بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1287
مقاله
در زمینه
Banking services marketing
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
List papers Banking services marketing
-
201. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار مشتری محور با توجه نقش میانجی مهارت کارکنان بانک توسعه صادرات ایران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رفتار مشتری محور، مهارت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 16 -
202. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش ویژه برآوردی
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، وفاداری، ارزش ویژه برآوردی، بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 15 -
203. مطالعه عملکرد کسب و کار متاثر از هوشمند سازی بازار یابی (مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: مزیت رقابت، بازاریابی هوشمند ، بانک ملت، توسعه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
204. تاثیر قصد خرید ترکیبی بر کیفیت بازاریابی رابطه ای با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: قصد خرید ترکیبی، کیفیت بازاریابی رابطه ای، کیفیت رابطه، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
205. استراتژی بازاریابی خدمات اینترنت بانک براساس درک کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: بازاریابی اینترنتی، خدمات بانکی، کیفیت خدمات، بانک ملی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
206. تاثیر قابلیت نوآوری وتسهیم دانش بر عملکرد نوآوری وعملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: بانک پارسیان استان تهران)
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری،تسهیم دانش،عملکرد نوآوری،عملکرد بازاریابی،نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
pages: 42 -
207. چگونگی تاثیر نگرش برند و ارتباطات کلامی الکترونیکی بر تمایل پرداخت مشتریان در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: نگرش برند، ارتباطات کلامی الکترونیکی، ارزش ویژه برند، هویت پذیری برند، تمایل پرداخت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
208. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد مشتریان در صنعت بانکداری ایران با نقش میانجی ارزش ویژه ارتباط
کلیدواژه ها: فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی، اعتماد مشتریان، ارزش ویژه ارتباط، بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
209. بررسى تائیر بازاریابی ویروسی بر قصد استفاده از خدمات و نمایانگرى برند (مطالعه موردى مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابى ویروسى، قصد استفاده، نمایانگرى برند، رسانه های اجتماعى، بانک ملت، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در مدیریت اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 16 -
210. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با توجه به نقش متغیرهای میانجی هویت اجتماعی و ارزش ادراک شده( مورد مطالعه : بانک سپه تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، هویت اجتماعی، ارزش ادراک شده، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 26 -
211. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویت یابی کارکنان از بانک (مطالعه موردی در بانک سامان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، تعهد سازمانی کارکنان، هویت یابی کارکنان، بانک سامان
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 17 -
212. سنجش میزان اثربخشی تبلیغات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، رسانه، خدمات، مدلAIDA
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20 -
213. ارزیابی اثربخشی تبلیغات در ارتقای توان رقابتی سامازمانها با بهره گیری از مدل آیدا(مطالعه موردی :بانک حکمت ایرانیان)
کلیدواژه ها: تبلیغات،اثربخشی،مدل آیدا،بانک حکمت ایرانیان ،استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 15 -
214. بررسی تاثیراستراتژی آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند به واسطه تبلیغات دیداری (مطالعه موردی: بانک ملی شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی خدمات؛ ارزش ویژه برند؛ تبلیغات رخ به رخ.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 26 -
215. ساخت شهرت بانک گردشگری و ارزش ویژه برند از طریق مسئولیت پذیری اجتماعی با میانجی گری اعتماد
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، شهرت بانک، اعتبار بانک، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 14 -
216. بررسی ارتباط موئلفه های استراتژی بازاریابی سبز و رضایت مشتریان(مطالعه موردی: بانک صادرات استان خوزستان)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز ، رضایت مشتریان، بانک صادرات، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 9 -
217. بررسی ارتباط بین مدیریت استعداد و اثربخشی بازاریابی ( مورد مطالعه: کارکنان بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، اثربخشی بازاریابی، بانک صادرات، اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 11 -
218. بررسی رابطه میان آمیخته بازاریابی خدمات بانکی پارسیان و وفاداری مشتریان با توجه به نقش واسطه ای رضایت مشتری
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، خدمات، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 28 -
219. شناسایی چالش های کاربست شبکه های اجتماعی در بازاریابی بانکی: مطالعه ای کیفی
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، بازاریابی بانکی، پژوهش کیفی
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 12 -
220. نقش حسابرسی داخلی و بازاریابی درونی بر عملکرد خدمات بانکداری مبتنی بر هرم مشتری، مورد مطالعه شعب بانک ملی شهرکرد
کلیدواژه ها: حسابرسی داخلی، بازاریابی درونی، بانکداری، هرم مشتری، بانک ملی شهرکرد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
pages: 20