Bank Melli Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Melli Iran در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1275 مقاله در رابطه با Bank Melli Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 1104 مقاله کنفرانسی و 171 مقاله ژورنالی شامل 18405 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 134 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Melli Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1842743 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1842743 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Melli Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Melli Iran
papers Bank Melli Iran
از سال 1380 تا کنون تعداد 1104 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Melli Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد شغلی کارکنان با نقش میانجی هویت حرفه ای آنها در بانک ملی استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عملکرد شغلی، هویت حرفه ای، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
2. بررسی تاثیر چرخش شغلی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی در بانک ملی استان کرمان
کلیدواژه ها: چرخش شغلی ، عملکرد شغلی ، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای علوم بهداشتی، روانشناسی، مدیریت و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
3. بررسی تاثیر سواد سازمانی بر بهره وری با نقش میانجی چابک سازی سازمانی:مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی استان کهگیلویه و بویر احمد
کلیدواژه ها: سواد سازمانی، بهره وری کارکنان، چابک سازی سازمانی، بانک ملی.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
4. بررسی و شناخت عوامل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بالا بردن استراتژی کیفیت حسابداری؛ مطالعه موری کارمندان بانک ملی اهواز
کلیدواژه ها: استراتژی حسابرسی، کیفیت حسابداری، بانک ملی، اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 10 -
5. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان در شعب بانک ملی شهر اهواز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
6. بررسی تاثیر قدرت برند بر مزیت رقابتی بانک ها (مطالعه موردی : بانک ملی شعبه اهواز)
کلیدواژه ها: قدرت برند، مزیت رقابتی، مدل معادلات ساختاری.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی رهیافت های نوین مدیریت، اقتصاد، تجارت جهانی، حسابداری و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 15 -
7. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران)
کلیدواژه ها: کنترل کیفیت جامع ،رهبری ،نوآوری سازمانی ،مشارکت و توانمندسازی کارمندان،کارآموزی وآموزش،پیشرفت مداوم
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 18 -
8. بررسی آثار وصول مطالبات معوق بر سوددهی بانک ملی
کلیدواژه ها: وصول مطالبات معوق، سوددهی بانک ملی، نرخ سود تسهیلات، نوع تسهیلات اعطایی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حقوق ، مدیریت ، علوم تربیتی ، روانشناسی و مدیریت برنامه ریزی آموزشی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19 -
9. شیوه های مدیریت منابع انسانی کارآمد و آمادگی برای تغییر: یک مدل یکپارچه شامل تعهد عاطفی ، عملکرد کارکنان، و نقش تعدیل کننده فرهنگ سلسله مراتبی در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: شیوه های مدیریت منابع انسانی ، تعهد عاطفی ، عملکرد کارکنان، فرهنگ سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
10. بررسی هوش تجاری و نوآوری سازمانی و یادگیری بر عملکرد مالی بانک ها (مورد مطالعه : بانک ملی )
کلیدواژه ها: هوش تجاری، نوآوری سازمانی ، یادگیری، عملکرد مالی بانک ها، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
11. تاثیر بازاریابی سبز بر کیفیت خدمات سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، سیستم نوین بانکداری، اعتماد، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
12. بررسی تاثیر ویژگی های مالی شرکت ها بر عملکرد مالی (مطالعه موردی: مدیران بانک ملی استان آذربایجان شرقی )
کلیدواژه ها: ویژگی های مالی شرکتها، عملکرد مالی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
13. مطالعه تاثیر مدیریت دانش بر دوسوتوانی رفتاری کارکنان با نقش میانجی هویت حرفه ای آنها در بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، دوسوتوانی رفتاری، هویت حرفه ای، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
14. تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر موانع استقرار دولت الکترونیک با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک ملی استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، دولت الکترونیک، یادگیری سازمانی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 22 -
15. بررسی نقش مقاومت پرسنل در مقابل تغییرات سازمان (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: مقاومت پرسنل، تغییرات سازمان، کارکنان بانک ملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
16. عوامل موثر بر بهبود سرمایه اجتماعی با رویکرد مدیریت دانش
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی ، مدیریت دانش ، بانک ملی ، اعتماد سازمانی ، جو سازمانی ، امنیت شغلی .
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
17. نقش کیفیت مدیریت منابع انسانی در پیش بینی میزان بهره وری و تحقق اهداف سازمانی در بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: کیفیت مدیریت منابع انسانی، بهره وری، تحقق اهداف سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد با رویکرد نگاهی به آینده
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
18. مکانیابی شعبه جدید بانک ملی به روش تصمیم گیری چند معیاره بهترین-بدترین (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: بانک، مکانیابی، رتبه بندی، روش بهترین-بدترین .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 6 -
19. بررسی نقش مهارت های اجتماعی و هیجانی در بهبود کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: مهارت های اجتماعی، مهارت های هیجانی، بهبود کیفیت ارائه خدمات
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
20. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد سازمانی پایدار با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی استراتژیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی ، مسئولیت اجتماعی شرکت، عملکرد سازمانی پایدار ، مدیریت منابع انسانی استراتژیک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19