیت های بازاریابی، برند، ارزش ویژه برند، تجربه برانگیخته.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
6. تجمیع کارت های بانکی در ایران بر بستر بلاکچین؛ چالش ها و معماری پیشنهادی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کلمات کلیدی: کارت بانکی، بلاکچین، دفتر کل توزیع شده، الگوریتم اجماع، رمزنگاری نامتقارن، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنگره ملی تازه های مهندسی برق و کامپیوتر ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
7. بررسی همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و استراتژی های کسب و کار سازمان (مورد مطالعه : بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: استراتژی و زیر ساخت سازمان، استراتژی و زیر ساخت فناوری اطلاعات، همسویی استراتژیک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
8. تاثیر تفکر استراتژیک مدیران شعب بانک ملی بر عملکرد بانک (مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان ایلام)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک، عملکرد بانک، بانک ملی، شعب ایلام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس تفکر سیستمی در عمل
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15 -
9. بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و سرمایه انسانی با رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی خرم آباد)
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت فراگیر، مدیریت منابع انسانی، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 20 -
10. بررسی رابطه بین هوش هیجانی، عدالت سازمانی و تمایل به ترک شغل (مطالعه موردی: بانک ملی سمنان)
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، درک از عدالت سازمانی تمایل به ترک شغل، بانک ملی سمنان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 18 -
11. اثر طراحی مدل فرایند مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان وفاداری مشتریان بانک: مطالعه موردی بانک ملی سمنان
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری، مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 13 -
12. تاثیر چابکی استراتژیک بر حفظ مشتریان با نقش میانجی پاسخگویی عملیاتی مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان خوزستان
کلیدواژه ها: پاسخگویی عملیاتی، چابکی استراتژیک، حفظ مشتریان، قابلیت فناوری، نوآوری مشارکتی، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 12 -
13. بررسی رابطه انتخاب مناسب کارکنان، فرسودگی شغلی و قصد ترک شغل با نقش تعدیلگر معنویت شغل در بین کارکنان بانک ملی
کلیدواژه ها: انتخاب مناسب کارکنان، فرسودگی شغلی، قصد ترک شغل، معنویت شغل.
محل انتشار مقاله: کنفرانس سراسری مطالعات و یافته های نوین در مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
14. بازخوانی نمای معماری بانکهای ملی و سپه در دوره پهلوی (موردی پژوهی: سبز میدان شهر قزوین)
کلیدواژه ها: نما، معماری، بانک، دوره پهلوی، قزوین
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی شهرسازی و معماری دانش بنیان
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 9 -
15. تاثیر مسئولیت اجتماعی بر کیفیت زندگی کاری کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر تبریز)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، مسئولیت اقتصادی، مسئولیت بشردوستانه، کیفیت زندگی کاری
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 16 -
16. بررسی ارتباط بین ابعاد مشخص کننده بانکداری الکترونیکی و قبول بانکداری الکترونیک با در نظر گرفتن نقش میانجی انگیزه لذتجویانه در شعب بانک ملی استان گلستان
کلیدواژه ها: ابعاد بانکداری الکترونیکی ، پذیرش الکترونیک بانکداری، انگیزه لذت طلبانه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 23 -
17. تاثیر نوآوری و کارآفرینی بازاریابی دیجیتال درآینده صنعت بانکی (مطالعه موردی بانک ملی ایران )
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتالی، بانکداری دیجیتالی، نوآوری ،کارآفرینی، ،مدل کسب و کار، استراتژی دیجیتالی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی بازاریابی دیجیتال بانکی
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 22 -
18. تاثیر سرمایه اجتماعی، چابکی استراتژیک و گرایش به کارآفرینی بر نوسازی استراتژیک با توجه به نقش تعدیل گری ظرفیت جذب (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، گرایش به کارآفرینی، چابکی استراتژیک، نوسازی استراتژیک و ظرفیت جذب
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 21 -
19. بررسی رابطه بین شیوه های جذب مشتریان با ارزش ایجاد شده و عملکرد مشتری در شعب بانک ملی ایلام
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مدیریت ارتباط با مشتریان، ارزش درک شده، عملکرد مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 7 -
20. بررسی میزان اثر ویژگی های فردی مدیران بر جذب منابع سپرده در شعب بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: مدیریت، بانکداری، جذب سپرده ، ویژگی های فردی، اقتصاد
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
pages: 15