Bank Melli Iran
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، Bank Melli Iran در رتبه 1 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1295 مقاله در رابطه با Bank Melli Iran تهیه و منتشر شده است که شامل 1115 مقاله کنفرانسی و 180 مقاله ژورنالی شامل 18717 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 135 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان Bank Melli Iran منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1876482 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 1876482 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای Bank Melli Iran را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی Bank Melli Iran در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات Bank Melli Iran
papers Bank Melli Iran
از سال 1380 تا کنون تعداد 1115 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع Bank Melli Iran منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی خشونت شغلی کارکنان در محیط کار و تاثیر آن بر روابط عمومی با ارباب رجوع (مطالعه موردی بانک ملی شهر رشت)
کلیدواژه ها: خشونت شغلی ، محیط کار، کارکنان ، روابط عمومی ، ارباب رجوع .
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم مهندسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
82. سیرتکاملی حسابداری ،باتاکید برنقش بانک ملی درپایه گذاری حسابداری نوین درایران
کلیدواژه ها: تاریخچه حسابداری ،حسابداری نوین ،بانک ملی ایران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 45 -
83. مدلی برای سنجش تاثیر فناوری اطلاعات بر افزایش بهره وری سازمان( مطالعه موردی: بانک ملی)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات ،افزایش بهره وری سازمان، بانک ملی.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
84. ارائه مدلی در زمینه روابط بین سواد رسانه های اجتماعی، عملکرد مالی وکیفیت خدمات آنلاین(مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهر زاهدان)
کلیدواژه ها: سواد رسانه های اجتماعی، کیفیت خدمات آنلاین، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 8 -
85. بررسی تاثیر سواد رسانه های اجتماعی کارکنان بر عملکرد مالی شعب بانک ملی شهر زاهدان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات آنلاین
کلیدواژه ها: سواد رسانه های اجتماعی، کیفیت خدمات آنلاین، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 11 -
86. ارائه مدلی در زمینه روابط بین مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی و غیرمالی شعب بانک ملی شهر زاهدان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی، عملکرد غیرمالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
87. بررسی تاثیر مشتری مداری و کیفیت رابطه با مشتری بر رضایت وفاداریو تبلیغات شفاهی مشتریان بانک ملی
کلیدواژه ها: مشتری مداری، کیفیت رابطه با مشتری، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، تبلیغات شفاهی، کارکنان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 22 -
88. بررسی رابطه ویژگی شخصیتی و هوش هیجانی با میانجی گری تعهد سازمانی در کارکنان (تطبیقی بانک سامان و بانک ملی)
کلیدواژه ها: ویژگی شخصیتی، هوش هیجانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
89. بررسی تاثیر حسابداری مدیریت استراتژیک بر تصمیم گیری مدیران بانک ها (مدیران موردی: شعب بانک ملی شهرستان بابل)
کلیدواژه ها: حسابداری مدیریت استراتژیک، تصمیم گیری مدیران، بانک ملی، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 12 -
90. تاثیر بهکارگیری شیوههای نوین آموزشی (یادگیری مبتنی بر کامپیوتر، یادگیری تلفیقی) در ارتقاء اثربخشی برنامههای آموزش ضمن خدمت از دیدگاه کارکنان بانک ملی
کلیدواژه ها: یادگیری مبتنی بر کامپیوتر، یادگیری تلفیقی، آموزش ضمن خدمت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی و اولین همایش بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
pages: 17 -
91. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی با نقش میانجی هوش تجاری (مورد مطالعه: شعب بانک ملی تبریز)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مزیت رقابتی، هوش تجاری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
92. بررسی اثر عوامل کلان اقتصادی بر ریسک اعتباری در بانک ملی ایران
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، متغیرهای کلان اقتصادی، نرخ سود، نرخ تورم
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 20 -
93. بررسی رابطه فعالیت بدنی با عملکرد و اخلاق کاری کارکنان بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: فعالیت بدنی، عملکرد شغلی، اخلاق کاری، کارکنان بانک ملی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 5 -
94. اثر تعدیل کننده دینداری بر روی نیات رفتار اخلاقی: کاربرد نظریه توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده برای کارکنان شعب بانک ملی شهراصفهان
کلیدواژه ها: هنجارهای تاکیدی، توصیفی، اخلاقی و کنترل رفتاری درک شده بر نیات رفتاری اخلاقی
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 9 -
95. بررسی تاثیر فرهنگ نوآورانه و تفکر انتقادی بر توسعه عملکرد مالی مورد مطالعه : کارکنان بانک ملی استان اردبیل
کلیدواژه ها: فرهنگ نوآورانه، تفکر انتقادی، توسعه عملکرد، بانک ملی، استان اردبیل.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 10 -
96. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، ارزش درک شده و کیفیت ارتباط با وفاداری مشتری در شعب بانک ملی نهاوند
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزش درک شده، کیفیت ارتباط، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 17 -
97. بررسی تاثیر تفکر سیستمی بر تصمیم گیری استراتژیک با نقش میانجی هوش مالی (مورد مطالعه: شعب بانک ملی استان اصفهان)
کلیدواژه ها: تفکر سیستمی، تصمیم گیری استراتژیک، هوش مالی.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 15 -
98. بررسی تاثیر قابلیت های استراتژیک کارکنان و یادگیریسازمانی بر ارتقاء عملکرد سازمانی (مورد مطالعه : کارکنان بانک ملی استان اردبیل)
کلیدواژه ها: قابلیت های استراتژیک، ارتقاء عملکرد، یادگیری سازمانی، بانک ملی، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14 -
99. ارائه الگوی تاثیر تورم بر بهرهوری کارکنان (مطالعه موردی: بانک ملی شعبات تبریز)
کلیدواژه ها: تورم، بهره وری کارکنان.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 18 -
100. پویایی نوآوری در صنعت بانکداری در تقویت مشتری مداری (مطالعه موردی: بانک ملی شعبات تبریز)
کلیدواژه ها: پویایی نوآوری، صنعت بانکداری، مشتری مداری.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
pages: 14