Bank Melli Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Melli Iran در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1295 مقاله در رابطه با Bank Melli Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 1115 مقاله کنفرانسی و 180 مقاله ژورنالی شامل 18726 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 142 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Melli Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2176244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Melli Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Melli Iran
papers Bank Melli Iran
از سال 1380 تا کنون تعداد 1115 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Melli Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی هوش تجاری و نوآوری سازمانی و یادگیری بر عملکرد مالی بانک ها (مورد مطالعه : بانک ملی )
کلیدواژه ها: هوش تجاری، نوآوری سازمانی ، یادگیری، عملکرد مالی بانک ها، بانک ملی
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 12 -
22. تاثیر بازاریابی سبز بر کیفیت خدمات سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی اصفهان
کلیدواژه ها: بازاریابی، سیستم نوین بانکداری، اعتماد، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
23. بررسی تاثیر ویژگی های مالی شرکت ها بر عملکرد مالی (مطالعه موردی: مدیران بانک ملی استان آذربایجان شرقی )
کلیدواژه ها: ویژگی های مالی شرکتها، عملکرد مالی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چالش ها و راهکارهای نوین در مدیریت، حسابداری و صنعت بیمه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
24. مطالعه تاثیر مدیریت دانش بر دوسوتوانی رفتاری کارکنان با نقش میانجی هویت حرفه ای آنها در بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، دوسوتوانی رفتاری، هویت حرفه ای، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 16 -
25. تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر موانع استقرار دولت الکترونیک با نقش میانجی یادگیری سازمانی در بانک ملی استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، دولت الکترونیک، یادگیری سازمانی، بانک ملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 22 -
26. بررسی نقش مقاومت پرسنل در مقابل تغییرات سازمان (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی شهر تهران)
کلیدواژه ها: مقاومت پرسنل، تغییرات سازمان، کارکنان بانک ملی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 11 -
27. عوامل موثر بر بهبود سرمایه اجتماعی با رویکرد مدیریت دانش
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی ، مدیریت دانش ، بانک ملی ، اعتماد سازمانی ، جو سازمانی ، امنیت شغلی .
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
28. نقش کیفیت مدیریت منابع انسانی در پیش بینی میزان بهره وری و تحقق اهداف سازمانی در بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: کیفیت مدیریت منابع انسانی، بهره وری، تحقق اهداف سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد با رویکرد نگاهی به آینده
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 9 -
29. مکانیابی شعبه جدید بانک ملی به روش تصمیم گیری چند معیاره بهترین-بدترین (مطالعه موردی: شهر بوشهر)
کلیدواژه ها: بانک، مکانیابی، رتبه بندی، روش بهترین-بدترین .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم ها
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 6 -
30. بررسی نقش مهارت های اجتماعی و هیجانی در بهبود کیفیت ارائه خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: مهارت های اجتماعی، مهارت های هیجانی، بهبود کیفیت ارائه خدمات
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
31. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد سازمانی پایدار با نقش میانجی مدیریت منابع انسانی استراتژیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان مازندران)
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی ، مسئولیت اجتماعی شرکت، عملکرد سازمانی پایدار ، مدیریت منابع انسانی استراتژیک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 19 -
32. بررسی وضعیت استقرار ابعاد چهارگانه رفتاری مدیریت ارتباط با مشتریان در شعب بانک ملی شهر اصفهان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریان، مشتریان کلیدی، مدیریت دانش ، سازماندهی ، فرایند کسب و کار.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
33. شناسایی پیش بین های رفتار اجتناب اطلاعاتی مدیران(مطالعه موردی : مدیران شعب بانک ملی )
کلیدواژه ها: اجتناب از اطلاعات، بانک ملی ، پیش بین های رفتاری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
34. طراحی و تدوین مدل جهت سنجش قدرت برند در صنعت بانکداری (مورد مطالعه شعب بانک ملی در شهر اهواز)
کلیدواژه ها: قدرت برند، شواهد برند، نگرش نسبت به برند، شنیدن برند، ارتباط برند
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17 -
35. مطالعه تاثیر انگیزه ذاتی بر قصد استفاده از بانکداری دیجیتال با نقش میانجی گری سهولت و سودمندی ادراکشده (موردمطالعه : شعب بانک ملی استان تهران)
کلیدواژه ها: انگیزه ذاتی ، بانکداری دیجیتال، سهولت درک شده، سودمندی درک شده، قصد استفاده.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
36. بررسی تاثیر فاکتورهای اجتماعی بر رفتار شهروندی مصرف کننده با نقش میانجی هیجان و تعامل مصرف کننده - مصرف کننده
کلیدواژه ها: فاکتورهای اجتماعی ، رفتار شهروندی، هیجان و تعامل مصرف کننده، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 22 -
37. بررسی تاثیر عوامل سازمانی و فردی بر ارزش ویژه برند داخلی شرکت ، مورد مطالعه شعب بانک ملی استان خراسان رضوی
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند. برند داخلی ، تمایل به برند، دانش برند داخلی ، بانک ملی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 13 -
38. بررسی رابطه حسابداری منابع انسانی و ارزیابی عملکرد کارکنان در بانک ملی استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، ارزشیابی منابع انسانی ، جایگزینی منابع انسانی ، حسابداری منابع انسانی .
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 14 -
39. بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در ارتباط بین اخلاق کار اسلامی ، توانمندسازی روانشناختی و عملکرد شغلی کارکنان ،موردمطالعه : بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: اخلاق کار اسلامی ، تعهد سازمانی ، توانمندسازی روانشناختی ، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی یافته های نوین علوم و تکنولوژی با محوریت کامپیوتر، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 24 -
40. تاثیر ایجاد احساس تعلق خاطر کارکنان بر ترک خدمت و تعهد مستمر کارکنان ( مورد پژوهش : شعب بانک ملی شهر ایلام)
کلیدواژه ها: ایجاد تعلق خاطر کارکنان ، ترک خدمت ، تعهد مستمر کارکنان ، شعب بانک ملی ایلام
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی مدیریت سبز از تئوری تا عمل
سال انتشار: ۱۴۰۲
pages: 17